Fikrinize ihtiyacım var. Yardımcı olur musunuz?

Binamızda hareketlerinden rahatsız olduğum bir adam var. Benimle muhatap olmasını istemiyorum. Görünce görmezden mi gelmeliyim yoksa direkt benimle muhatap olma rahatsız oluyorum mu demeliyim? Öyle dersem çevreden biri görür de yanlış anlar diye de korkuyorum biraz. (Bu adam babam yaşında ve evli) Ne yapmalıyım sizce? :(
Fikrinize ihtiyacım var. Yardımcı olur musunuz?
Cevapla