Arkadasim surekli beni sevdigini soylese de beni yargilayip kirici olabiliyo artik samimi gelmiyo? Bu normal bir sey mi?

Sinirlendiğinde bana da sinirli davraniyo hayatıma karisabilecegini saniyo çevremdeki insanlar hakkında beni uyardigini sanıp düşünmeden ve beni dinlemeden konusuyo kendimi açıklayınca da kirici konustum falan diyo ve sürekli beni sevdigini söylemesi de samimiyetsiz geliyor artık

Arkadasim surekli beni sevdigini soylese de beni yargilayip kirici olabiliyo artik samimi gelmiyo? Bu normal bir sey mi?
Cevapla