Reglken canım hiçbir şey istemiyor hayattan kopuyorum?

Regl olduğim zaman içinde hiç birşey yapasım gelmiyor dışarı çıkmak istemiyorum ben yemeğe aşırı düşkün insanım tabiri caizse öküz gibi yiyorum regl olunca iştahım kapanıyor aslında dahada açılması gerek çikolataları gömmem gerek bilmiyorum mutsuz hissediyorum böyle bir 2-3 kilo gidiyo normal kilodan sonra aynı kiloya dönüyorum kısa sürede :D nedan sizce böyle durumda olan var mı
Reglken canım hiçbir şey istemiyor hayattan kopuyorum?
Cevapla