7 yıllık evliyiz eşim ilk evlendimiz zamanlar bana sözlü fiziksel şiddet uyguluyordu 2 defa ayrılmaya kalktım ama hiç bırakmak istemedi çok konuştum hep düzelecegim dedi gerçekten de düzelme var ama en son ailesi ile beraber yaşıyoruz ama ailesi herşeye karışan ailemin gelmesini beni gitmemi istemeyen bana hakaret eden insanlardı bende o yüzden onlarla iletişimi kestim ve eşime ya burdan taşınırız ya da boşanırım dedim ama eşim ailemi yaşadıgım köyü emek ettigim evi bırakamam işte sende gitme elimden ne gelirse yaparım seni mutlu etmek için dedi ve yapıyorda ama ya eskiye dönerse diye korkuyorum üstellik ailesini tercih etmesi bizi kaybetmek ugruna agrıma gidiyor onu kendime baglamak ve öyle bir şey yapmak istiyorum ki pişman olsun yaptıgına ne yapa bilirim
+1 yılErkek değil mi hepsi de aynı şeyi düşünmüş cinsellikle bir insan bir insana bağlanmaz cinselliği her yerde bulursun. Eşi aldatmış olsa kadın onu da söylerdi zaten. Sadece kök ailesinden çok çekirdek ailesine önem versin istiyor ama eşi fazlasıyla annesine bağlı, başlarda babası annesini dövünce evde korkuyla bazı şeyler düzeldiği için öyle olur sanıp onu uygulamaya çalışmış ama öyle olmayacağını anlamış düzelmiş, şu an sadece kök ailesinden vazgeçemiyor ve sorun da bu, soran kişi kayınvalidesiyle yaşıyor ayrı eve çıkmak istiyor ama eşini nasıl ikna edeceğini bilmiyor tam olarak bunu sormak istemiş. Canım istersen sen soruyu eşimi ayrı eve çıkmaya nasıl ikna ederim diye düzenle
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
boşanmayı aklından çıkart çünkü yuvayı dişi kuş kurar ben bir erkek olarak sana tavsiyem yani eşim olsa beni ona bağlayacak seyler bana ilgi göstermesi beni geldiğimde güler yüzle karşılaması her zaman arkamda bir destekçi olmasıdır bana seçenek sunan eşten uzaklaşırdım sende ayrılırım taşınalım falan deme yanına çek güzel dille söyle böyle böyle canım de gitmek istiyorum de senin kararına da saygı duyuyorum de ama tek taraflı ilişki olmaz de benim kendime ayrı yuva kurmak istiyorum çocuğunuz varsa çocuklarımı daha iyi yetiştirmek istiyorum de onu kalbinden vuracak laflar söyle iki lafından biri ayrılık olmasın bir dersin iki dersin üçüncü de eşin sana aha kapı der yani üvey annem falan var diyosun yapma bence bunu olmaz bu şekilde
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bu zor bir durum ve duygusal olarak çok yıpratıcı olabilir. İlk olarak, güvenliğiniz ve iyi bir ilişki ortamının önemli olduğunu unutmayın. Bir danışman veya terapist ile konuşmak, duygusal desteğe sahip olmanıza yardımcı olabilir. Eşinizle açık ve dürüst bir iletişim kurarak hislerinizi paylaşabilir ve ortak bir çözüm bulmaya çalışabilirsiniz. Ancak, şiddet veya kötü muamele devam ediyorsa, kendi güvenliğinizi ve iyiliğinizi ön planda tutmalısınız.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni elinin altında tutuyor bu adam evini ayrılmayarak rahat rahat da takılıyordur. Anasına, babasına hizmetçi bulmuş, zaten de gitmiyor çocuk da var diyor şimdi ayrıca öyle bağlanacak bir erkek yok. Hele böylesi hiç bağlanmaz o evden gideceksin geri gelmeyecek gibi ciddi davranacaksın yalnız başına bırakacaksın muhtaç olacak sana her dediğini yapacak çok erkek biliyorum eşine giden böyle böyle olmaz bu iş canim.
17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAilenin evine gitmeyecksn iş bulup kendin caliscaksn mahkemede de ailesinin yanında oturmya zorluyor beni diyeceksin onun donuna kadar alırsın sen haklı durumdasın burada kimse kimseyle aynı evde yasmaak zorunda değil bu ülkede öncelik kadın mahkemede istemedim bir şeyi yaşamak zoeunda değilsin öder nafakasını görür ozaman böyle davranmayı bosayamaz bu seni de seni korkutmak bunun amaci
Cevap sahibi+1 yılÖyle bir dünya yok işte sen de istersen olur bu ancak kadın sığınma evleri var dışarda bir sürü iş var kimse senden çocuğunu alamaz mahkmede sana verirler ki bu şu an kusurlu bir eş yani hakim karissinda sana baskı yaptığı anlarda gizlice ses kaydı al mahkemde yardimci olur bak ben ciddi olup o evden çıksan mahkmye de gelmez bu adamlar para vermekten odu kopar sence senin eşin sana düzenli nafaka gereblcek çocuğuna dogeu duzgn bakablcek guctemi erkekler boşanmaktan korkarlar ama korkutmak yanda geri gelmiyorlar her şey senin elinde ailenle konustklsrini ona anlatma silne guveniuor aklinca gider çalışırsın gerekirse en kötü işte bile dünya bunlain etrafnda dinmiyor onlara bunu düşündüren biziz.
Cevap sahibi+1 yılŞans veriyorsan o sana uyucak sen hiç bir şeye uymak zorunda değilsin sen zaten çok şeye katlaniyorsun bir de onunlami ugrascsn kendini bu kadar değerli bile hussettirme ona istemedim bir şeyi yasatamazsin bana de bunca zaman sana tersi davrandimda ne oldu kiymetmi. bildin de evden cikms sma. kspiyi göster ona beğenmiyorsan çık hayatımdan de gervekten de değmiyor bak filmin sonu hep aynı üzülen kadın rahatını yasyaan erkek üç kuruş paralarına ve erkekligine güveniyorlar halbu ki hepsi bir ksdina. muhtac
- +1 yıl
Aynen öyle şu an zaten hiçbir şeye izin vermeyen kuaföre dahi gitmeme izin vermeyen rşim şu an kredi kartı çıkartıp bana verdi brn açk ögretim okumak istiyorum dedşm bagırdı çagırdı şimdi sen bilirsin diyor hastaneye götürmezdi dedim ki en son sen ister izin ver ister verme sana sormam artık tek başıma gider hallederim dedim bana diyor ki madem böyle olacaktı en başta neden böyle olmadın diyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılSeni sevmeyeni bağlamakla uğraşma
20 Yorumla
+1 yılKocanın ezik güçsüz bir erkekse, kadınlar tarafından zaten talep görmez. Bu durumda rahat olun. Ama escorta gidecek kadar midesiz ise ve onu bu kadar yoğun yokluğa maruz bırakmışsınız, emin olamam Zira beta erkek, ancak parayla birliktelik yaşayabilir..
Ancak eşiniz, güçlü, çekici ve özgüvenli biriyse ; kadınlar tarafından yoğun talep görür. Bu durumda , elinizide tutabilmenize pek ihtimal vermiyorum. Çünkü alfa ( güçlü çekici) erkek de kadın da muhakkak aldatır. Dindar erkekler kadınlar ise, muta nikahı vasıtasıyla rahat aldatabilir hale gelmişler diye duyuyorum. Zira ortada nikah olunca, günah olmuyor. Peki alfalar, neden aldatır? Çunkü hep, aynı kişiyle birlikte olmaktan sıkılırlar ve yoğun talep de gördüklerinden;rahat durmazlar.
Ezik , özgüvensiz ve güçsüz erkekler ise, talep görmediklerinden aldatamıyorlar. Ama beta ( özgüvensiz ve ezik) kadın, eşinden iyi bir alfa erkeğe denk gelirse; çok rahat aldatır. Yani kadınlar, her daim talep gördüklerinden; aldatmaları kolaydır. Erkeklerin aldatması için ise alfa ,( güçlü, özgüvenli ve çekici ) erkek olması lazımdır.15 Yorumla- +1 yıl
Yaşının ufaklığından dolayı, anlayamamış olman çok normal. Biraz büyüyünce, anlarsın.
- +1 yıl
19 yaş, bunları anlamak için daha çok erken. 24-27 yaşındaki aşklarında, bu anlattıklarıma hak vereceksin
- +1 yıl
Nur kahkaha attım sana djxmemmanxrj
+1 yılOnunla kavga etmek uğruna al çocuklarını çık o evden kendine başka bir ev tut önceden ayarla bir gün o işteyken taşın ister gelir ister orada kalır ya ailen ya bizde biz mi senin aileniz onlar mı de tercihini yap de emek ettiği evmiş ya o çocukların geleceği ne olacak ya ben bu erkek milletini anlamıyorum hem ekmeği bütün duracak hem karnı doyacak ohooo var mı böyle bir dünya kusura bakmasın da eğer seviyorsa karısını çocuğunu tercih etmek zorunda onlara huzur vermek zorunda her şeyden önce çünkü bu dünyada her şey maddiyat değildir
21 YorumlaGeçmişte şiddet eyleminde olan bir kişilikte olmasaydı eşin çok çözüm alternatifleri vardı, bazen suskunluk işe yarar, kendini geri çekme kırıldığını belli etmek, mutsuz olduğunu ona hissettirmen, kıskandırma metotları dicem ama şiddet eyleminde biri ters teper kendine bağlamak icin, en azından farklı ol giyiminle tarzınla aynı zamanda , ilgini verme düz ol, kendi kendine cok mutluymuş gibi bir görüntü çiz sebebini çözemesin ama kıskancak bir nedenide olamasın seni seviyorsa bu durumu farkedecek değişecektir yaklaşımı artıcaktır ilgisi , farklı biriyle muhatap değilse tabi, senle alakası yok ama söyle bir durum var, bir kişi başkasıyla olduktan sonra asla eşine eskisi gibi olamıyor, hoyratlasıp gözden cıkarma, kabalaşma eğilimi artıyor , ayrıca kişiliklede alakalı. Yok asla olmaz yapmaz diyenlere şahit oldum en yavaşı libidosuzu bile aldattı, hayatında kimse yoksa sana karsı değişecektir.
00 Yorumla
+1 yılBen sana bıse soyleyeyım tasınma degılde aılesı sana sozel bırseyler soyledıgınde kayıt altına al ben oyle yaptım.. Esım kulaklarıyla sahıt olduktan sonra onları sildi.. Yuvamı yıkmak ıcın cok ugrastılar ama ben onlardan daha akıllı davrandım hıc kotulemedım sabrettım acıklarını bulup bır bır kayıt altına aldım.. Kocam sayemde anasının babasını boynuzladıgını bıle ogrendı sen dusun.. (kayınbabam vefat ettı ama onun soyadını tasıyor ve kayınbabamdan kalan maası yıyerek bu ahlaksızlıkları yapıyor) Komple cıkardı esım hayatından
16 Yorumla- +1 yıl
Degiskk
- +1 yıl
Degısık olan ne boynuzlamasına gözmü yummalıydım..
- +1 yıl
Oooo çok değişik yaaa kaynanaya bak
- +1 yıl
Kaynana degıl ayaklı seytan o
- +1 yıl
La ne insanlar var ag
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılArtık kesin net kararlar ver, olmuyorsa direkt bırak, çok oyalanmışsın.
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu oldukça derin bir konu. Çocukların olmasa boşan diyeceğim. Ki mutsuz bir yuvada büyümek de onlar için iyi bir şey değil zaten. Bunu kendinde çok iyi düşünmelisin. Yuva yıkmak hiç birimiz istemeyiz. Bağlama konusunda da açık olacağım bir erkeği yatak odana sadık hale getirirsen kendine tamamen baglarsin. Bunun içinde ne yapman gerektiğini bildiğini düşünüyorum 😅
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende de öyleydi simdi gücleri elime aldim patron oldum o calisanim maas Ben veriyorumwsürekli onu eziyorum yanimda hic para getirmem hersey ona ödetirim hic birsey begenmem sürekli sikayet sürekli daha fazlasini isterim eskiden tam tersiydi eziodu simdi köpek gibi oldu hahahahha
13 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten oyleler nasıl böyle davrandin bizede öğret ben bı turlu acımasız olamıyorum ama sonunda olan bana oluyo 😂acil taktik
Cevap sahibi+1 yıl@Hilypoyraz olmazsan kendin yanarsin acimasiz olcaksin. 😂😂😂 hic bir iylik yapmicaksin ev isini olsun cocuk bakmak olsun hersey onun sorumlugumus gibi onu borclu cikartcaksin bende olamiyordum ama fark etim böyle daha iyi yani
- +1 yıl
Vala helal olsn sana 😂😂 inşaallah o. aydinlanma banada gelir
+1 yılO seni kendine bağlamış ki böyle bir cevap peşine düşmüşsün. Eğer senin sevgini hak etmiyorsa senin çabanın bir anlamı yok. Beyhude çabalar insanın kendini bitirir. İçinden geleni yap onun dışında kimse sana yardım edemez çünkü bu senin hayatın.
10 YorumlaEvlilikte böyle olmuyor maalesef eğer huzursuzluk çıkıyorsa iki taraftan birinden vazgececeksn kendi mutlulugn icn. Vazgecemiosan sn vazgececeksn kendi ve cocuklarn mutlulug icn. Klasik Türk erkeği biri de farklı olsun ya 🤦🏻♀️
20 YorumlaBunun bi kural kayseri yok canım taktik gelistirceksin her şeyi çok verip yapmiycaksin her şeyi kararında yapmamızın eşinde olsa özel alanın arkadaşlarım gezmelerin olmalı merak etmeli evde olduğunu hep bilmemeli
01 Yorumla- +1 yıl
Ailesi hakkında kötü konuşma onlarda iyiler hoşlar de hep böylelikle kendine yavaş yavaş cekersin sürekli şikayet edip kotulersen sen kötü gorunursun ama tersini yaparsan buda onu görürüm ve seni savunur korur her an bırakırım giderim de kullanma eşini yanına çekmek istiyorsan öncelikle eşine odaklan ve ilgi alaka göster bi süre ailesi hakkında yorum yapma iyi niyetli yakala valaha ise yarıyor dene bi bunu
Aile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı. Ona bağımlı olduğunu gösterme her an kaybedebilecegini, onsuzda yasabilecegini ve onun yaninda ne için bulunduğunu sık sık hatirlat hatırlat ki yerini bilsin en başta sana saygı göstersin o zman bağlanır sana
10 Yorumla
+1 yılKusura bakma ama b*ku yemişsin tek çare cesaretin varsa boşanmak. Boşandıktan sonra iş bul ayaklarının üzerinde dur yazık sizin gibi kadınlara haketmiyorlar
14 Yorumla- +1 yıl
Harbi yahu dayak yediğin adamı kendine bağlamakla ne uğraşıyorsun, boşan gitsin.
- +1 yıl
La onu geç çocuk yapmış yazık vallahi
- +1 yıl
Ay çocuk babasını falan örnek almasa yine iyi, bu gidişle nolacak bilmiyorum.
- +1 yıl
Valla yazık size
+1 yıl1 tokat insanı bile affetmemelisin ki sen üstüne çocuk yapmışsın. Seninkisi sevgi değil, takinti kusura bakma da.. madem bu kadar katlandin şimdi hersey yolundayken dersin ne tam olarak?
20 Yorumla
+1 yılgüzel sevişir isen seksi giyinir isen fiziğin güzel olur ise
10 Yorumla
+1 yılEvet hiç bişi yapamasin büyü vs vs gibi şeyler yapa bilirsin ama bedeli ağır olur asla ama asla mutlu olamazsın ve sonunda çocukların esiin ve kendi ruh sağlığını kaybedersin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 433 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenince, evlendiğin kişi ile bir aile olursun. Ve artık senin ailen budur. Demek ki henüz aile olamamışsınız. 7 yıl uzun bir süre. İnsanlar 7 sinde neyse 70 sinde de odur.
10 Yorumla
+1 yılÖncelikli olarak yakın bir ilçe merkezine taşının köyden çocukların okul yaiı da gelmiştir. Sonra orada bir düzen kurarsın
03 Yorumla- +1 yıl
Problemler düzeldiyse herhangi bir şey yapmana gerek yok ama aynı problemler tekrar çıkacak o zaman haklı olduğunu görmüş olur.
Böyle adamlar asla düzelmez seni kaybetmekten korkuyo belli ki ama en doğrusu daha ileri gitmeden ayrılmak
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu sartlarda evlenmissin baska yere gitmez ama sende taviz verme ailesine. Kullandirma kendini
10 YorumlaBence paran varsa hemen ayrıl. Ailen seni kabul ediyorsa çocuklar ile hemen boşan. Ne kadar erken o kadar iyi.
10 YorumlaSevişmek yeterince Duygu içeren bir olay zaten bunu yaşadıktan sonra bile sana bağlanmayan insana ne yapsan nafile üzgünüm gerçekler acı 🤷🏻♀️
01 Yorumla- +1 yıl
Sorunun detay açıklamasını şu an okudum 🤔 bir adam sana şiddet gösterebiliyorsa o adamın erkekliğinde eksiklik vardır bunu gücünün yettiği kişilere kullanarak o eksiğini kapatmaya çalışıyordur bu birincisi. İkincisi de şiddet bambaşka bir olay ya bırak bağlanmasın şu karakterdeki biri defolsun gitsin. Bak ben biliyorum şiddetin nasıl hissettirdiğini bizzat yaşadım psikolojik olanını daha fazla yaşadım Fiziksel şiddette bulunmadı ama tartıştığımız bi esnada elini kaldırmıştı ve o an direkt soğudum. Onu hâlâ sevmeye devam ettiğini söyleme bana o yüzden
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSideti bıraktı mı çocuklarına falan ilgisi nasil
06 Yorumla- +1 yıl
İyi baya bı ilerleme var ozamn ailesini mi tutuyor mesela bişey olduğu zaman seni mi destekliyor
- +1 yıl
tamam sana bağlanmış zaten daha ne istiyorsun ki baya ilerleme katletmiş seni sevmese yapmazdi
- +1 yıl
Ne zamandır sizinle iyi nexamndir senin tarafını tutuyor
La adam istediğini yapmış işte daha ne istiyorsun? Manyaksınız resmen.
05 YorumlaBöyle bir insanın sana bağlanması için uğraşmam garip
014 Yorumla- +1 yıl
Çocuklarım için ve eşimi seviyorum
- +1 yıl
Kadınları anlamak zor
- +1 yıl
Evet anne aolunca anlarsın diycem ama anlamıycan çevre baskısı çok büyük kadınlar üzerinde ben eşim şiddet uygularken 2 defa baba evine gittim geri gönderdiler ve kadın herşeye sabretmek zorunda eger sabretmezse suçlu gibi bir baskı var kadınlarda evet şu an o kadar eşimle sorunlarımız kalmadı ama sorun kayınbaabmlar ve eşimin onlara durun dememesi
- +1 yıl
Merak etme anneligi bilmem ama senin yaşadıklarını bizzat görerek yaşadık hepsini çok iyi anlıyorum o yüzden böyle dedim annemde bu yuzden 8 sene önce boşandı bak sana şunu diyeyim benim çok akrabam var ama hiç akrabam yok evimize akraba adi altinda kimse yaklasamaz giremez bilmem anlatabildim mi
- +1 yıl
Çok haklısın bir erkek için bunlar kolay ama bşz kadınlar için çok zor aşırı baskı var insanın ailesi bille arkanda olmazsa hele 2 çocukla çok zor oluyor
- +1 yıl
Bizimde arkamizda duran olmadı ben 9 yaşında iken nenemlere gittik orada kalmak için yediğimiz içtiğimiz sorgulandı gerisini sen düşün kimse kimseye destek ilmaz
- +1 yıl
Aynrn öyle bende annesiz babasız büyüdüm bende farkındayım ama bir insan da yuvasını hemen yıkmak istemiyor hele ki biraz düzelme var iken
- +1 yıl
O zaman ne diyelim incelediği yere kadar devam
- +1 yıl
Aynen ama işte bu süreçte oda çabalıyor oda istiyor brn ne yapdam daha çok baglanır bize
- +1 yıl
Sana bağlanması için onun hoşlandığı şeylere ağırlık vermen lazım sevmediği şeylerden uzak olman lazım yani ruh ikizi olman lazım yalniz kalmayı seviyor ise evde uzanirken çocukları alip diğer odada oyna onlarla seni nasıl görmek istiyor ise öyle giyin degismeni istediği şeyler vardır değis özel hayatta isteyip yapmam dediklerini kendi isteğinle yap
- +1 yıl
Hayır ben artık onun istediklerini yapmam bu zamana kadar istediklerini yaptım bu haldeyiz
- +1 yıl
Hepsini birden değil zaten birer birer birini yap oda sana bir adım geliyorsa ikincisi üçüncüsü öyle yani kisasa kisas der gibi
- +1 yıl
Anladım peki
- +1 yıl
Ama dikkat et korun çocuk yapma
Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı. Mutlu değilsen önce konuş oda fayda etmiyorsa hadi ordan et gitsin
00 Yorumla
+1 yılBöyle durumlarda aile/çift danışmanlığı önerirmn burada üç beş yorumla hal edilir bir şey değil.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBi insan 7 sinde ne ise 70 inde odur boşuna kafa patlatma
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılNiye bu kadar acizsin neden katlanıyorsun. Sana sana ve sevgisi olmayan bir adama
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYapacağı varsa yapar bu yüzden sen dişiliğini kullan sev değer ver ve cinsellikte yaşamadığınız şeyler yaşayın değişik yerlerde deneyim
Bu şekilde eşin sana daha çok bağlanacaktır00 Yorumla
+1 yılİlla bir seçim mi inandıracak yani seni oraya takıldım.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ksurua bakma da 7 yıldır olmamış birşeyi 7 günde mi yapacaksın
00 Yorumla
+1 yılSözlü şiddet gördünüz...
Sonra çocuk yaptınız...
Şimdi ne yapsamda gözü bizden başkasını görmesin...
Bir duruşunuz yok ise... İşininiz zor vesselam20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇocuk yapip onları zor durumda bırakma ayrılacaksan da ayrıl. O kocan düzelmez
00 YorumlaSizi sevmeyen ve şiddet gösteren birini kendinize bağlamaya çalışacak kadar gurursuz musunuz cidden? Çocuklara yazık. Eğer maddi gücün yetmediği için boşayamıyorsan lafım yok tabii ki.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl:D kardesm siz niye uruyosnz ki zaten ben bi anlasam... muge anliya cik en kesin o.
02 Yorumla- +1 yıl
Sen neden varsın acaba sorguladın mı
- +1 yıl
Tamam ağlama affettim fjdkcmd
+1 yılAblacım onu dinlemen en büyük hata. Sözlü tartışma her ilişkide olabilir ama fiziksele dönerse bırakmalısın.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNormal sekste ve Oral seks kesinlikle güzel oral seks yapan kadından erkek vaz geçemez
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNe olduğun umrumda değil ben görüşümü bildirdim kuduran sensin
Soru cevap platformu burası kadın herşeyi yapıyorum demiş bende eksik olan bireyleri yapmasını söyledim hepsi bu
Konu fazla uzadı
Kırıcı ve dengesiz konuşmalarımdan dolayı özür dilerim
Bu aralar moralim çok bozuk
Seni kırdıysam özür dilerim
İyi akşamlar
Cevap sahibi+1 yılRica ederim iyi günler eşinle mutluluklar dilerim 😊
+1 yılBaglama buyusu yaptir dicem siddet gostermis biri tekrar baslarsa basina bela olur. En iyisi bosanmak genelde aileler duzelmiyor
12 Yorumla- +1 yıl
@melike2727_ saçmalamayalım
- +1 yıl
Ne bilim esimi kendime baglamak istiyorum diyince aklima o geldi. Ama Allah korusun tekrar siddet gostermeye baslarsa bu sefer buyu yaptirdigi icin adamdan kurtulamaz basina bela olur. En iyisi kadinin bosanmasi cunku kocasinin ailesi uslanmaz ayni kafada devam ederler kadina hayat zehir olur
+1 yılNefesi kuvvetli bir hoca var, öyle bir okuyup üflüyor ki 7 ceddini bağlar, 7 ceddi etrafında pervane olur, ona başvurmalısınız
02 Yorumla- +1 yıl
Balıkesir merkezde saat meydanında memeli hoca
- +1 yıl
Erzurumlu mumessile irtibata geç 😆
+1 yıl24 yasındasin 7 yillik evlisin çok erken olmuş be
02 Yorumla- +1 yıl
😔 üzüldüm
+1 yılTasinirsan kurtulursun insalalh istediğin gibi olur her şey
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılEvi ayırıp kendi düzeninizi kurmanız gerek en başta başkalarıyla yaşamak sorun bitmez demektir
00 Yorumla
+1 yılFazla ilgi gösterme sıkma
Bakımlı ol
Kilon varsa zayıfla
Şekeri kes cipslerden uzak dur12 Yorumla- +1 yıl
Sigara içiyorsa bırakmasını söyleyecektim onu unutmuşum
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle evlilikler çok zor ya
10 Yorumla
+1 yılBosancan mk ne yapacan rv ustunr ev mi olur
10 YorumlaBosanma zaten korkutmus onu biraz da soguk dur akillanir
00 YorumlaBence hiç bişey yapamassın
Eşim ailesinin gölgesi altından ayrılmak istemiyor sanırım00 Yorumla
+1 yılHalatla bağlayabilirsiniz gemici düğümü atın kaçamaz
00 YorumlaBunun bir yolu yok baglancak olsa baglanirdi zaten
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbunun bir kaç yolu var büyümü yaptırırsın ama bence ordan tasınmalısın ikna etmenin bi yolu var
010 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılgördüğüm kadrıyla güzel kadınsın
Cevap sahibi+1 yılkullan bunu canım erkekler basit yaratıklardır
Cevap sahibi+1 yılozan
Cevap sahibi+1 yılbirisi vardı beni öyle bi bağladı ki kendine
+1 yılYani simdi bisey diyecem ama acik acik olmayacak
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAnca gittiğinde düzelir
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGerçekten böyle adamdan olmaz babamda aynısıydı resti çekmezsen sonun kötü
10 Yorumla
+1 yılBağlama büyüsü yaptır
00 Yorumla
+1 yılDirekt boşansanız böyle birinden?
00 Yorumla
+1 yılDus aldiktan sonra sirkeli su ile durulanin
01 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
+1 yılBoşanma davasi aç Allah aşkına
00 Yorumla
+1 yılŞey değil mi bu ya kızılcık şerbeti?
00 YorumlaGüler yüz tatlı dil der annem
01 Yorumla- Devamını Gör (27)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer