Herkese merhaba,
Bahcede oyalanırken sivil kıyafetli polısler geldi, mahallede hırsızlık olmus. bısyler sordu, ben basta sivil kıyafetli arabalı olduklarını görünce polis olduklarına ikna olmadım, ne bılıyim formalı bısey bekliyorum, resmen Sivil polısı nerden bilebilirdim ki? Kendimi filmlerde zannettim. salagım ya kimliğinizi gösterin dedim nerden bılıyim polıs oldugunuzu dedim. Tepkıyle Polıs gosterdi benden de kimlik istedi gösterdim GBT ye baktı. Polisten ozur diledim. Komiser biraz çıkıstı felan. Herneyse eşim bu surecte yanıma gelipte, ne oluyor diye ilgilenmedi bile. kimliği sorarken polislere cekti gitti. Sonra da diyor ki sormasaydın ben seni dürttüm, orada işim vardı felan diyo... ee dedim yanıma gelipte kusura bakmayın memur bey bilmiyor diye bana arka cıkabılırdın felan dedim. Kapı yapan adam ile konusuyordm işim vardı frlsn dedi. ne bılıyim bir erkek, eşini böyle bir durumda yanlız bırakır mı? ! Bu olayda eşimden destek beklerdim en azından polıse acıklama da bulunabilirdi bu bilmıyor felan diye. Cekti gitti. Eşimin sevgisini sorguluyorum su an kendi kendime. Bir erkek eşi zor durumda yanında olmayacaksa ne zaman olur..
Bahcede oyalanırken sivil kıyafetli polısler geldi, mahallede hırsızlık olmus. bısyler sordu, ben basta sivil kıyafetli arabalı olduklarını görünce polis olduklarına ikna olmadım, ne bılıyim formalı bısey bekliyorum, resmen Sivil polısı nerden bilebilirdim ki? Kendimi filmlerde zannettim. salagım ya kimliğinizi gösterin dedim nerden bılıyim polıs oldugunuzu dedim. Tepkıyle Polıs gosterdi benden de kimlik istedi gösterdim GBT ye baktı. Polisten ozur diledim. Komiser biraz çıkıstı felan. Herneyse eşim bu surecte yanıma gelipte, ne oluyor diye ilgilenmedi bile. kimliği sorarken polislere cekti gitti. Sonra da diyor ki sormasaydın ben seni dürttüm, orada işim vardı felan diyo... ee dedim yanıma gelipte kusura bakmayın memur bey bilmiyor diye bana arka cıkabılırdın felan dedim. Kapı yapan adam ile konusuyordm işim vardı frlsn dedi. ne bılıyim bir erkek, eşini böyle bir durumda yanlız bırakır mı? ! Bu olayda eşimden destek beklerdim en azından polıse acıklama da bulunabilirdi bu bilmıyor felan diye. Cekti gitti. Eşimin sevgisini sorguluyorum su an kendi kendime. Bir erkek eşi zor durumda yanında olmayacaksa ne zaman olur..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer