Fikrinize ve yardımınıza ihtiyacım var. Yardımcı olur musunuz?

Merhaba. Bu siteyi ilk kez kullanıyorum ve sizden yardım bekliyorum. Ben 14 yaşındayken bir akrabam -ki benden 5 yaş büyük- beni rahatsız etmeye başladı. Yıllardır da rahatsız ediyor. Ulaşabileceği tüm mecraları kapatsam da aynı sofrada yemek yediğim, aynı mahallemde oturan bir insan. O zamanlar önümü kesmişti ve ben daha küçüğüm korkmuştum. Ondan nasıl kurtulabilecegimi sordum ve benden fotoğraf istedi. Akıl ya attım işte. Daha sonrasında elindekilerle tehdit etmeye başladı. Ardı arkası kesilmedi. Benimle birlikte olmak istedi reddettim ve engelledim, numaramı da değiştirdim. Sosyal mecralarımı kapattım. Geçenlerde beni görmüş ve beni tehdit etti. beni bitireceğini söylüyor. Fotoğrafları abime göndereceği sırada fake bir hesaptan göndermeye kalktı. Kendi hesabından göndermiyor. Daha sonra istediğine tamam diyecektim ki bana fotoğrafları sildim işleri zorlaştırma dedi. En son geçen yıl attım. Bana beni bitireceğini söyledi. Sizce fotoğraflar elinde duruyor mudur? Ve böyle bir şey yapar mı? Gerçekten psikopat bir insan. bana takıntı yapmış durumda. Bana yardım eder misiniz?🙏
Fikrinize ve yardımınıza ihtiyacım var. Yardımcı olur musunuz?
Cevapla