Yardimci olun fikrinize asiri cok ihtiyacim var?

Merhaba, yurtdisinda yasiyorum. 23 yasindayim. arkadasimla tatile gidicez, ve benim ailem muhafazakar olmasina ragmen buna izin verdi. Beraber trye gelicez. ikimizinde sevgilisi orada yasiyor ve biz yilda 1 kere gorusebiliyoruz, oda sakli sekilde. ben kendimi aileme karsi suclu hissediyorum gizlice sevgilimle gorustugum icin, sanki onlarin iyiliklerini suistimal ediyormus gibi. Ama benimde 2 yildir iliskim var ve biz sadece 2 kere gorusebildik. sonucta benimle ayni sehirde yasayan biriyle 2 kere degil, 100000 kere gorusucektim. Yani ikilemdeyim, ve bu sucluluk duygusu beni cok sinir ediyo. tabularla buyudugum icin mi bu boyle, kabugumu kirmaya calistigim icin mi bilmiyorum.

Yardimci olun fikrinize asiri cok ihtiyacim var?
Cevapla