Evliyim görümcem de evli (ayrı şehirlerdeyiz) biz ona gittiğimizde hiçbir şekilde bi hazırlıkta bulunmuyo kardeşim gelmiş eşi gelmiş deyip birşeylerin çabasına girmiyo dünden kalan yemekleri ısıtıp önümüze koyuyo onun dışında da hiçbirşeye çaba sarfetmiyo (kayınvalidemde öyle) bende misafirlerime çok iyi bakarım elimden her şey gelir tatlısı tuzlusu yemeği içmeği herşeyi çeşit çeşit yapan bi insanım ama şu saatten sonra bende onlara karşı aynı onlar gibi olucam
1 ay önce gittiğimzde önümüze dünden kalan nohut ve pilavı koydu sabah kahvaltıya da patates kızarrtı bukadar sadece. Bu hafta bize geleceklermiş ben lahvaltıya ve yemeğe ne yapsam acaba siz olsanız ne yapardınız kendinizi benim yerime koyarak cevap verin lütfen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer