Eşim hiçbir sorununu, derdini bana anlatmıyor. Neden olabilir?

içine kapanmasından sıkıntısı olduğunu anlıyorum. Çünkü anlatmıyor. Arkadaşlarını arar, onlara anlatır, kafasını dağıtır mutlu bir şekilde eve gelir.

Bana neden anlatmıyor bilmiyorum. Arkadaşlarını daha çok seviyor sanırım. Neden arkadaş olamaz iki eş?

Güncellemeler
+1 yıl
Sordum zayıf görünmek istemiyormuş.
Eşim hiçbir sorununu, derdini bana anlatmıyor. Neden olabilir?
Cevapla