Bir abi ya da ablanın, kardeşine karışmaya hakkı olmalı mı?

Ben kız kardeşime karışıyordum küçükken. Özellikle lise dönemindeyken. Bir yanlış yaptığını fark ettiğimde telefonunu elinden alıyordum ve bir süre odasına gönderiyordum. Tek başına kalıyordu bir süre odasında. Tabi ceza almak istemiyordu, bana karşı gelmeye çalışıyordu ama ben kesin bir tavır sergilediğim için ve beni çok sevdiği için dediğimi yapıyordu. Böyle ufak tefek cezalar verdiğimde bazen bana sinir olsada birbirimizi hep çok severiz. Sizce bir abi ya da ablanın, kardeşine karışmaya, ceza vermeye hakkı olmalı mı?

Bir abi ya da ablanın, kardeşine karışmaya hakkı olmalı mı?
Cevapla