AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
Valla ya sıkılmıştır ya başka biri vardır başka bir ihtimal yok gibi bilemiyorum
Nezamndir evlisiniz sevmeyen erkek öyle davranır
Merhabalar
Ne zamandan beri peki bir olaydan sonra mı böyle oldu
Acaba aldatıyor mu
Veya bir tartışma mı oldu
Durduk yerde olamaz yani
Birde ne zamandır evlisin
Hmmm erkek karsini sevmiyor kesinlkle
Üzdü🥲
Uzulme ama gercek bu maalesef :(
Su sevgiyi alip guzele bakima nebilim neye bagdastirmaktan bir vazgecin once..
Cunku alakasi yok , nedenlerini herkes zaten saymis.
Daha bakımlı daha kültürlüsünü bulmuştur belki
Keyfi bilir kimseyi zorla tutmam söylemesi yeter aslinda
Haklısın çok hem de
sevgisiz se ilgisiz olur
Galiba sorunun cevabı bu 😔Ne kadar kabullenmek istemesemde
kabullenmek çözüm oluyor yoksa hastalık boyutuna geçiyor ilişki
Haklısın kendimi toparladigimda bitirmeyi düşünüyorum zaten
kolay gelsin
Adamın doyumsuzluğu karektersizliği açık şekilde ortada olur.
Başka birine ilgi gösteriyordur hep böylemiydi önemli olan bu
he kesin çok bakımlı çok kültürlü, kadın beladır ya
Neden bela olsun
eşi neden ilgisizse ondan işte
On yargıyı ne seversiniz ama..
keşke öyle olsa, hiç doğru düzgün duran kız görmedim ben
Herkesi aynı kefeye koyma
Herkes senin çevrenden ibaret değil çevrenin bozukluğu senin sorunun kendini duzeltirsen cevrenede dürüst kızlar olur
canım olduğu için
Başka açıklama aramam asla
canım
Bunu kendine dert etmene gerek yok seninle ilgili değildir
Bakımlı kültürlü olmak eş olmak mı sizce
Değil merhametli saygılı ailesine değer verende biriyim ayrica
Niye bakım ve kültür kısmını ön planda tutuyorsunuz belki de bundan kaybediyorsun
Off saçma yorumlar yapilmasin diye vurguladım bilerek ugrasmim diye ama yine bı kulp buluyosunuz
Niyet okuyucu değiliz yazdığını okuyabiliyoruz canım 🤗
Kadın kendini bakımlı ve kültürlü sanıyordur dev aynasının karşısından ayrılmanın vakti gelmiştir
Tipik erkek öküzlüğü. Elde ettim sıradakine bakayım.
İlgisizlik genel bir durumdur ve bu her şeyden kaynaklanabilir. Çözmek için uğraşılmazsa zaten o ilişki devamda edemez.
Yalnız değilsin.. Bunu bil ilgi sevgi hiç bişey yok
Sen nasıl başa cikiyosun peki bu durumla?
Başa çıkamıyorum inan ki bak o kadar yoruldum ki burada detay veremiyorum ama resmen bi evlilik değilde hep bi mücadele
Konuşmak istersen konuşalım
Tamam özelden yazarsan konuşalım hatta dertleşelim
Ayni dertten bende muzdaribim
Mesajların kapali
Nasıl açacağım bir dakika
Profili duzenleye gir ordan mesaj kutunu aç
Takip isteği attım 🙏
Tekrar atar mısın
Attım kapatabilirsin🙏
Güzellik bakımlada iş bitmiyor ki bazen bi erkek bakımsız ama daha eğlenceli kendisini mutlu edebilen bi kadına daha ilgili olabilir
Bana karakterinden basedermisin nasıl bir karaktere sahipsin de ilgisiz kalabiliyorsun?
İlgisiz? Kimsenin sevgisine muhtaç değilim çok şükür karsimdaki benim eşim tabiki beklentilerim var ama hayat işte her beklentinin karsiligi olumlu olmuyo bazen ama ben yinede yuvamız yıkılmasın diye sabırla bekledim ona rağmen hala olmadı elbette artık sonunu getiricem mecburen hayırlısı olsun hakkımızda 🙏
Kaç yaşındasınız ikiniz
İliskini kurtarmalisin bence sahip çıkmalı sin eşinin sorunları olabilir bu kadar umutsuz olma hayat herşeye rağmen devam ediyor eminimki bu durumdan bunalmişsindir ama evliliğini bitirme yuvanı kurtar
İnanın her yolu denedim ben fazlasıyla sabrettim bu kararı almak benim 3 senemi aldı aramızda hicbirsey kalmadı
Ben 27 o 31 yasinda
Özelden konuşup anlatmak istermisin detaylı dinleyebilirim gerçekten en azından içini dökmüş olursun ama üzüldüm şimdi ya
Bende bunu cozemıyorum ıste evdekını bırakp dısarda ararlar sogukluk gırmemesı lazım evlılıkler boyle bıtyor zaten
İlgilendiği daha farklı şeyler vardır
Boşanma kağıdını yolla aklı başına gelir. Sonrada neden nafaka ödüyoruz diye ağlıyorlar
Aklinda başka biri vardır
Bazısının karakteri bozuktur.
Sevgisi tutkusu azalmıştır
Demekki yetersiz erkek ben olsam evin her odasında temas haline olurum
seks hayatı çok monoton olabilir veya eşi aşırı baskım kıskanç olabilir
Karşısından beklediği ilgiyi sevgiyi başkasında bulduğu zaman
Bazen kültür ya da güzellik yetmiyor. Bir hareketi bile kötü olunca insan kendine tersse soğuyor.
Başka arayışlar içinde olabilir, karakteri oturmamış
Bu sorunun en iyi cevabı soruyu sorduran eştedir bencee
Yok gözleri fıldır fıldır gezen eşek eşinde.
Bak oda olabilir ama iletişim önemli
Gaydir abla. Erkek dedigin kadini mutlu edince mutlu olur.
Aç gözlüdür kardeşim arayıştadır
Evlenmemek için sebepler...
Artık anca yurt dışına gitmek için kullanacağım biriyle evlenirim, onun dışında evlenmeye niyetim yok
Dışardaki daha tatlı geliyodur
her şey iletişim ve enerji uyumu ondan
İletişim ve enerji uysa zaten dışarı gözü kaymaz
Aklında ve hayatında başkası olduğu için.
Güzel soru, başka biri olabilir hayatinda
İlgisiz ise yol ver gitsin
Çok mu konusiyo şikayet ediyo bunaltıyor
güzel kardeşim olduğu için
Heyecan ve ilgi bitmis olabilir
Biraz yavan konustum ama. Birliktelik de ortak bir keyif, ortak bir paylasim alani bulmak gerek. Karakterler birbirine zit mi? Ayni filmleri izleyip ayni seylere gulebiliyor musunuz? Monoton mu geciyor iliski? ya da sohbet edebiliyor musunuz? Birbirinizi merakla dinleyebiliyor musunuz? Sohbet icerikleri iki tarafinda ilgi alaninda mi? Aksam oldugunda ve bas basa kaldiginizda ona bu gun neler yaptin, nasilsin diyor musun? ya da ona gun icinde seni yoran seyleri mi anlatiyorsun? Bir suru etken var
Mal kalkmiyodur tek sıkıntı bu...
Eşi olduğu için rahat takılıyor 🖤
Ezik erkek maldır tam açılımı.
Aşk ilgi merak biter erkek gider
Sevgisi bittiği için.
Bir derdi vardır belki.
kadını cepte görüyor muhtemelen
Başak birini bulmuştur
Yaramıyor bunlara bacım yaramıyor
Cidden öyle erkek milleti işte
Ne beklersin dimi hıh
Şöyle diyim 18 yaşındayım daha çok tecrübem olduğu söylenemez fakat çoğu şeylerden ders çıkardım tabi genelleme yapmıyorum ama amaclari sürekli cinsellikten ibaret açık açık soyluyordu bana bende tersledim ve konuşmak istemedim sonra takıntı yaptı peşimi birakmadi artık uzak duruyorum böyle kişilerden bir kadın kurbanı da ben olmak istemiyorum.
Erkeklerin çoğunun zihniyeti bel altı çalışıyor ne yazık ki..
Sevgi bitmiştir, başka kadın vardır.
Birlikte olmuyor musunuz
Sevmiyor ablacım bu kadar basit
İletişimleri yetersiz olabilir
Ya soğumuştur ya başkası vardır..
Kültürlü ve güzel olmak yetmiyor maalesef.
Felsefe seviyorsa haksızlık yapıyor
neyine güveniyor acaba o erkek derim
Erkek soguksa arada baska kadınlar vardir
Oyunu yanlış oynuyordur