Ailemden uzaktayım ağlayıp duruyorum ama daha dün ailemin yanından geldim ne yapicam?

üni okuyorum son senem ara tatildi 1 ay ailemin yanına gittim, geri gelmem gerekiyordu okula ama gitmek istemiyordum dün sabah geldim (pazar sabahı) o günden beri ağlayıp duruyorum arkadaşımda yok dertlescek kimsede yok ne yapicam

Ailemden uzaktayım ağlayıp duruyorum ama daha dün ailemin yanından geldim ne yapicam?
Cevapla