AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Yani seninle evlenecek kişi böyle yapar diyrosun bende evleneceğim kişiyle ne kadar güzel ve eğlenceli evlilik geçirmenin düşünceleri ve hayalleri içindeyimm seni bu kötü düşüncelerden uzaklaştıran insan olmak isterim
Kalıyor eğer çocuk istiyorsan ve eğer zina yapmayacak biriysen, çünkü kadının da erkeğin de ihtiyaçları var.
25 yaşından bildiriyorum bacım evlenmiyorlar inan ki 30 yaşındaki bilr kız peşinde koşuyor
Yav ne evleniyosunuz bakin rahatiniza ben kendi adima soyluyorum elin kizinin dirdirini cekemem
Yani, afedersin her iki anlamda da hizmetçi, köle amaçlı
Maşallah daracık bir bakış açın var. Hep böyle kal 😙
Ben 23 yaşındayım hayatımda kadınlar olmadı ön yargılı konuşma
Nasip kısmet işi bunlar abla, sırf yaşım gidiyor bi an önce evlenim deyince evlenilmiyor
Alakası yok bak ben 30 yaşındayım emin ol biri karşıma çıksın ev işleri için bir eleman tutarım ev işleri için değil sevmek ve sevilmek için evlenmek istiyorum ama gel gör ki bulamıyorum 🥴🥴
Her şey nasip. Derler ya nasipten öte yol yok
Bizim nasibimizdede yalnızlık var galiba 🥴🥴
Düşünmeyin öyle. Herkesin bir yerlerde bir nasibi vardır.
Benim ki nerde 30 yıldır bulamadı beni
Nasip (:
Benim inancım kalmadı
istemiyorsan kendini mecbur hissetme kimse evlenmek zorunda değil evlenmeye ceza kesilmiyor
Bı evlenceğin kişiye bağlı. Ben 25 yaşındayım. Ütü yapmayı kıyafet yıkamayı yemek yapmayı ev temizlemesini hervşeyi bilirim. Ve hanımımla yapacapom için de çok mutluyum. Köle almıyorum eş oluyoruz.
Sadece onun değil senin de ihtiyaçların olacak. 25 yaş evlenmek için erken.
23üm kıyafet için neden eveleneyim. Yuva kurmak için evlenmek istiyorum o da işte kimse yok
Seninle aynı düşüncedeyim ben de kadınlar cinsellikten zevk almayıyor saniyordum
Ev hanımı olacak kadın için hayat evine bakmak değil mi
25 30 yaş ideal bence insan geç olgunlaşıyor.
Ve 1 kere yaşıyorsun tecrübe ederek öğreniyoruz bu yüzden biraz geç evlenmek bana mantıklı geliyor.
Erkekler kadınlarla o amaçla evleniyor zaten annesi gibi olmamızı istiyorlar o yüzden erkeklerle evlenmeyin!
🤣 evlenmeyin!
Bende de heves kalmadı hislerime tercüman oldun ama ben senin aksine evlenecegim bekar hayat geçmez ama heves var mı diye sor diplerde
Günümüzde evliliklerin tadı kalmadı kimsede heves kalmadı
Evliliğin yaşla bir ilgisi yoktur. Sana uygun biriyle ne zaman tanışacağını bilemezsin. Tanıştığında da yaşın kaç olursa olsun, "Bu o kişi." dersin ve evlenirdim.
Evlenirsin* yazacaktım pardon
Ben de 25 yaşındayım evlenmek yuva kurmak istiyorum nasip kısmet işi bu işler
şu an evlilige hazır hissetmedigin icin öyle geliyor
Yok be napacan evlenip cinsellik vs falan ıyyy iğrenç 🤮
Bence evlenmek bana göre dert çekmek demektir, tek yaşayarak hayatı yaşamak varken
Arkası i toplayacak biri hmmm katılıyorum. Bu sozune
Ee zaten genelde bu yüzden evleniliyo ve yuva kurup soyunu devam ettirmek için
Vallahi yaşım 23 ben bile diyorym 5 sene önce olması lazımdı gittikçe evlilikten kaçıyorum
Niye kendini evlenmek zorunda hissediyorsun ki 30 yaşındayım çalışıyorum yiyip içip gezeceğim hiç de niyetim yok
Nasıl geldin bu duruma sen?
Bn cok mutluyum
Tamam mutlusun ama ne bu kadar derinlemesine düşündürttü seni?
Bende düşünmüştüm bunu ama gerçekten öyle bişey yok, insan kendisi gibi birini bulunca onsuz yemek yapmak veya dışarıya çıkmak bile istemiyor. Hani evlilik sadece cinsellik değil, bunu en iyi sen biliyorsun o yüzden öyle gelmesin, öyle düşünme olur mu
Kendin gibi birini bulduğunda inan evli kalmamak için can atacaksın.
Bekar kalmamak için yanlış yazmışım pardon 😅
Hayal gibi geliyor dediklerin o yüzden böyle arada bana geliyorlar. But im finee
Hayal mi, gerçeği görmeden kimse inanmıyor ama gerçeğe de kimse şans vermiyor böyle bi dünya but im finee
Adam gibi adam mi var da şans vermedik
Nerelisin sen
Ankara sen
Bodrum bende konuşmak ister misin? Ne bileyim arkadaşça?
Okey
Sizin yazmanız lazım haberiniz olsun
Kadınlar için evlilik yaşı zaten 25 ve 30 arasıdır erkekler içinde 30 ve 35 diye olduğunu duşunuyorum
Senin gibi düşünenler evlenmemeli bencede
Evlenmeye niye bu kadar meraklısınız
Paylaşma ve destek istedikleri bir hayat istiyorlardır. Herkes aynı bakmaz. Veya hayatlarında yalnız hissettirmeyen insanlar yoktur falan falan
Asıl 25ten önce anlamı yok
her yaşın anlamı vardır
Asıl evlilik 25 yaşından sonra düşünülür.
25 yaş evlilik için erken bir yaş.
Kaç yaşında evlenmeli sana göre insanlar 18 mi
Ne yaptın ya bu karamsarlık anlamsız
Zor Allah insanlara yardım etsin
Fazla ayrıntılı düşünüyorsun
25 sonrası evlilik çanları çalıyor asıl
Çok sığ bir bakış açısıyla bakıyorsun bence
herkes aynı değil sevenini bul sen de
Neden kalmasın daha 25 çok genç bir yaş
Aynen öyle olacak hizmetçi gibi kullanir seni
kalır neden kalmasın
herkesin kısmeti bir değil
Bu ekonomik koşulda 25 de çok genç evlenmek için
25 yaşında evlenmek en güzel yaş bence
Bu yüzden en doğrusu hayırlısını istemek
25 neki ben 33 yaşındayım hala bekarım doğru düzgün bi sevgilim bile olmadı
Hayır kalmıyor o yüzden evlenmeye gerek yok
,,,,,,,,12330074566988888655123687
Yapay dertler arıyorsun kendine
Evet niye kalmasin cok genc 25
25 ten önce evlenmenin bir anlamı var mı?
25-30 bu devirde evlilik yaşı boş yapma amg
Evde kalmis
Bende 25 yaşındayım asıl evlenme yaşı 24-30 arasıdır
Ne yapcan 15 temi evlenecek insanlar
tam yaşı bence
Algı oluşturma devamke. d