Sizce boyle yaparak dogru kisi olmaktan cikar miyim?

Ben bu gune kadar hep ciddi iliski taraftariydim hic flortum olmadi. Nerdeyse bir seneye yakindir hayatimda kimse yok bir birliktelik yasamadim bir erkekle bulusmadim karsilikli oturup sohbet etmisligim dahi yoktur sadece sanalda 6-7 tane sevgilim oldu o kadar. Her neyse benim Instagram takipcim 30 tanimadiklarimi eklemiyorum cunku. Bekle bekle usandigim yanlizliktan sıkıldigim icin hesabimi herkese acik yaparak gelen istekleri kabul etmeye karar verdim. Ama boyle yaparak erkeklerin gozunde dogru kadin olmaktan cikar miyim emin degilim. Ne yapmaliyim sizce?
Sizce boyle yaparak dogru kisi olmaktan cikar miyim?
Cevapla