Artık hayatıma birini alamadığımı fark ettim. Bununla baş etmenin yolu sizce kimseyi hayatıma almamak mı?

Geçmişte aşırı derin hisler besleyip de güvenim kırılmıştı ve sanırım bu travmam yüzünden de biri hayatıma girse ve bana iyi davransa bile biraz haber alamadığımda istemeden kafamda kuruyor ve sonra içten içe vicdan azabı çekiyorum. Çünkü endişem de o kişiye darlama olarak dönüyor ama kontrol edemiyorum. Sizce en iyisi bu durumda yalnız kalmak mı? Çünkü toxicleşiyorum ilişkiye başlayınca ve bu da inanılmaz suçlu hissettirdiği için ayrılmaya çalışıyorum 😓
Artık hayatıma birini alamadığımı fark ettim. Bununla baş etmenin yolu sizce kimseyi hayatıma almamak mı?
Cevapla