Artık hayatıma tek bir insan bile almamaya karar verdim, haksız mıyım?

Ne aşk ne arkadaşlık anlamında çünkü en zor zamanımda int*har eşiklerinde , üzüntü stresten hastalaninca hastane hastane gezdim ailemden başka kimse yoktu şimdi en güçlü versiyonumds neden alayım birini ki. Kendime zarar verdiğim de sarılacak omuz bile bulamamistim şimdi gelse ne gelmese ne yani en güçlü versiyonuma tek başıma gelmişim zaten
Güncellemeler
+1 yıl
Ne olursa olsun büyük konuşmayın cidden bunu anladım şu an flörtüm var diyebileceğim kesinlikle zamanında çektiğim acıların beni olgunlaştirmak için olduğunu anladım
Artık hayatıma tek bir insan bile almamaya karar verdim, haksız mıyım?
Cevapla