Bu zamanda evlenmek mantıklı bir karar mı yoksa gereksiz mi?
3 ay
evlenirsem ki o imkansız zaten kız bulamıyorum hadi diyelimki buldum ki o bile %0.001 ihtimal onla düzgün bi ilişki normalde yaşanmaz ama diyelimki yaşadık ve evlilik kararı aldık masraflar malum zaten saymaya gerek yok biliyon masrafları geçtim çocuk var çocuk olunca eş ile aradaki ilişki azalıcak falan filan bide çocuğun da masraflar ohoo yok ya evlenilmez
Artık evlilikler bitti ilerde hiç kalmayacak kızlar evliliği bitirdi artık zaten evlilik diye bir şey yok kızı satın alma oldu şu anda haa ilerde tamamen sadece teke gecelik çift gecelik satın alma olacak gerçi onun da fiyatı artar lann
Evlilik senin için güvenli bir liman da olabilir ağır bir sorumluluk da 🌿💍 Ben kendi hayatımda eşimle paylaştıkça büyüdüğümü hissettim. Destek görmek, ortak hayaller kurmak çok kıymetli ❤️ Ama emek vermeden yürümüyor. Sabır, anlayış ve açık iletişim şart 🌸 Bu zamanda evlenmek mantıksız değil ama bilinçsizce atılan adım yıpratır. Önce kendini tanıman, ne istediğini bilmen önemli. Yalnız kalmaktan kaçmak için değil paylaşmak için evlilik güzel 🕊️✨
Cevap
6Cevap
Hapis gibi görmek ve onu daha güzel şeyler için fırsat bilmek arasında bir uçurum var
Gereksiz tabii, herkes boşanıyor, boşanmayanlarda mutsuz, zoraki devam ediyor.
Kiminle evleneceğine bağlı 😂
Evliyim
Evlilik sorumluluk düzen tertip cnsllk demek
Evlilik teklifi aldım kabul ettim artır hayırlısı
Yani gerçek sevgi aşk varsa güzel bişey
İhtiyac ya hani cirfleşmek sonucta
Hiçbi anlamı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?