Siz olsanız ne yapardınız arkadaşlar?

Evliyim görümcem de evli (ayrı şehirlerdeyiz) biz ona gittiğimizde hiçbir şekilde bi hazırlıkta bulunmuyo kardeşim gelmiş eşi gelmiş deyip birşeylerin çabasına girmiyo dünden kalan yemekleri ısıtıp önümüze koyuyo onun dışında da hiçbirşeye çaba sarfetmiyo (kayınvalidemde öyle) bende misafirlerime çok iyi bakarım elimden her şey gelir tatlısı tuzlusu yemeği içmeği herşeyi çeşit çeşit yapan bi insanım ama şu saatten sonra bende onlara karşı aynı onlar gibi olucam

1 ay önce gittiğimzde önümüze dünden kalan nohut ve pilavı koydu sabah kahvaltıya da patates kızarrtı bukadar sadece. Bu hafta bize geleceklermiş ben lahvaltıya ve yemeğe ne yapsam acaba siz olsanız ne yapardınız kendinizi benim yerime koyarak cevap verin lütfen?

Siz olsanız ne yapardınız arkadaşlar?
Cevapla