Herkesin mi çok kötü hayatı var?

Hani bazen diyorum bir tek benim mi kötü hayatım var ki hepimiz diyoruzdur. Doğduğumdan beri şaşılık, astım şimdi 19 yaşımdan beri,21 yaşındayım şeker ve tırnak batması sağlık sorunlarımla uğraşıyorum. Hepimiz de mi bu sorunlar var ya da şöyle soriyim hiçbirimizin hayatı hiçbirinden iyi değil mi?

Herkesin mi çok kötü hayatı var?
Cevapla