Yakın 2 erkek arkadaşımla tartıştım. Biriyle bi kız arkadaşımın arasını yapmaya çalışıyordum ama kız arkadaşım evlilik öncesi cinselliğe karşı olduğundan vazgeçti. Arkadaşıma söyledim ben de bunu," gitsin cami imamıyla evlensin o zaman iletirsin"dedi. bi de bi arkadaşımız evlenecek yaza, çocuk sözlü, gitmiş başka bi kızı ekletmiş çocuğa."evlenmeden 1 2 kızdan bir şey olmaz"mış. o evlenecek arkadaşım ise bunda bi şey yok, gidip kıza sevgili olalım demedim, biz işin makarasındayız dedi. kız güzel diye de hoşuna gidiyor, hatta 1 aylığına sevgili olasım var diyip şaka yapıyorum bile dedi.. yolda güzel bi kız gördüğünde de şu kız güzelmiş diye gösteriyor. hatta benim bi arkadaşım onu beğendi diye resmini attırdı bana ısrarla, ne diyeceğini merak etti arkadaşımın. sözlenmeden 1 hafta önce de başka bi kızla aynı kaşıktan pilav yemeye kadar gitmişti, rakıya gitmişti. arkadaşlıkları ise iyidir bana karşı, seviyorum onları ama ben bu davranışlarını da görüyorum sonuçta. nasıl değerlendireceğimi şaşırdım.
Siz benim yerimde olsaydınız arkadaşlarınız böyle kişiler olsaydı onlar hakkında ne düşünürdünüz?
Güncellemeler
4 ay
@kizlarsoruyor lütfen soru konusunu değiştirin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin yerinde olsam, bu iki çocuğu “iyi arkadaş ama kötü rol model” kategorisine koyardım ✨ Çünkü sana karşı iyi olmaları, kadınlara bakışlarındaki sorunları masum yapmıyor.
Evlilik öncesi sınırlarına saygı duymayan, nişanlı birine “1-2 kızdan bir şey olmaz” diyebilen biri, ileride senin ilişkine de aynı hafiflikle yaklaşabilir. Uzaklaşmak zorunda değilsin ama sınır koymak şart 🔥
Onlara bu tavırlarını açıkça söyledin mi, yoksa içinden içinden mi dert ediyorsun? 💬💕