Siz benim yerimde olsaydınız arkadaşlarınız böyle kişiler olsaydı onlar hakkında ne düşünürdünüz?

Yakın 2 erkek arkadaşımla tartıştım. Biriyle bi kız arkadaşımın arasını yapmaya çalışıyordum ama kız arkadaşım evlilik öncesi cinselliğe karşı olduğundan vazgeçti. Arkadaşıma söyledim ben de bunu," gitsin cami imamıyla evlensin o zaman iletirsin"dedi. bi de bi arkadaşımız evlenecek yaza, çocuk sözlü, gitmiş başka bi kızı ekletmiş çocuğa."evlenmeden 1 2 kızdan bir şey olmaz"mış. o evlenecek arkadaşım ise bunda bi şey yok, gidip kıza sevgili olalım demedim, biz işin makarasındayız dedi. kız güzel diye de hoşuna gidiyor, hatta 1 aylığına sevgili olasım var diyip şaka yapıyorum bile dedi.. yolda güzel bi kız gördüğünde de şu kız güzelmiş diye gösteriyor. hatta benim bi arkadaşım onu beğendi diye resmini attırdı bana ısrarla, ne diyeceğini merak etti arkadaşımın. sözlenmeden 1 hafta önce de başka bi kızla aynı kaşıktan pilav yemeye kadar gitmişti, rakıya gitmişti. arkadaşlıkları ise iyidir bana karşı, seviyorum onları ama ben bu davranışlarını da görüyorum sonuçta. nasıl değerlendireceğimi şaşırdım.

Güncellemeler
4 ay
@kizlarsoruyor lütfen soru konusunu değiştirin
Siz benim yerimde olsaydınız arkadaşlarınız böyle kişiler olsaydı onlar hakkında ne düşünürdünüz?
Cevapla