- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılAşkın bir ömrü vardır sonra da yerini saygıya bırakır her şey , o saygıyı asla yok etmeyin sakın. O saygı yok olursa hakaretler başlar ve tartışmalar çirkinleşir. Karşılıklı medenice konuşmanız lazım bunu , iki tarafında kendine hakim olup saldırgan hiç bir kelime çıkmaması lazım. Hayat müşterek , eşinizin size yardımcı olması gerekiyor, tabii ki sofrayı hazırlayabilir veya kaldırabilir ve salatayı yapabilir. 15 dakikalık bir iş bunlar çünkü. 👍🏻
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBak kadının değerini bilmiyorlar şuna inansalar her şey yolunda gider kadın yemek yapar kadin çocuğa bakar kadın ev temizler kadınların yükü ağırdır kadın evde bir eşya parçası değildir kadın evi toparlayan evin herzaman sağlam güzel olmasını temelini oluşturan varlıktır Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun hanfendi
00 Yorumla
Saygı olmayan ilişki devam edemez. Ediyorsa ilişki değil savaş ilişkisi sürüyordur. Sevgiden bahsetmeyin bana, saygısı olmayan insan sevemez. İlla bir şey yapmak istiyorsanızda ilişki terapistiyle halledin.
00 Yorumla
+1 yılEvlilik terapistine gidebilirsiniz yinede olmuyorsa en iyi çözüm boşanmak olabilir sizin için mutsuz evliliğin içinde bir ömür geçirmek zor olacaktır 🧚🏼♀️
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılAyrılabilirsiniz direk.
00 Yorumla
+1 yılEvliliğinizin ilk yıllarında böyle bir sorununuz yoksa eğer bunun birkaç sebebi olabilir. Bu aşkın heyecanı kalmamış yatak odası önemli heyecanlandırın birbirinizi. başka birisi olabilir o yüzden böyle davranıyor olabilir. sizin iyi olmanızı istemeyenler çekemeyenler kıskananlar vardır nazar ederler hatta büyü de olabilir. umarın düzelirsiniz.
21 Yorumla
Soran+1 yılTskler
+1 yılTaraflardan biri yapıcı olmalı bazı durumlarda ama her kavganızda alttan alan taraf sabitse o ilişki yorar belli zaman sonra. Karşılık oturup konuşmaya birbirinizi telkin edin ya da bunu hiç yapamıyorsanız çift terapisi almayı deneyebilirsiniz.🍀⭐💐
00 YorumlaÇocuk yoksa ayrılmayı seçenek olarak düşünün ama öncesinde yardım alın. Sevgi varsa hala umut vardır. Ama sevgi her şeye çözüm değil. Genelde kavgalar huzursuzluklar sevgi dilini doğru kullanamamaktan oluyor.
19 Yorumla
Soran+1 yılSize katılıyorum sevgi çok var aramızda ama bunu kullanamıyoruz
Soran+1 yılAynen bu doğru
Soran+1 yılHepsi dıyor boşan bekara boşamak kolay
- +1 yıl
Boşanmak da bir seçenek ama inan sonrası çok karmaşık eski eşler sorunu kıskançlık, yenisi ike kıyaslama en azından belli bir süre bekar kalma. Kadin için ‘dul’ diye bir kavram var ister istemez bakışlar değişecek size. “Var mı bir ihtiyacın” dediklerinde ne demek istediklerini çok iyi anlayacaksın. Tüm bunları düşün, eşine ona onu erkek gibi hissettir bekle sabret sonra sana kendini iyi hissettirecektir. Es alırken gözün 4 açık aldıktan sonra kapalı olsun derler. Her kusuru görmemek lazım.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim çok tecrübeli konuştunuz buradaki çok cahil Bosan diyor
Soran+1 yılİkinci kez mi boşandı
+1 yılSaygı kazanılır bizde ilişkimizde saygı kaybettik ve anlaşamaz olduk sonra iki taraflı sözlerle birbirimizi içten affedince saygı verip saygı aldım. Tabi bunlardan önce de bı gözdağı verdim erkek kısmı kaybedecegini anladığı anda düzelir avucunda olmaktan çık ve bunu ona hissettir düzelir inşallah.
24 Yorumla
Soran+1 yılBen öyle biri değilim korkutamiyorum kaybetme korkusunu nasıl vermem lazım
Soran+1 yıl@Ayşeaynur tamam
+1 yıl4 yıllık evliymişsin bilemiyorum ayrılsan sıkıntı ayrılmasan daha büyük sıkıntı işin çok zor bilemiyorum bir piskolog veya ilişki danışmanlarına başvurun
12 Yorumla
Soran+1 yılTskler
- +1 yıl
Rica ederim
Evde kedi köpek gibi , negatifsellik, laf sokmalar aşırı alışılmışlık, yıpranma, düzelmesi icin belki bir süre uzak durmak özlem gerekli
139 Yorumla
Soran+1 yılOnu bende düşündüm
Soran+1 yılTamam
Soran+1 yılHqhahahhah çok tatlısınız
Soran+1 yılAllah ne muradın varsa versin sen çok tatlı bırısın
Soran+1 yılDuvar derken
Soran+1 yılBen anlamıyorum neyi okumam gerekiyor
Soran+1 yılOkudum ana sayfanın genelde aşk üzerine bir ilişki üzerine yorum yapmışsın
Soran+1 yılGüzel paylaşımlar yapmışsın süper
Soran+1 yılHayat acıttı diyorsun
Soran+1 yılAynen senden iyi bir şair bir de iyi bir psikolog olur
Soran+1 yılKatılıyorum ayrılık ölümden zor oluyor bayağı bir derin derin acılar sevk ediyor
- +1 yıl
Evi terk etmeden önce sesizleş, içine kapan yapabilirsen, sordugunda yok birsey de misal ismin hale olsun hale noldı deyince hic yok birsey de ama baska birseyde deme günler gecsin saatler bu kimliğe bürün, nornalde noluyo dicek sokağa cıkıp yürümeye baskadıgında aksam gelsin yine aynı seni seviyorsa değişmeye üstüne düsmeye baslıcak
Soran+1 yılÇok tatlısın güleceğim yoktu çok teşekkür ederim ama bunu yapma potansiyeli bende yok bilmiyorum ben öyle bir karakterde değilim ben genelde pat pat yüzüne söylüyorum ne var ne yok
Soran+1 yıl🤣🤣 haksızsın işte kendimi törpülemem lazım biraz sen evli misin
Soran+1 yılGeçmiş olsun kurtulmussun bu kalan günlerin mutlu olsun
- +1 yıl
Valla o günden beri herkes kurtuldun diyo evlenenler allah sana daha iyisini nasip etsin bizden cok mutlu olun diyo iyi dilekler cok sağol teşekkür ederim, heralde diyom bir yerlerde benim icin evli olan iyi insan evladı biri daha henüz evli vakit saat gelmedi boşanacak sonra biz tanısıcaz zamam var demekki daha bana uygun birinin
Soran+1 yılBence hiç evlenme 60 yaşında birini bul o zaman evlen
Soran+1 yılAllah bağışlasın aileni sana uzun ömürler versin inşallah
Soran+1 yılAmın
Gizli Üye(25-29)+1 yılesını adam akıllı karsına alıp kendisine ceki düzen vermesi gerektigini söyleyeceksın bunu yaparken sende kendını frenlıcen baktın hala devam ediyor bosanmaktan baska caren yok
11 Yorumla
Soran+1 yılTamam Tskler
+1 yılOturun ve kimse kimseyi suçlamadan sakin sakin konuşun
13 Yorumla
Soran+1 yılBaşaramıyorum oda başaramıyor
- +1 yıl
Yatak odasında halledin
Soran+1 yıl😀😀😀
+1 yılkaç yıllık evlisiniz? temel sebepler ne? aile mi , maddi konular mı, ilgisizlik mi
14 Yorumla
Soran+1 yıl4 senedır evlıyım hıc Bır neden yok bırbırımıze çatıyoruz
- +1 yıl
bir kaç gün ayrı kalın. hep böylemiydi?
Soran+1 yılHayır güzel günlere de vardı ama artık ne o Altan alıyor ne ben
- +1 yıl
çocuk var mı?
Gizli Üye(36-45)+1 yılProblemi vs herşeyi bir kenara bırakın
Eskisinden daha çok iletişime geçmeye çalışın ama bu da karşılıklı önce iletisiki halledin sonra çözüm arayın
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok Tskler
Cevap sahibi+1 yılİletişiminiz nasıl
Aile & Toplum konusunda 455 cevap paylaştı. Birbirinizi dinlemeye başlayarak işleri yoluna koyabilirsiniz.
16 Yorumla
Soran+1 yılOnu da yaptık
Soran+1 yılHaha gulicem yoktu biz hep kavga edip barışıyoruz ama artık bıktım bu durumdan
Soran+1 yılÇok terbiyesizsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapacak birşeyin yok ömür boyu bu ızdırabı çekeceksin çünkü sen seçtin olumsuz bir evlilik bu diye düşündüğün yaşam biçimi ni
229 Yorumla
Soran+1 yılBende katiliyorum biz seciyoruz
Cevap sahibi+1 yılKadınların en büyük ortak yanı olumsuz yaşamı sevdiği gerçeği isteseler olumsuzluğu değişirmeleri 5 dakikaları almaz ama istemiyorlar ama niye çünkü güçlü karakterleri yok olmadığı için elini ayağınını herşeyi ni değmeyecek insanlar için mahkum kılıyorlar değişmezi değiştirezsiniz bu kadınların doğasında var
Cevap sahibi+1 yılŞikayet etmeyeceksiniz kardeşim o zaman erkeği baktın erkek aklı kıt istediğini sana veremiyor kapıya koyacaksın kendine saygın gücün varsa tabi
Cevap sahibi+1 yılUnutma ne yaşamak isterse onu yaşatır insan kendine
Soran+1 yılSen bir evlen sonra konuş
Cevap sahibi+1 yılBen evlensem akli dengesi yerinde biri ile evlenirim sizin gibi nerde bir keko aklı kıt piskolojik sorunu olan biri ile evlenmem ben bana yakışanı yaşatırım çünkü ben ucuz insanların yaşadığı hayatı yaşatmam Kendime
Soran+1 yılGörürüz seni de
Cevap sahibi+1 yılNasıl göreceksin yaşamıma ben yön veriyorum sen vermiyorsun ki😃
Cevap sahibi+1 yılİkizler
Soran+1 yılÇok boş Saladin
Cevap sahibi+1 yılÜzüldüm adına senin yanında ki akıllıyıda deli edecek cinsten ki senin ruh sağlığınıda bozmuş sana hiç bir şey dediğim yok Atalarımız bana diyecek söz bırakmamış zaten körle yatan şaşı kalkar diye sen aklı kıt sevmeye devam et
Soran+1 yılSen evlenmediği ne göre eziksin ya da ozurlusun bir yerde kompleks var sende
Soran+1 yıl@Allermes Adam kompleksli
Cevap sahibi+1 yılYanlış düşünce neden mi sevgi aşk şu bu katilinle evlen demiyor sana yarın öleceğini bile bildiği aklı kıt erkekle evlenen milyon ca kız var haber izle kadın cinayetlerini kim yapıyor benim ne demek istediğimi o zaman anlarsın kardeşim sevmek tek taraflı yetmiyor
Cevap sahibi+1 yılKompleks ne yenen bir şey mi TM sen haklısın özür dilerim abla kendine iyi bak olumsuz yaşamında sana başarılar dilerim
Soran+1 yılBen senden küçüğüm kardeşim 🤣
Cevap sahibi+1 yılNezaketi de anlamıyorsun neyse boş ver
Cevap sahibi+1 yılSen elini ateşe tutmak elini yakmak istermisin
Cevap sahibi+1 yılAllermes
Soran+1 yılBence ikiniz tanışın evlenin
Cevap sahibi+1 yıl😃Sesli güldüm sağol evlen benimle allerves
Soran+1 yılKafayı yemisler
Cevap sahibi+1 yılSen mükemmel olduğun için şikayet ediyorsun haklısın
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvliler mutsuz bekarlar niye evlenmiyorsun sorularıyla uğraşıyor nedir bu çektiğimiz
71 Yorumla- +1 yıl
Nokta
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılşaşırdık mı
ülkedeki evliliklerin çoğu toplum baskısı
yüzünden
sonuç evlerde yaşayan mutsuz çiftler
mutsuz çocuklar10 Yorumla
+1 yılherkes boşan diyor boşanmayı gerektiren belli unsurlar vardır evlilikte zamanla soğudum demekle boşanmak ne kadar basit gelyor yrum yapanlara yazu-ıklar olsun
03 Yorumla
Soran+1 yılBen de aynısını diyorum bekara karı boşamak basit herkes diyor Bosan o zaman evliliğin bir anlamı yok yani ondan boşanımdan Bosan 40’tan kapı dolaşırsın
Soran+1 yılTürkiye’deki insanlar çok ön görüşlü modern olmuş direk boşyolar artık yani piyasa hep dul kadınla da olacak
- +1 yıl
ya evlilikte bitirecek sebepler vardır ama artık şimdiki kızlar hiç bir şeyi çekemiyorlar nedeni de bekarken yaşadıkları sevgililikleri akıllarına geldiği zaman ona gidenler de var
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnlasamadiginiz onu nedir? Kavga sebebi ne ise torpulemeye calisin. Iki tarafinda özveri göstermesi önemli.
12 Yorumla
Soran+1 yılSeni tebrik ediyorum 27 yaşındasın sanırsam burada 45 yaşında bir tanesi diyor boşa ben dedim ki o zaman 40 tane kapı dolaşalım sen çok olgun düşünüyorsun tebrik ediyorum
Cevap sahibi+1 yılYaşım 26, evlilik kolay degil, bi kac aya oturuyor. Iki apayri insan sonucta.
+1 yılNe kadar genç yaşta evlenirsen boşandığında o kadar genç olursun sözüne örnek misin peki?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaç yıldır evlisiniz? Umarım çocuk da yoktur. Böyle bir ailede büyümesi şanssızlık olur sanırım. Kbakmayın şahsınıza drğil belki de haklısınızdır , haklı sebepleriniz vardır ama sonuç olarak sıkıntı
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 634 cevap paylaştı.
+1 yılNe kadar süredir evlisin hangi konularda kavga ediyorsun
10 Yorumla
+1 yılSaygı en önemli şey saygı bitince gerçekten her şey bitiyor
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 487 cevap paylaştı. Evliliğin cilvesidir bu belli dönemlerde çok sancılı geçer, sabredin ve mümkün olduğunca iletişimde kalın küsmeyin ayrı yatmayın Hersyi konuşun böyle bağınız güçlenecektir
00 YorumlaKlasik olacak ama tek çare "aile terapisi".. işinde profesyonel birinden destek alınacak duruma gelinmiş belli ki..
00 Yorumla
+1 yılSaygı olmayınca gerisi sorun oluyor gerçekten.. Fikrim yok inan. Ne desen yanlış anlayan biridir kesin Eşin..
00 YorumlaDetayda dediğin gibi saygı yoksa o ilişkinin bir daha toparlanması çok zordur hatta toparlansa bile mutlu ve huzurlu hissedemezsiniz artık.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 757 cevap paylaştı.
+1 yılZor bir durum. Sevgi ve saygiyi kaybedince cok zor oluyor. Eskiden hic güven sorunu yasadiniz mi? Bu kavgalar bundanda olabilir.
00 Yorumla
+1 yılSaygının olmadığı bir evlilikte hiçbir şey olmaz maalesef. Neden ayrılmıyorsunuz peki?
023 Yorumla
Soran+1 yılKolaymı ayrılmak
- +1 yıl
Ayrılmak kolay değil tabiki bazı etkenler olur çok zor gelir ayrılmak. Ama saygının olmadığı bir yerde sevgi de olmaz güven de olmaz sadakat de olmaz. Kolay olmasa da ayrılmak gerekir o zaman
Soran+1 yılGüven zaten yok
- +1 yıl
Ne var peki sizin evliliğinizde sizi bir arada tutan?
- +1 yıl
Boşan diyenlere de cahil demişsiniz ya şaka gibisiniz. Saygı yok güven yok eminim evliliğin temelinde olması gereken bazı şeyler de yoktur. O zaman bir arada durmak herşeyi daha kötü yapacağından dolayı insanlar boşan diyor. Boşan diyenlere de sen cahil diyorsun
- +1 yıl
Neden çünkü edebiyat yapmıyoruz edebi cevaplar vermiyoruz. Ama gerçekler acıdır üzgünüm
Soran+1 yılSen evlımısın
- +1 yıl
Evet evliyim
Soran+1 yılTamam sende boşan karına sahip çıkamıyorsan burada ısın ne lak lak yapıyon bence sen dulsun ya da hıc evlenmemıs evde kalmış
- +1 yıl
Ne alakası var neden hemen hırçınlasiyorsun. Burada sadece bekar ya da boşanmış olanlar mı takılabiliyor? Evet benim evliligimde saygı ve güven olmazsa ben boşanmıştım zaten. Kendinize değer verseniz kendiniz için birşeyler yaparsınız ama siz saygısızlığa kufure sevgisizlige guvensizlige alismissiniz
- +1 yıl
Biraz acitmis olabilir yorumlarım ama saygı çerçevesinde cevap vereceksin.
Soran+1 yılDikkat et eşin seni boşamasın sen biraz çok boş yapıyorsun o zaman senin kızın on tane kapı dolaşsın yani bütün erkekler kötü sen mi iyisin
Soran+1 yılEvlılık sabırdır
Soran+1 yılTabi sen dağınık bir ailede büyüdüysen boşanmak sana normaldir dağınık bir aile sonuçta
- +1 yıl
Ben kendime iyiyim demedim. Gerçekten bazı kadınlar gibi sen de herşeyi hakediyorsun
Soran+1 yılAğzınızın payını verdiğimiz için öyle düşünüyorsun şu an o zaman senin kızın on tane kapı dolasınta böyle iyisini bulana kadar insan yok farklı karakterler var piyasada
Soran+1 yılTürkiye’nin durumu şu an dul kadın çok neden çünkü senin gibi düşünüyorlar ben tam tersi düşünüyorum evlilik sabırdır
- +1 yıl
Kendine saygısı olmayan insan herşeye katlanıyor böyle işte sonra karşısındaki insana senin kızın senin karın diye bilip bilmeden konuşur. Git biraz kendini geliştir kendine saygı duy sonra millete laf et. Bomboş bir kadınsın sen herşeyi hakediyorsun
Soran+1 yılİşte gördün yemedi çünkü demek istediğim yerine oturdu o yüzden böyle agresif tepki sergiliyorsun
- +1 yıl
Evet evet ondan hadi defol ne halin varsa gör
Soran+1 yılSenin gibi adamlar böyle böyle sürünmeye hak ediyorlar
- +1 yıl
Hadi ağla sürünen sensin
Soran+1 yılŞu an konuşma tarzına bakarsak ezik olan sensin çünkü zoruna gitmiş sözlerim öyle düşün kızın şu an on tane kapı dolaşsın o zaman öyle boşanmak demek saçma
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBiz 1 aydır ayrıbyatıyoruz. Söylediğim her kelimeyi olumsuza çekiyor
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Saygı bitti ise her şey biter yapacak bir şey de yok.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. sorunun derinine inip neden saygı yok onu ortaya çıkarın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılTemel yikilmis bi bina sizde icinde durmaya calisiyonuz iste nezaman yikilirsa ozaman biter
00 Yorumla Evlilik terapistine gidin bence kendiniz çözemezsiniz bunu kavga eder durursunuz anca
00 YorumlaEşin hep kavgayı başlatıyorsa psikolojoğa gitsin ben ilaç kullanarak sakinleşiyorum onu ikna et
00 YorumlaAnlaşın barışın bıktım sizin kavganızdan
12 Yorumla
Soran+1 yılHahahahhahwhwh
Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. Yaşlarınız kaç. Eğer yatakta da kocan iyi değilse boşanmayı düşünmelisin.
00 YorumlaSaygı bitmişse eyer bu iş bitti boşanırsınız siz
121 Yorumla
Soran+1 yılBilmem
Soran+1 yılÖyle işte Altan birsey arıyoruz o başladı ilk ben hep Altan almistim
Soran+1 yılAynen oda ben diyor o yüzden yoruldum
Soran+1 yılSeviyorum kocamı ben
Soran+1 yılOnu vermem ellere
Soran+1 yılKaybetmekten korkmam kazanicaklarima bakarım bende
Soran+1 yılTamam peki kadin ne yapsın hep kadinmi susun Altan alsın
Soran+1 yılNe yapsam memnun değil hep bir kulüp buluyor en iyisini de yapsam
Soran+1 yılOnu da yapıyorum hep bir bahane bulup aşaliyor beni
Soran+1 yılGelemem özele
Soran+1 yılÖzel yasak
- Aile & Toplum konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yıltahammülsüzlük varsa ve saygı kalmadıysa yolları ayırmaktan başka seçenek kalmıyor, bir ilerisi de şiddet gözüküyor maalesef.
00 Yorumla
+1 yılsaygı olmayan bi ilişki bitmiş demektir üzgünüm ama bu her zaman böyledir.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSaygı bitmişse o evlilik bitmiştir.
128 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Kenank07 yol mol yok , bu tartışma kavga lar özel hayata da yansıyor yatak bitince de ne anlamı kalıyor soyle bana.
Cevap sahibi+1 yıl@Kenank07 zamaninda emin ol uğramıştır
Cevap sahibi+1 yıl@Kenank07 uğraştım ama adam olmadı 10 senemi verdim.
Soran+1 yılGeçmiş olsun sonra ne oldu
Cevap sahibi+1 yılBosandim nafakasini bile almadım.
Soran+1 yılNafakası başına çal
Soran+1 yılGeçmiş olsun çocuk var mı
Cevap sahibi+1 yılAynen sadece arabayı aldim oda ben ödedim zaten benim adimaydi, trafikte yakalattim aldırdım, sen yoluna ben yoluma.
Cevap sahibi+1 yılErkek arkadaşları na beni konuşan adama da şans vercek degilim heralde
Soran+1 yılGeçmiş olsun çocuğun var mı
Cevap sahibi+1 yılVar 2 tane , onlarda beni istedi zaten.
Soran+1 yılAllah kolaylık versin geçmiş olsun tekrar ıste çocuk olunca hemen karar verılmıyor boşanmak ıcın
Cevap sahibi+1 yılÇalışıyorum gül gibi geçiniyorum oh mis, daha erkek almam hayatıma sevgili dahil. Hayat varmış. Ailemde arkamda.
Cevap sahibi+1 yılSağlıksız huzursuz ortamda büyüyen çocuk ta. İleride tranvatik sorunlar oluyor yanliz, onuda bilin , ama tek başınıza bir anne olarak sevgiye doyurabilirsiniz.
Soran+1 yılAynen
Cevap sahibi+1 yıl@Kenank07 hangi erkek arkadaşına karısını karalar mesajlari gördüm hayır bide, benim zorla ona yaprirdigim iyi şeyleri kendisi bana yaptiriyirmus gibi tersini anlatmış, şizofren dua. etsin donuna kadar almadım, arabayı aldım o zaten benimdi çalıştım ödedim. nafaka sini bile talep etmedim
Cevap sahibi+1 yıl@Kenank07 ya bir evlilik te iletişim ve yatak bitmişse boşuna kürek sallıyorsunuz. Bosanmasanizda illaki gözünüz dışarıya kayar biri gelir ilgi gösterir hoşunuza gider , aldatanlar çoğu zaten böyle evliliklerin kurbanı ayrılmiyorlar sonuç buralara geliyor. Edeplice medeni şekilde ayrılmak daha mantıklı.
Cevap sahibi+1 yıl@Kenank07 valla sen olabilirsin. Ama ben uyuyacağım çünkü yarın okula gidecegim
Cevap sahibi+1 yıl@Kenank07 hayır öğretmen
Gizli Üye(36-45)+1 yılSaygı yoksa evlilikten çıkmıştır
14 Yorumla
Soran+1 yılÖyle oldu zaten
Cevap sahibi+1 yılTen uyumu var mi
Soran+1 yılEvet var
Cevap sahibi+1 yılAma saygı yoksa canının bile istememesi gerek
Acilen ilişki yaşamamız gerek her şey yoluna girecek o zaman 👍
00 YorumlaNeden
26 Yorumla
Soran+1 yılBende bilmiyorum durduk yere kavga edıyoruz
Soran+1 yılO Altan almıyor artık bende almıyorum ıllerı küfürlü kavga ediyoruz
Soran+1 yılKolay değil boşanmak
+1 yılBoşanmak tek çare gibi
17 Yorumla
Soran+1 yılOlmaz olmaz
- +1 yıl
Katlanin birbirinize o zaman
Soran+1 yılOlmaz olmaz .
Soran+1 yılMantı yolla
- +1 yıl
Kilo alırsın eşin ezilir falan güreş yapınca yazık
Soran+1 yıl😆
- +1 yıl
Altında gaz falan kaçırır rezil olur
Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı. kötü gerçekten... neredensiniz peki?
10 Yorumla
+1 yılboşanmak çözüm zorla olmaz
10 YorumlaBoşanmak en iyisi bazen
00 Yorumla
+1 yılYani düzene girmezse sonuç belli
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılSaygının bittiği yerde her şey biter.
00 Yorumla
+1 yılZor gerçekten
00 YorumlaAyrılsanız mı acaba 🙄
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılPsikiyatriste gidebilirsiniz.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 854 cevap paylaştı. Kaç yıldır evlisiniz
Temel sorun nedir016 Yorumla
Soran+1 yılTemel sorun yok sadece bıktık sanırım birbirimizden
Soran+1 yıl4 sene var
Soran+1 yılEvet 🤪🤪🤪
Soran+1 yılModami bu boşanma
Soran+1 yılBoşanma olmasın korkutmak lazım bunu kaybetme duygusu nasıl veririm
Soran+1 yılTamam nasıl olucak o
Soran+1 yılSende sapik ciktin
Soran+1 yılZaten bakımlıyız daha ne yapak
+1 yılSaygı yoksa gerisinede ihtiyaç yok. Geçmiş olsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Evleneli çok oldu mu?
00 Yorumla
+1 yılOlmaz óylede
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılPsikologa gidin
10 Yorumla Bu sorun şuanda genel olarak var galiba
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılkavga, kavga.. işi düşüncede pmpa. dimi.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim yaptığım gibi, olması gereken: bitirmek
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe eksik sence
00 Yorumla- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer