Sizce yurt çalışanlarına karşı ayıp olmuş mudur?

Birkaç gündür halalarıma karşı çok sinirliyim, sabah dedemle konuşurken kendimi tutamayıp bir anda bütün sinirimi boşalttım, sonrasında da kendimden geçtim, adeta sinir krizi geçirdim. O sırada yurt yemekhanesindeydim ve yanımda aşçılardan biri vardı; o halimi görünce hemen başka bir çalışanı çağırdı, bana su falan içirdiler. Sonrasında oturup birlikte konuştuk; ben doğduğumdan bu yana başımdan geçenleri anlattım. Onlar da bana biraz hak verdi ve derdime ortak olmaya çalıştı. Biraz önce, sabah yanıma gelen çalışan tekrardan yanıma geldi ve bana nasıl olduğumu, çay içmek isteyip istemediğimi falan sordu. Ben de iyi olduğumu, ama çay içmek istemediğimi söyledim.
Sizce yurt çalışanlarına karşı ayıp olmuş mudur?
Cevapla