Hayatımdan insanları bir anda silip atabilme özelliğini kazandım ama hayatıma insan sokmayı başaramıyorum sizde durum nasıl?

Genelde silip atmak daha zordur diye düşünüyorum zoru başarıp kolayı başaramayan tek benim herhalde

Eskiden silip atmak çok zordu öğrendim şimdi pat diye hayatımdan silebiliyorum ama hayatıma birini alamıyorum asla bu konuda çok zorlanıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
4 dakika önce 26 oldum aw ıyy moralim bozuldu
Hayatımdan insanları bir anda silip atabilme özelliğini kazandım ama hayatıma insan sokmayı başaramıyorum sizde durum nasıl?
Cevapla