Boşanmış çocuksuz kadın olmak kötü mü? Eski eşten kumar sebebiyle boşandım hırsızlık dolandırıcılığa kadar gitti. Kpss'ye hazirlaniyorum atanıp gittiğim zaman kafamda hep şunu soruyorum. Acaba beni beğenen erkekler bosandigimi öğrenince kaçarlar mı? Ya da bir daha mutlu bir yuvam olacak mı? Karşıma düzgün biri çıkar mı? Gram suçum yokken haketmediğim olaylar yaşadım. Kimse yuva bozmaz ama kumar olunca ve duzelmeyince bozdum. Fikirleriniz nelerdir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Her şeye rağmen kendini gelistirmeye çalışmanı önüne bakıyor olmanı taktir ettim. Bence hiç böyle düşünme hayat bazen çok şaşırtıyor bizi hiç beklemedigimiz şeyler olabiliyor. Senin karşına da seni seven biri illaki çıkar. Önemli olan, sana değer veren ve seni kabul eden biriyle karşılaşmak.
Yolun bahtın açık olsun inşallah.01 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim. Evet önüme bakıyorum ayaklarımın üstünde durup kendi duzenimi kuracağım inşallah
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de kumarbaz dolandırıcı birinden boşandım üstelik çocuğum da oldu ondan. Bence birilerinin seni isteyip istemeyeceği kafana takacağın en son şey olsun. İyi çalış ayaklarının üzerinde dur. Kendine güvenin olsun, boşanmak dünyanın sonu değil.
03 Yorumla
Soran+1 yılAynen ben de ilk hedefim atanmak. Kendi paramı kazanmak. Senin eski eş birakti mi peki? Ben hiç bırakan görmedim de
Cevap sahibi+1 yılAsla görüşmüyorum bilgim yok ama hiç sanmıyorum bıraktığını çünkü yaşam biçimiydi. Ben de kpss'ye çalışıp atanmak istiyorum ama çocukla çok zor çalışmak. Sen sakın bırakma yaparsın pes etme 🌸
Soran+1 yılDaha beter olsunlar inşallah. Bizim vebalimiz çıksın 🤲
+1 yılGeçmiş olsun. Kurtulmuşun. Bende boşanmış bir erkek olarak evlilik tercihim sen olurdun.
Kişisel özelliklerim;
1. Dürüsttüm,
2. Karekterliğim,
3. Sadığım,
4. Güvenilirim,
5. Arzuluyum,
6. Sahipleniciyim,
7. İlgili ve bilgiyim,
8. Yaşamayı severim,
9. Paylaşmayı severim,
10. Geçim sıkıntım yok.
00 Yorumla
Boşanmayı kimse istemez bu duruma düşmemek için evlenilmez bile ama bunu sadece benzer şeyler yaşayanlar bilir maalesef karamsarlığa düşme senin hikayen bitmedi henüz
06 Yorumla
Soran+1 yılGüzel günler görür muyum? Bir erkek gözüyle merak ettim de erkekler ne düşünür diye.
Soran+1 yılTek kusurum boşanmış olmak o da kusur değil de ne bileyim işte.
Bazıları sanki hayatım bitmiş gibi laf ediyor.
Soran+1 yılHaklısınız. Teşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
48Cevap
Aile & Toplum konusunda 722 cevap paylaştı. Bunun sizden başka kimseye kötülüğü olmaz. Dışarı karşı kötü mü diyorsanız başkasının günahı sizin üzerinizde çirkin durmaz. Yani eski eşinizin hatası sizin hatanız değildir. Lütfen hayatınıza bakın. Hiç de kötü değil. O kendi tercihlerinin sonucunu yaşar bedelini öder. Siz de aldığınız karar doğrultusunda hayatınızı yeniden yaşayacaksınız.
Başarılar11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkürler ☺️
Bizim toplumda, boşanmış kadına açık kapı olarak bakıyorlar, ama boşandı diye kimse namussuz olmuyor, kocasının altın da oynaşanlara göre boşan mış kadın benim gözüm de daha kalitelidir. Onlar ın adı çıkmış, elin oğlunun soyadı , altın da her haltı yiyenle, anlaşamadığı icin ihanet etmeden medeni şekilde ayrılan kadın arasın da çok fark var, bunuda sadece aklı selim insanlar ayırt edebilir.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok haklısınız. Bekarlar bile ne haltlar yiyor. Yorumunuz için teşekkürler
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBu ülkenin gerçeği, uzaklaşırlar ya da cinsellik için yakınlaşmaya çalışırlar.
Çünkü bu ülkede erkek anası diye bir kavram var.
Bekar oğullarının boşanmış kadınla evlenmesine %99 karşı çıkar ve elinden geleni yaparlar.
Maalesef gerçek bu.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen. Ama şunu da unutmamak lazım herkesin evladı var. İnsanın başına ne gelir bilinmez. Misal ben ilk aylar çok mutluyum derdim birden olay patladı. Adam üniversitede baslamis ufak oynuyormus ve hiç caktirmadi. Bile bile benle evlendi. İnsan ne umutlarla yuva kuruyor ne buluyor
+1 yılEvlenmek kadar doğal bir şey boşanmakta. Yıllarca sevgili olup ayrılan insanlardan ne farkı var ki. Çocukta yokmuş , denenmiş ve olmamış bunun için kimse kötü bir şey düşünemez. Düşünen varsa da uzak dursun zaten o daracık beyniyle değil mi
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama işte bazen arayanlar dul oldu falan diyor. Aşırı sinir oluyorum
Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. maalesef bosanmis olmak bi etiket oluyor. Genel bakis kusur olarak goruyor. Ama erkeginde bosanmisina onyargili bakanlar var. Ama seni taniyip seven cocukta yokmus zaten evlenir. Bunlari dusunup yorma kendini sen atanmana bak bu daha onemli.
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız garip olan bizde anlasmama yoktu. İyidik ama bu kumarı bizi mahvetti. Kumar da hafife alınacak bir şey değil çünkü durmamış. Benden gizli oynadı ve hep yakaladim.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşanmış ve çocuksuz olmak, bir kişi için neyin iyi veya kötü olduğu tamamen kişisel bir perspektife bağlıdır. Bazıları için bu durum özgürlük ve bağımsızlık getirebilirken, diğerleri için ise yalnızlık veya hayal kırıklığı hissi yaratabilir. Önemli olan, her bireyin kendi yaşam tarzını ve mutluluk kaynaklarını bulmasıdır. Her durumun avantajları ve dezavantajları olabilir, ancak en önemlisi kişinin kendi ihtiyaçlarına ve isteklerine uygun bir yaşamı sürdürmesidir.
10 YorumlaNeden kötü olsun ki toplumda ard niyetli insanlar elbetteki var ve ne yazıkki hep olacaklar o yüzden onlara takılma hayatını yaşa bir de bunu insanlara söyleme bile bilseler ne bilmeseler ne
04 Yorumla
Soran+1 yılYok kimseye demem sadece ciddi düşünen çıkarsa onunla paylaşırım ileride
Soran+1 yılAllah razı olsun 🤲
Boşanmayi kimse istemez bende 8 yıllık evliligimi bitirdim cocuk yok ama maalesef tr de kadınlar potansiyel gözüküyor boşaninca hayatına aldıklarına dikkat et bacım
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim zaten bundan sonra ekstra dikkat etmek lazım. Sütten ağzı yanan yogurdu üfleyerek yer misali
+1 yılKendini yaftalamadan hayatına değer katarak kendi değerinde sadece kendin belirleyerek yaşarsan kimse seni yargikayamaz. Yargılayanlar da sana yetisecek kisiekr değildir
02 Yorumla
Soran+1 yılYok kimse yargılamıyor hatta herkes en iyisini yaptın kurtuldun diyor ama ileride tanışmak isteyen olursa diye sordum. Yani çok mu kötü bir şey. Erkek gözüyle merak ettim
- +1 yıl
Bundan sonraki ilişkilerinde dük olduğun için seni sınıflandıran kişilerle muhattap olma bence
Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı. Hayır neden kötü olsun, kimse boşanmak için evlenmez ki.
10 Yorumla
+1 yılneden olmasın ki elbet seninde karsına seni anlayam seven birş cıkar
10 YorumlaŞerefi olan insanı bulursan hiç bir şey olmaz ancak şerefi olan insan çok az
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 455 cevap paylaştı. tatlım kendi hayatına odaklan hedeflerini gerçekleştir ve bu yolda yürürken sana eşlik etmek isteyen olursa yanında devam etsin seninle. Kimse için yürüyüşünü yavaşlatma. Hep ileri.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen çok haklısınız bundan sonra daha dikkatli davranmak lazım. İnsanlar maske takmış sessiz efendi görünüp kumarbaz dolandırıcı çıkıyor
+1 yılKötü bir durum yok ortada kötü birşeymiş gibi görenlere de bakma sen
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 644 cevap paylaştı.
+1 yılNiye kötü olsun özgüvenini tazele millet hep birşeyler bulucak zaten konuşmak için
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılkimseyi sallama yeni hayatının güzellikleriyle ilgilen böyle boş şeylere kafanı yorma boş ver:)
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. bu kadar takıntı yapma hayatı şu şekilde yaşarsan daha mutlu olursun ama önceliğin kpss ile atanmak olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet önceliğim kendi paramı kazanıp kimseye muhtaç olmamak.
Aile & Toplum konusunda 576 cevap paylaştı. Bu hayatta insanların başına her şey gelebilir kimse dört dörtlük değil. O yüzden bunları kafana takma. Seni beğenen her türlü beğenir. Bakımlı bir kadınsan zaten beğenilirsin. İnsanlar bakmaz geçmişine
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet bakımlıyım giyime her şeye önem veririm. İnşallah 🤲
Bu düşüncen gereksiz negatif düşünüp onu hayatına çekme sen bunu düşünüyosun da kıyafet degişir gibi sevgili degişen sözde kızlar ne düşünsün
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız ama işte yukarıda çoğu kötü gözle bakar. Pek yaklaşmaz vs yazıyor insanın modu düşüyor
Soran+1 yılAllah razı olsun ♥️🤲
+1 yılBu zamanda çok az çıkar karşına afedersiniz dul damgası vuruyorlar ya o çok kötü inşallah birini bulursunuz
02 Yorumla
Soran+1 yılSağ olun ne güzel teselli veriyorsunuz 😂 böyle diyenlerin anası bacisi da inşallah dul kalır o zaman. Anlarlar
- +1 yıl
Rica ederim 😻biraz gülelim dedim size gelen başka amaçlada gelenler olur dikkat edil inşallah
Kaçan insan düzgün değildir zaten. Kaderin senden kaçmaz kaçamaz. Umarım güzel insanlarla karşılaşırsın.
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin inşallah. Teşekkürler
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılNeden sucun olsun ya. kimseyi dikkate alma, kimse kacmaz korkma derslerine çalış. kpss süreci zor bir süreç. cok iyi bilirim
08 Yorumla
Soran+1 yılEvet çalışıyorum inşallah
- +1 yıl
Hadi bakalım güüzel şeyler olacaktır senin için. alan mı calışıyorsun? B grubu mu
Soran+1 yılÖğretmenlik benim ki
- +1 yıl
Hmm kolay gelsin. calışabiliyor musun
Soran+1 yılEvet çalışıyorum şükür. Başka çare yok atanmam lazim. Hayatımı kurmam lazim
- +1 yıl
Evet haklısın atanmak önemli. bende baya calışmıştım. sonrasında iyi oldu
Soran+1 yılTebrik ederim
- +1 yıl
Tşkler. istersen detaylı konuşslım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşanmış çocuklu kadından daha iyidir, bekar biri olarak söylüyorum, evlilik için çocuklu kadına göre potansiyelin daha yüksek.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Bakire olmadigin için maalesef açık kapı olarak görüp kullanmaya kalkan çok olur
01 Yorumla
Soran+1 yılYok öyle cesaret edemezler dışardan çok soğuk dururum herkesle muhattap olmam.
Gizli Üye(18-24)+1 yılZor soru bilemedim. Karşındakine durumunu düzgünce açıklasan bile istemeyebilir. Lakin bunu sıkıntı yapmayacak çok fazla insan da var. Dul veya boşanmış biriyle yuva kurabilme ihtimalin de var.
04 Yorumla
Soran+1 yılİstemezse zaten yolu açık olsun ☺️
Cevap sahibi+1 yılAncak senin yanlışın değil bu. Sadece bazen birçok kişi kendi elinde olmayan şeylerin bedelini öder. Hakkınızda hayırlısı olur umarım.
Soran+1 yılEvet o yüzden eski kocaya beddua edip duruyorum. Onun yüzünden boşanmış oldum. Ha bosammayi ben istedim ama kumar sonuçta durmadı sonu kötüye gidiyordu
Cevap sahibi+1 yılKumar gerçekten çok kötü bir alışkanlık. Yuvaları yıktığını da bir kez daha sayenizde şahit oldum. Umarım o kişi bu hatasından kurtulup tövbe eder. Size gelince çok doğru bir karar vermişsiniz ama evlilik istiyorsanız hayırlısını bulmak için dua edin. Duanın çok büyük bir gücü var. Allah her duaya icabet eder. Ya istediğini verir, ya istediğin hakkında hayırlı değildir vermez, ya da daha iyisi olan başka bir şey verir. O yüzden dua etmeniz daha elzem. Hakkınızda hayırlısı olsun.
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe yazık ki bu ülkede böyle. Erkeklerle oynasip bekar olsaydın değerli olurdun. Evlenecek erkekte bulurdun. Ama helalin olan kocanla oynasmis olmayı bu ülke kaldıramıyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız bekarlar neler neler yapıp ayrılıyor sonra namuslu gibi evleniyor
+1 yılkarşına senin ile yatmak için iyi niyetli gözüken çok çıkar merak etme
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl bir toplum olduk çok ilginç namus kavramı kalmamış. Dışardan çok ciddi dururum kimse ona cesaret edemez de. Şu geldiğimiz hale bak toplumca 😐
- +1 yıl
artık herkes çıkar peşinde ve zevk peşinde
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBu devirde artık kimse bosanmisa bakmıyor rahat ol
Onemli olan seveni bulmak01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah 🤲
+1 yılmutlu olursun. ama bizim bilet genelde boşanmış kadınları seks objesi olarak görüyorlar
011 Yorumla- +1 yıl
kaç yıllık evli kaldın
Soran+1 yıl1. yilda boşandım
- +1 yıl
daha yasin da genç. ne kadar oldu bosanali
Soran+1 yıl5 ay oldu şu an zaten sınavıma odaklandım 2 yıl evlilik istemem ama ileride atanıp gidersem nereye kadar yalnızlık? Sadece erkek bakış açısını merak ettim. Boşanmış olmak çok mu kötü diye
- +1 yıl
cahil birisi olursa çok zor kadın için de erkek için de
Soran+1 yılYok zaten öyle biri olursa baştan olmaz.
- +1 yıl
öyle. bende boşandım tekrar zor oluyor
Soran+1 yılGeçmiş olsun sizin sebep neydi? Baya da boşanan varmış
- +1 yıl
anlaşamadık. görücü usulü evlenmiştk
Soran+1 yılBenimki de öyle oldu. Sanal kumarci geldi beni de yaktı allahindan bulsun
- +1 yıl
mutlu bi ailem olsun istiyorum. ama zor da. romantizm dolu olsa
İyi yapmışssın ilerde daha kötü olabilirdi. Buda senın imtihanın. İnşallah daha iyi günlerin olacak
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet kötüye gidiyordu kurtuldum. Sadece erkeklerin bakış açısını merak ediyorum. Boşanmış olmak onlar açısından çok mu kötü diye
Soran+1 yılBizim anlasmama durumu yoktu. Sadece sanal kumar oynuyormuş ve ben uyurken benim adıma kredi çekti. Hayatımın şoku. Ailesini dolandırdı. Sözler verdi yine yapınca bosadim. Borçlarımı babası ödedi anlaşmalı bitirdik. Onun dışında sessiz biriydi ama içinden neler planlamış neler. Allahindan bulsun kumarbaz
Soran+1 yılDevam ediyor mu peki? Çok kötü bir şey ben 5 ay çok zor şeyler yaşadım
Ben de boşandım. Kadını erkeği yok herkesin başına gelir.
02 Yorumla
Soran+1 yılGeçmiş olsun. Özel degilse sizin sebep neydi
- Aile & Toplum konusunda 710 cevap paylaştı.
+1 yılBoşanmış ve çocuklu olmaktan iyidir
Bu arada şaka yapıyorum seven insan böyle şeyleri kafaya takmaz 😂10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 961 cevap paylaştı. toy cahil biricpyle dusunebilir ama bence kotu bir durum degil
00 Yorumla
+1 yılBosandim diye hersey bitmiş değil. Sen olması gerekeni yapmışsın mutsuzdun çünkü bu da ciddi sorunlar olusturabilirdi senin açından daha kötüye gitmeden kendini çekmişsin. Bakımlı temiz bir kadın olduğun sürece ikinci bir şansın hala var.
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet bakımlıyim. Çok dikkat ederim giyime fiziğime.
Evli kalsam Allah korusun beni bile satardi. Sonu oraya doğru gidiyordu- +1 yıl
Düşünme önüne bak bundan sonra kurtulduğunu şükret. Bi iş bulmaya çalış
Soran+1 yılAtanmaya bakıyorum. Evet kurtuldum ama işte eski eşin de daha kötü olmasını istiyorum. Bu kadar şey yaşatıp hayatına bakmasıni istemem
- +1 yıl
Sohbet etmek istersen özele gel
Gerçekten karakterli birine denk gelirsen sorun olmaz bu durumu takmaz. Ama karaktersiz insanlara dikkat etmeni öneririm çünkü boşandım diyince akıllarında tek bişey canlanıyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah ıslah etsin öyle namussuz insanlardan diyelim
Gizli Üye(36-45)+1 yılBana daha çekici geliyor çocuksuz boşanmış kadın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBaskı mı görüyorsun çevreden
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNe zamandır bakarsın
Soran+1 yılHayır görmedim hatta herkes iyi yapmışsın kurtulmussun diyor. O konuda sıkıntı yok fakat ileride biri beni tanımak istediği zaman sorun olur mu diye erkek düşüncesini merak ettim
Cevap sahibi+1 yılTakip atar mısın
Cevap sahibi+1 yıl
?
+1 yılKötü değilsin tabi ama ülke yobaz olduğu icin kötülüyorlar
013 Yorumla
Soran+1 yılÇevremde boşanıp hemen başkasıyla evlenen de çok görüyorum ama işte erkek bakış açısını merak ettim
- +1 yıl
Ailenlemisin
Soran+1 yılEvet ailemin yanindayim sınava hazırlanıyorum
- +1 yıl
Kac yasindasin ki
Soran+1 yıl28
- +1 yıl
Çocuk var mı
Soran+1 yılYok 1. yilda anlaşmalı boşandım hemen kurtulmak icin
- +1 yıl
Kocan istiyormu
Soran+1 yılAnlamadım?
- +1 yıl
Kocan boşanmayı istiyormu
Soran+1 yılBoşandım
- +1 yıl
Sözleşmeli nasıl yaptın
- +1 yıl
Ne yapiyorsun
Kotu degil bence cocuk olsaydi daha zor
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Çocuk olmaması aslında çok iyi
10 Yorumla
+1 yılOlur tabiki her yokuşun bir düzü vardır elbet
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılen önemli motivasyon şimdilik kpss olsun, ekonomik özgürlük size özgüven katacaktır
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvet kötü biraz.
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki
Aile & Toplum konusunda 864 cevap paylaştı. Neden tekrar evleneceksin ki gerek yok
01 Yorumla
Soran+1 yılYok birkac yıl zaten istemem soğudum ama insan bir evi olsun düzeni olsun nereye kadar yalnızlık diyor. Şu an ilk hedefim atanıp gitmek
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Geçmiş olsun umarım mutlu olursun
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim inşallah
- +1 yıl
🤗🤗
+1 yılHerkese dulum deme sorun olmaz
05 Yorumla
Soran+1 yılYok böyle şey denmez ama illaki duyulur.
- +1 yıl
Max aile akrabalar duyar o kadar dış yabancı çevre duymasın yeter
Soran+1 yılZaten evden pek çıkmam beni çok tanıyan olmaz. Yaşadığım yer şükür yobaz bir yer değil. O konuda hiç sorun yaşamadım ama sadece atanıp gidersem ve beğenenler olursa erkek düşüncesini merak ediyorum. Ne düşünürler diye
- +1 yıl
Artık bekar yazıyorlar kimliğe bu sebeple gizlersin yeni sevgilin veya eşin sorun yapmamış olur
- +1 yıl
Vukuatlı nüfus kayıt örneği gösterir.
+1 yılBence çok güzel bir şey yolun açık olsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Neden kötü olsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı. Boşanmış kadınlara herkes kötü gözle bakıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden mesela
- Aile & Toplum konusunda 584 cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş olsun
10 Yorumla Çocuk yoksa dert etme
01 Yorumla
Soran+1 yılYok şükür
neden öyle bir düşünce olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılMisal burada üstte yorum yapanların çoğu kötü gözle bakılıyor boşanmış kadına diyor.
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılHayır değil
10 Yorumla
+1 yılHayır neden kötü olsun ki
00 Yorumla
+1 yılNeden kotü olsun ki
00 Yorumla
+1 yılKötü değil
00 Yorumla
+1 yılyok neden kötü olsun
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılneden kötü olsun ki
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKimse takmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi? Erkeklerin düşüncesini merak ettim de
Cevap sahibi+1 yılGayet normal bisey bu
Ama. seks odakli cok yaklasan olur
Gizli Üye(30-35)+1 yılHe kotu sacmalama
00 Yorumla- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer