Hamileyim, eşim tarafından aldatıldım. Ayrılık konusu açmalı mıyım, ne yapmalıyım?

Merhabalar. 22 yaşındayım ve 2 yıllık evliyim. Şu an hamileyim ve son 3 saate kadar çocuğum olacağı için çok heyecanlıydım fakat şu an bir şey hissetmiyorum. Kuzenim 2 buçuk - 3 saat önce bana eşim ve başka bir kızın mekanda beraber kahve içtikleri bir fotoğraf gönderdi. İlk gördüğümde gözlerime inanamadım ama düşündüğüm şey başıma geldi, 1 aylık sevgilisiymiş. Ruhum duymadı ve 1 aydır bana çok yakındı bu aptal eşim, hiç belli etmiyordu. Yarım saat önce eşime gösterdim fotoğrafı bana bu fotoğrafı kim sana yolladı deyip bağırdı fakat ben cevap vermedim. Ayrılık konusu bile açmadım çünkü bana bir şey yapar diye korktum. Karnımda çocuğumla ne yapacağım, nolur bana yol gösterin.

Hamileyim, eşim tarafından aldatıldım. Ayrılık konusu açmalı mıyım, ne yapmalıyım?
Cevapla