Arkadaşlarım konusunda çok kafam karışık sizden yorumlamanizi istiyorum siz olsanız nasıl davranirdiniz?

Şimdi benim bir arkadaşım var ve ben bu kızla arama mesafe koymak istiyorum hatta böyle tamamen kopmak istiyorum.1 aydır ben bu kızla arama mesafe koymuştum ama hala konuşuyorduk ben artık ona tahammül edemiyorum ve dün okula gelmemişti eski arkadaşlarım benimle tekrar arayı düzeltmek istiyorlardı sonra oturduk konuştuk ve sorunlarımızı çözdük ve bu benim şimdi kopmak istediğim kızın bazı yanlışlarını söylediler ve ben dünden beridir bu kızdan nasıl tamamen kopacagimi düşünüyorum kıza direkt olarak seninle konuşmak istemiyorum diyemiyorum çünkü bu sefer bu kız derki eski arkadaşlarıyla arayı düzeltti şimdi benden koptu diyecek ne yapacağım bilmiyorum yardımcı olyr musunuz lütfen.
Güncellemeler
+1 yıl
Anlamadiginiz bir şey olursa sorun tekrar anlatayım 🙏🏻
Arkadaşlarım konusunda çok kafam karışık sizden yorumlamanizi istiyorum siz olsanız nasıl davranirdiniz?
Cevapla