Hayatım mahvoluyo elimden bişey gelmiyor napıyım?

29 yaşındayım okudum ama atanamadım kpss çalışıyorum ama umudum yok. Hayata geleceğe dair umudum yok. Bi baltaya sap olamadım , evlenemedim , sosyal hayatım olmadı ot gibi yaşıyorum. Gün bitsin dşye yaşıyorum artık bi beklentim kalmadı hayattan , böyle yaşanır mı?

Hayatım mahvoluyo elimden bişey gelmiyor napıyım?
Cevapla