Arkadaşlar tavsiyeleriniz nedir? Siz olsaydınız? nasıl bir tavır gösterirdiniz? Yorumlarınızı bekliyorum?

Arkadaşlar yaklaşık 2 ay önce bir akrabamız vefat etmişti. Biz de haliyle tüm aile bireyleri ile cenaze evine gittik. Orada, kuzenim ile karşılaştım. (Kendisi Erkek) Kendisi ile 5-6 yıldır görüşmüyorduk, kendisinin 1-2 yıldır yurtdışında olduğunu biliyordum. Teyzem söylüyordu... Uzun zaman sonra ilk defa cenaze evinde karşılaşmak nasip oldu kendisiyle... Kendisi, apandisit ameliyatı olmuş ayak üstü sohbet edebilmiştik o gün. Hatta ayak üstü kendisi ile konuşurken dedim ki, ben sana Facebook dan arkadaşlık isteği gönderdim neden kabul etmiyorsun? dedim. Aylardır kabul etmeni bekliyorum dedim... O da, görmedim, dikkat etmedim, kabul ederim dedi... 2-3 güne kadar tekrar yurtdışına döneceğini söyledi bana. Ben de seni gitmeden ziyaret edeceğim dedim. Sonra 2-3 gün sonra falan ziyaret ettim. ( Bu arada, ziyaretimde uzun sürmedi zaten toplasanız 10 dk dır...) sonra vedalaştık falan... Daha birkaç gün önce bir Facebook'a gireyim dedim. Beni engellemiş. İnanın neden engelledi, hiç anlamadım, anlam veremedim, bana çok saçma geldi. Sizce neden engellemiş olabilir? Sebep nedir? Yorumlarınızı bekliyorum...

Arkadaşlar tavsiyeleriniz nedir? Siz olsaydınız? nasıl bir tavır gösterirdiniz? Yorumlarınızı bekliyorum?
Cevapla