Çocuğum olmuyor benim evliyim bu yüzden karımdan boşansam çok mu kötü olur?

Çocuk olmaması benimle alakalı benden dolayı olmuyor
Çocuğum olmuyor benim evliyim bu yüzden karımdan boşansam çok mu kötü olur?
Cevapla