Bursa'nın bir köyünde, senede 1 defa kadınlar köy kahvesinde ve meydanda vakit geçiriyormuş. Erkeklerin de sokağa çıkma yasağı varmış :D

Bursa'nın bir köyünde, senede 1 defa kadınlar köy kahvesinde ve meydanda vakit geçiriyormuş. Erkeklerin de sokağa çıkma yasağı varmış :D

Ne kadar da güzel bir şey. Ama neden sadece bir köyde duralım? Geniş bir alana hatta tüm il ve ötesine yayalım. Erkeklerin korkmuş fareler gibi evlerine kapanmaya zorlanmasının yaratacağı kaos ve kargaşayı bir düşün. Evet, sokağa çıkma yasağı her yerde erkeklere dayatılsın korku ve sindirme yoluyla
Cevap
31Cevap
Eğer bu cezadan ben ayrı tutulacaksam neden olmasın harika. sokak da ki tek erkek olurum
Olsa güzel olurdu gadası
Yok be erkek işe gitsin evde kalan erkek nefret ıyy
~ seda sayan ~
💋👄
Evet olmalı harika bir şey bu
Hastanedeyken okay oynamayı dayılar öğrettiler sağolsunlar özledim oynamayı.
Burada teyzeler öğretir artık
Sana mi
Ben evde olucam o saatte
bunu bi kaç sure boyunca uygulamalilar zira 1 gün yetmez 😂
o değilde 10 senedir Bursada yaşıyorum, hiç seks hayatım olmadı, bu şehir bana hiç gelmedi, o kadar umutlanmıştım, geldim burada üniversite okudum.
Ne güzel be mxjsjx ama bazı erkekler hiç evden çıkmamalı
neden ama
neden böyle bir şey yapılıyor :D
Ülkenin zeka seviyesi 1 buçuk puan düşmüş. Bu gibi saçmalıklar artarak devam edecek maalesef
Pozitif ayrımcılık adına fena durmuyor ama genel insan hakları açısından da çok uygun gelmedi bana
Vay be güzel bir şey, teyzemler masayı kurmuş okeyin dibine vuruyorlar ☺️
Valaha hep hayalim di bi kahvede kadınlara açmak bide kadınlar gitsin nasıl bi hismiş
İnsanlar huzur bulabilmek için farklı yöntemler deniyorlar
Elazığ da bir köyde tamamen kadınlara ait kıraathane var. ueni değil bu
Elazığ da mesela bir ilçede sadece kadın esnafın olduğu bir Çarşı var
Kadın her zaman değerli
Saçma kadın hikayeleri vol:16 Bursa macerası 🙄
Azönce tvde gördüm çok güzel bi gelenek açıkçası :) özellikle kahvede okey oynamaları
Bende geliyorum ne zaman olduğunu haber verir misiniz
Ben zaten hiç sokağa çıkmıyorum ki ömrüm eve kapalı geçti gidiyor
Toplum o kadar berbat bir halde ki insanlar rahat ve huzurlu değiller.
Kadina olsa polis cagirirdiniz nerde adalet
Kendi özgürlüğünuz için başkasının özgürlüğün kısıtlama hakkınız yok ve tam tersini düşün.
Erkolar kapatılmış e şahane hajsjsjxjxkdkdkflflf
Ama eve kapatılmış
Niye bizim burada yok. Bursa adam mı kayırıyor 😄
TANRIM müthiş bir şey😂
ALLAH*
Tüm illerdeki olma amacı ne
Bu ne biçim ayrımcılık.
Ahahaha ciddi misin :))
Ayda 1 olması gerekirdi.
Biz o kadar kötü insanlar değiliz yahu 😂
köylerde olur ancak böyle şeyler
böyle yasak olmaz 🤣🤣
Çıkana para cezası mı?
Uyuyorlarsa bu kurala, harika etkinlik^^
O halde aynısı kadınlar içinde olsun.
Çok güzel bir uygulamaymış gerçekten
Nasıl saçmalayacaklarını şaşırdılar
Ay ne tatlılar ya bilmem olabilir
Keşke tüm illerde olsa 😀
Max feminist zekası
Evet olsa keşke.
Çıkana ne yapıyorlar çok merak ettim
Ciddi ciddi erkekleri kapatmışlar oh be
aha bir feminazi daha engel
güzelmiş şaşırttı türkiyem
Nie senede 1 defa bı hafta falan olsun
Hep evdeyim sorun olmaz fkfj
Bir de koy der geçersin
Teyzeler için haaarika 😂
Ben bursadayim ilk duydum
Çok güzel keşke dünyadan da göndere bilsek sfsffd
Anana g
Kahvehane kültürü boş kültür
Saçma
Ben razıyım yaşasın kadınların özgürlüğü
Saçmalık en
Bu hangi köy?
Güzelmiş :))))
Ahasjj süper
Fazla cinsiyetçi
Saçmalık
Etkileyici
Güzelmiş cidden.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?