Eşimle hep kavga ediyoruz ne yapmalıyım?

Eşimle 2 yıldır evliyiz ve şu an 2 aylık hamileyim, eşim benimle evlenmeden önce nişanlıydı ve eski nişanlısı bi ev almasını istemiş eşimde kredi çekip almış sonra ayrılmışlar ve biz tanışıp evlendik 6 ayın içinde bana kredisi olduğunu söylememişti evlenince öğrendim ve şu an beraber ödüyoruz ama ev Babasının üstüne alınmış ve benim hiç bi hakkım yok o evde ama krediyi beraber ödüyoruz ve tuhaf olan da ailesinin de haberi yok kredi çektiğinden birikmiş parasıyla alındığını düşünüyor ailesi bende söyleyelim diyorum ailene bu yalanı sürdürmek istemiyorum o da ısrarla söylemek istemiyor kredi bitince söyleyeceğini söylüyor sizce ne yapmalıyım bu konuda siz olsanız ne yapardınız!

Eşimle hep kavga ediyoruz ne yapmalıyım?
Cevapla