İlk kez ailemden uzaklaşcam çok üzülüyorum ve korkuyorum?

bu sene üniversitey gideceğim hatta bid hafta sonra. bir buçuk saatlik uzaklıktayım ve gitmek istemiyorum ailemden ayrılmak istemiyorum okula gitmesem ne yapacağım? en kötü bölüm bile olsa insanlar üniversite mezunu olmaya çalışıyorlar. iş imkanı az olsa bile gidiyolar. benim gideceğim bölüm ilgi alanımda değil yapamamaktanda korkuyorum açıkcası derslerin zor olmasından geçememektende korkuyorum ama derslerim iyi olursa ve kendimi geliştirmiş bir şekilde mezun olabilirsem iş açısından iyi planlarım var ama zorluklara dayanamayıp pes etmektende kokruyorum sonra yurt hayatına alışamazsam iyi insanlarla karşılaşamazsam ailemi özleyip pes edip okulu bırakmaktan derslerime odaklanamamaktan sınıfta kalmaktan korkuyorum en çokta tüm bu zorlukları başarsam bile mezun olunca işsiz kalmaktan emeklerimin ailemin emeklerinin paranın boşa gitmesinden korkuyorum. bir an gitmesem mi diyorum gitmeyip ne yapacağım açıktan okusam ailem evden uzaklaşıp kendime güvenmemi istiyorlar onlar üniversiteye gitmedikleri için pişmanlarmış okul hayatını yaşamak istediklerini söylüyorlar çaıktan okusam bile iş sıkıntılı onda daha çok. bu zorluklara nasıl daynacm bu korkularla nasıl baş etcem? cesur olamıyorum içim sıkılıyor. evimden ailemden uzaklaşmak istemiyorum.
İlk kez ailemden uzaklaşcam çok üzülüyorum ve korkuyorum?
Cevapla