Sizce yurt çalışanı abinin öyle davranması benim dediğim şeyden dolayı olabilir mi?

Bu sene başka bir yurda geçtim. Yurtta öğrencilere yönelik kahvaltı haricinde hiçbir hizmet sunulmuyor. Bununla birlikte çalışanlara ise 7/24 çay, kahve, sıcak su veriliyor. Kendilerine ait odaları var ve öğrencilere nevresim vermiyorlar, ama çalışanlarına onu da düzenli olarak veriyorlar. Biz ise nevresimlerimizi kendimiz aldık ve sanki başka işimiz yokmuş gibi onları yıkama sorumluluğu da bizim üstümüzde. Ayrıca lobide 2 metre × 2 metre uzunluğunda, L şeklinde bir koltuk ve ortasında da dikdörtgen bir masa var; ama nedense orada oturmak, bir şeyler yiyip içmek yasakmış. Ama ben o yasağa uymuyorum ve orada çay, kahve vb. şeyler yiyip içiyorum. Geçenlerde orada oturup çay içip çekirdek yiyordum ve çalışanlardan biri gelip bağırarak " Bari çekirdek yeme gözünü seveyim ya " dedi. Ben de " Abi, tamam da dökmüyorum ki " dedim. Sonra sinirlenip dedemi arayıp yurt çalışanları için biraz yüksek sesle " Onlar bizim paramızla sabahtan akşama kadar çay içiyor, bize de burada bir şey yiyip içmemize bile izin vermiyorlar. Bizim kendi paramızla aldığımız şeyleri yiyip içmemize de laf ediyorlar " dedim. O sırada arkamda da yurt çalışanlarının oturduğu bir oda vardı ve içeride de bir abi oturuyordu. Normalde işim düştükçe bana hal hatır sorardı, ama ertesi gün bir işim düştü ve son derece resmi, ciddi davrandı.
Güncellemeler
+1 yıl
Düzeltme: Dedeme çalışanlar için " Onlar bizim paramızla sabahtan akşama kadar çay içiyor, bize de hiçbir şey vermiyorlar. Biz onlara hiçbir şey demiyoruz, ama onlar bize laf ediyor. " demiştim.
Sizce yurt çalışanı abinin öyle davranması benim dediğim şeyden dolayı olabilir mi?
Cevapla