Eşim yanımda hiçbir şekilde olmuyor, nedeni nedir?

Herkese merhaba,
Bahcede oyalanırken sivil kıyafetli polısler geldi, mahallede hırsızlık olmus. bısyler sordu, ben basta sivil kıyafetli arabalı olduklarını görünce polis olduklarına ikna olmadım, ne bılıyim formalı bısey bekliyorum, resmen Sivil polısı nerden bilebilirdim ki? Kendimi filmlerde zannettim. salagım ya kimliğinizi gösterin dedim nerden bılıyim polıs oldugunuzu dedim. Tepkıyle Polıs gosterdi benden de kimlik istedi gösterdim GBT ye baktı. Polisten ozur diledim. Komiser biraz çıkıstı felan. Herneyse eşim bu surecte yanıma gelipte, ne oluyor diye ilgilenmedi bile. kimliği sorarken polislere cekti gitti. Sonra da diyor ki sormasaydın ben seni dürttüm, orada işim vardı felan diyo... ee dedim yanıma gelipte kusura bakmayın memur bey bilmiyor diye bana arka cıkabılırdın felan dedim. Kapı yapan adam ile konusuyordm işim vardı frlsn dedi. ne bılıyim bir erkek, eşini böyle bir durumda yanlız bırakır mı? ! Bu olayda eşimden destek beklerdim en azından polıse acıklama da bulunabilirdi bu bilmıyor felan diye. Cekti gitti. Eşimin sevgisini sorguluyorum su an kendi kendime. Bir erkek eşi zor durumda yanında olmayacaksa ne zaman olur..
Eşim yanımda hiçbir şekilde olmuyor, nedeni nedir?
Cevapla