Insanlari hayatimdan cikariyorum istemsiz ne yapicam bilmiyorum bi okur musunuz?

İlk başta karşı cinsi cikardim. Sosyal medyalardan oyunlardan cikardim erkekleri. Erkek arkadaşlarımla konuşmayı kestim. Sonra bi baktim kız arkadaşlarımdan da uzaklasmisim. Çok boş zamanım olduğunu fark ettim. Orgudur dizidir kitap okumadir spordur onlarla uğraştım durdum. Ama aşırı yalnızlık hissi oluştu. Böyle olunca Örgü ördüm bakiyorum gece olmuş. Saatler su gibi akıp gidiyor ama aşırı yalnızlık hissi gitmiyor. Ne yapicam bilmiyorum

Insanlari hayatimdan cikariyorum istemsiz ne yapicam bilmiyorum bi okur musunuz?
Cevapla