Ablamın yaptığı düpedüz ayrımcılık değil mi?

Daha birkaç saat önce başımdan geçen bir olayı anlatacagım. Ablamla aynı şehirde yaşıyoruz. Ctesi gecesi özellikle dışarıdan kimseyi kolay kolay kabul etmez. Hafta içi çok yogun çalışan birisi. Ctesi akşamını kızları ile bazen film izler bazen birlikte sohbet eder ama gerçekten ben kardeşi dahi olsam birini çağırmazlar. Bugun moralim çok bozuktu biliyor. Bu akşam tesadufen 2 ortak arkadaşımızın ona oturmaya gittiğini öğrendim. Bu haksızlık değil mi? Üstelik ikisi de arabalı beni aldırabilirdi. Küçük çocugum var hadi ondan gelmem zor olur diye düşünse bile teklif etse gönlümü alsa ne olurdu. Kendimi çok kötü hissediyorum. Bu saatte yanında insanlar varken aramam. Yarın da daha kızgınlıgım geçmez. Sonrasında yüz yüze mi konuşmalıyım?
Ablamın yaptığı düpedüz ayrımcılık değil mi?
Cevapla