Sizce bu süreçte ne olmasa daha iyi olur?
Evlilik sürecinde yapılan size göre en gereksiz iş hangisi?

Sizce bu süreçte ne olmasa daha iyi olur?
Evlilik sürecinde yapılan size göre en gereksiz iş hangisi?

Söz, nişan, düğün hepsi gereksiz. sade bir nikah yeterli. 2 kişi ilişkiye girecek diye nedir bu kadar tantana 🤦♀️saçma sapan şeylere aşırı anlamlar yüklendiği için hiç kimse mutlu değil.. Evliliği gösterişden ibaret zannediyor çoğunluk..
Dış çekim olayları bana bir tık gereksiz geliyor
Anılara çok önem veririm fotoğraf çekinmeyi de severm ama düğün günü çekim olsun desen düğün rezil oluyor ee hâliyle mekan farklı zaman farklı hiçbir mantığı yok bence
Cevap
4Cevap
Ben düğündür düğün en gereksizi çünkü. bunun dışında bir de saçma sapan gelenekler var onları da gereksiz bulurum
Düğün konvoyları ve düğünde silahla ateş edilmesi gibi adetler çok gereksiz çünkü senin eğleniyorum dediğin şey bir başkasının canına kasdedebiliyor
Yapılan gereksiz masraflar. Düğün bitimi oluşan yüklü külfet. Ailelerin ota boka karışması (destek olmak ayrı çünkü).
Akrabalar için biseyler yapmak onlar da gelir dedikodu yapar tabi
Düğün hazırlıkları ve çeyizde dantel, iç çamaşırı vs şeyler almak
Tüm adetler gelenekler ve düğünün ta kendisi yani her şey.
Damat bohçası, gelin bohçası🙄ne gerek var
Kına gecesi.. Ve bohcalar
Bekarlığa veda şaçmalığı 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
nişan
ne gerek varsa
Her şey gereksiz.
Çeyiz kapı tutma adeti cart curt kusasım gelio
Çeyiz nişan düğün
Düğün
Dügün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?