Şimdi benim bir arkadaşım var ve ben bu kızla arama mesafe koymak istiyorum hatta böyle tamamen kopmak istiyorum.1 aydır ben bu kızla arama mesafe koymuştum ama hala konuşuyorduk ben artık ona tahammül edemiyorum ve dün okula gelmemişti eski arkadaşlarım benimle tekrar arayı düzeltmek istiyorlardı sonra oturduk konuştuk ve sorunlarımızı çözdük ve bu benim şimdi kopmak istediğim kızın bazı yanlışlarını söylediler ve ben dünden beridir bu kızdan nasıl tamamen kopacagimi düşünüyorum kıza direkt olarak seninle konuşmak istemiyorum diyemiyorum çünkü bu sefer bu kız derki eski arkadaşlarıyla arayı düzeltti şimdi benden koptu diyecek ne yapacağım bilmiyorum yardımcı olyr musunuz lütfen.
Güncellemeler
+1 yıl
Anlamadiginiz bir şey olursa sorun tekrar anlatayım 🙏🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer