Boşanmış çocuksuz kadın olmak kötü mü?

Boşanmış çocuksuz kadın olmak kötü mü? Eski eşten kumar sebebiyle boşandım hırsızlık dolandırıcılığa kadar gitti. Kpss'ye hazirlaniyorum atanıp gittiğim zaman kafamda hep şunu soruyorum. Acaba beni beğenen erkekler bosandigimi öğrenince kaçarlar mı? Ya da bir daha mutlu bir yuvam olacak mı? Karşıma düzgün biri çıkar mı? Gram suçum yokken haketmediğim olaylar yaşadım. Kimse yuva bozmaz ama kumar olunca ve duzelmeyince bozdum. Fikirleriniz nelerdir?

Boşanmış çocuksuz kadın olmak kötü mü?
Cevapla