Arkadaşlarım hoşlandıklarını söyledikleri zaman kırmadan geri çevirip birşey olmamış gibi arkdşlığımı devam ettiriyorum yanlış mı?

arkadaşlığımız sırf bu şey yüzünden sona ersin istemiyorum böyle yaparak yanlış mı yapıyorum?
Ama yine her fırsatta hoşlandıklarını dile getiriyorlar ve yine şakayla karışık sana daha iyisi layık filan diyip geçiştiriyorum
Arkadaşlarım hoşlandıklarını söyledikleri zaman kırmadan geri çevirip birşey olmamış gibi arkdşlığımı devam ettiriyorum yanlış mı?
Cevapla