Biz kardeşimle çok yakınız yani o yüzden dışarıda sevgili sanıyorlar mıdır bilmiyorum iki yaş var aramızda
3 ay
Genelde büyüdüklerinde eskisi gibi yakınlık duymuyor, bazıları kardeş diye yakın hisseder siz onlardan birisin. Ama dışardan çok yakın davranırsanız konu komşu yanlış anlamaları ihtimali olabilir.
Cevap
9Cevap
Yaşlarınız kaç. Yakında sevgililer gibi ilişki yaşamaya başlarsınız.
Ne alaka mal mns tipiniz benziyor diye bazen sev sanıyorlar
sapık ensest olarak yorumladım yazık kardeşine
Burada böyle sorarsan ensest meraklısı çok o yüzden yüzde yüz yanlış anlayan çıkar
Abla kardeş gibi değilse arkadaş gibi davranışlar varsa evet farklı anlaşılıyordur
Yakinlasma oldumu hiç
Hayır kardeşim
Öpüşme oluyor mu
Hmm değişik ayrıntılı yazarmsn
Evet
Yani ne istiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?