Eşimi kendime nasıl bağlarım, ne yaparsam benden ve çocuklarımdan başka kimseyi gözü görmez?

7 yıllık evliyiz eşim ilk evlendimiz zamanlar bana sözlü fiziksel şiddet uyguluyordu 2 defa ayrılmaya kalktım ama hiç bırakmak istemedi çok konuştum hep düzelecegim dedi gerçekten de düzelme var ama en son ailesi ile beraber yaşıyoruz ama ailesi herşeye karışan ailemin gelmesini beni gitmemi istemeyen bana hakaret eden insanlardı bende o yüzden onlarla iletişimi kestim ve eşime ya burdan taşınırız ya da boşanırım dedim ama eşim ailemi yaşadıgım köyü emek ettigim evi bırakamam işte sende gitme elimden ne gelirse yaparım seni mutlu etmek için dedi ve yapıyorda ama ya eskiye dönerse diye korkuyorum üstellik ailesini tercih etmesi bizi kaybetmek ugruna agrıma gidiyor onu kendime baglamak ve öyle bir şey yapmak istiyorum ki pişman olsun yaptıgına ne yapa bilirim

Eşimi kendime nasıl bağlarım, ne yaparsam benden ve çocuklarımdan başka kimseyi gözü görmez?
Cevapla