Hiç konuşmuyor sürekli telefona bakıyor ne konuscaz diyor bana değer vermiyor ne yapsam değer verir
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılKimse kimseye sırf sen istiyorsun diye zorla değer verecek değildir de. Demekki kurduğu dünyasında sana yer yok. O telefon da her ne yapıyor ise, her kimler ile muhattap ise aradığını bulmuş olmalı. Aslolan işin buraya kadar gitmesine izin vermeden gereken aşkı,, sevgiyi ve ilgiyi eşinize göstermenizdir. Bu çat diye pat diye oluveren bir süreç değil. Günümüz kadınları zaten eşlerine ve sevgil, ilerine karşı yeterince samimi, sıcak ve sokulgan değil. Vardır elbette sizin de hatalarınız...
02 Yorumla- +1 yıl
@dogatpll Kadınlar ancak erkekleri konturollerinden çıktıklarında telaşlanırlar. Yoksa hep bildiklerini okurlar, istediklerini yaparlar ve bakarlar hayatlarına. Bence burada da tam da bu var. Adamın artık elden gidip, kaydığını, konturolün kendisin de olmadığını anladı, telaşı bu aslında...
En İyi Cevaplar
+1 yılBelkide dağ dağa küsmüş dağın haberi yok.
Başkalarını yargılamadan önce kendini yargıla çünkü bu en zorudur ve seni bilge yapan budur.
Lütfen bu söylediklerimi kadınlar dikkate alsın. Biliyorum ciddi anlamda tepki alacağım. Fakat doğruları söylemekten geride kalmayacağım. Öncelikle şunu hepimiz biliyoruz ki, biz erkekler biraz kaba biraz saba birazda odun. Peki kabul ediyoruz. Şimdi soruyorum? Elmas'mı daha değerlidir? Yoksa su'mu? Elmas, yerin kilometrelerce altında faydasız bir taş parçası iken. Kıymetli yapan madenci emeği ve onu işleyen ustanın mahareti olmasa! Bunu bi düşünün. Taş bile paha biçilemez bir değer olabiliyor'ken, düşünsenize odundan neler neler yapılır kimbilir.
Kafanız karışmasın ikinci defa okuduğunuzda ne söylediğimi değil, neyi nerede yanlış yaptığınızı anlamanıza fayda sağlayacağı kanaatindeyim. Bir şeyi değerli kılan şey, değerini gösteren onu değerli kılan özellikleridir. Bir avuç çamur'mu değerlidir yoksa bir avuç elmas'mı? Elmas değerlidir dimi!! Peki Elmas çamurun içerisine düşerse.. Haklısınız biraz fazla uzattım. Kadınlar sizler dünya için çok değerlisiniz. Lütfen şu asla değişmez tabuları yıkın. Şu anlamsız biz kadınız, biz kadınlar, kibrinden kopmalısınız artık. Korkulan kadın olmaktan çok, saygı duyulan kadın olun. Beğenilmek ten çok, beğenen kadın olun. Bide biraz az konuşun lütfen :)16 Yorumla- +1 yıl
Bir odun kendi kendini gelistirip yetistirip elmas olamiyorsa bunun yükünü baskasina yüklemenin anlami ne? 30 yaşına kadar odun olarak yetişmiş bir erkeği kadın neden elmasa çevirmek için uğraşsın? Erkek kadını elmas olarak bulup bir de bunun değerini bilmiyorsa kadınlara iş yüklemekten vazgeçmiyorsa manevi olarak maalesef o evliliklerinde sonu hüsranla bitiyor. Kimse sizin kendi yetiştiremediğiniz kişiliği tamir etmek zorunda değil.😇
- +1 yıl
@xbalikx Merhaba, geri bildirim için teşekkür ederim. Haklı olabilirsin fakat sevgi değerli ve kıymetli yapan şeyler arasında birbirlerinin eksik yanlarını tamamlamak. Yanlışlarını düzeltmek o sevgiyi yüceltir ve çok daha değerli kılar.
Evlilik öncesi insanlar, kimisi yaş olarak sorumluluk ve farkındalık gerçeğini tam olarak idrak edememiş olması, kimisi yaşadığı imkansızlıklar dan ve birtakım olumsuz etkenlerden kaynaklı kendini geliştirme imkanı olamamış olabilir. Evlilik fedakarlık özveri gerektiren büyük bir sorumluluktur. İki bedenin tek ruh olmasıdır. - +1 yıl
@xbalikx Sizin anlatmak istediğinizi gayet net anladım. Siz yapılması gereken tüm fedakarlığı ve özveriyle beraber bir çok ödün verdiğiniz halde hiç bir karşılık görememek ten üstüne üstlük tüm gösterdiğiniz gayret ve çabalar suistimal edilmesinden kaynaklı yaşadığınız mutsuzluğu dile getirmeye çalışıyorsunuz.
Peki neden kendinize bu haksızlığı yapıyorsunuz. Böylesi gayretlerin çabaların farkında olmayan sizi bu denli umursamayan size değer vermeyen bir insanla neden devam ediyorsunuz. İnsanlar mutlu olmak için milyonlarca imkan ve fırsata sahipken, mutsuz olmak için neden tek bir sebebin esiri olmayı tercih ederler. - +1 yıl
@xbalikx Teşekkür ederim.
Verdiğiniz cevapta olumsuz veya kırıcı bir durum söz konusu değil samimi olarak söylüyorum. Sizi çok iyi anlıyorum. Haklı olduğunuzu düşünüyorum fakat bazı şeyleri değiştirmek ve farklı açılardan bakabilmek çok önemlidir. Yaşamış olduğunuz bu olumsuz durumu siz yaşamıyor farzedin. Söylemek istediğim şu dış göz olun yani kendinizi başka birileri bu sorunu yaşıyormuş sizde kendinizi dışarıdan bir gözlemci olarak düşünün. Bir kağıda ortadan bir çizgiyle ikiye bölün. Çizgiyle ayrılan bir alana. kadının olumlu taraflarını, diğer alana. Erkeğin olumlu taraflarını objektif olarak sıralayın. Ve sayfanın sonunda puanlama yaparak sağlamasını çıkarın. Sonra kağıdın arka tarafına yine aynı şekilde sayfayı ikiye çizerek ayırın kadın ve erkeğin olumsuz yönlerini sıralayarak olumlu ve olumsuz sonuçları karşılaştırın. Karın için önerileriniz ne olurdu, ve erkek için önerileriniz ne olurdu bunları değerlendirerek başka bir kağıda düşüncelerinizi yazın sizden her iki kağıttaki sonucu ile önerilerinizi ve çözüm değerlendirmenizi bana bildirmenizi rica edicem. Sizin için sakıncası yoksa tabi.
+1 yılDarlamışsın adamı !!! Daha önceden sohbetiniz muhabbetiniz vardır diye tahmin esiyorum. Günluk hayatındaki gunün icinde yaşadiklarını seninle paylaştığında, sen oradan kalkip gunluk hayatindan hesap sormuşsundur ve tartışmalar olmuştur ve bu fazla yasandiysa artik seninle paylasmak istememis cok normal ve tabi ki hakli olarak seninle muhanbet etmez ve kinusmaz cok cok normal. Yani baska bir neden arama. Kesinlikle şaşmaz bu soyledigim kemsine durust ol yeter
02 Yorumla
Soran+1 yılDarlamadim hicccc
- +1 yıl
Normal degil bubdavranış
+1 yılEvlilikte en önemli meseledir konuşabilmek, dinlenebilmek.. Eşler birbirinin mabedi, sığınağı, sırdaşı, dostu ve aşkı olabilmeli. Acik bir dille zerafetli bir bicimde karşına al ve konuş. Bunlari belirt, ciddiyetini farkettir, sorumlulugunu alabilmeli.
02 Yorumla
Soran+1 yılAklında dışarısı var her akşam arkadaslarinin yanına gidiyor yemek yiyip ben ne yapıyım!
- +1 yıl
O zaman, üzgünüm ama geçmiş olsun ablacım, bu iş yürümez. Yanındaki kadına değer vermeyen, birlikte vakit geçirmek istemeyen adamla evli kalmanın da bir anlamı yok açıkçası. Evlilik böyle bir şey değil, böyle bir şey olmamalı. Sen de her akşam arkadaşlarımla buluşacağım de bakalım ne diyecek. Muhtemelen saçma sapan triplere girecek. Peki o zaman kendisi neden bunu yapıyor? Üzerine düşünmek lazım; sevgi bunun neresinde.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
53
Cevap
86Cevap
- Aile & Toplum konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılErkek değil mi aman ne konusucan kendi kendine dursun😄
11 Yorumla- +1 yıl
Direk saldırmak doğru mu?
- Aile & Toplum konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılSevmiyordur
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNormalde erkeklerin suyuna gidip kendinden feragat eden kadınları pek anlamam, ama yine de sana kendimce tavsiye vermek isterim. Açık olmak gerekirse bir yerden sonra her ilişki monotonlaşır, buna arkadaşlık ilişkileri de dâhil, o yüzden bazen konuşacak ya da üstüne düşünecek yeni aktiviteler yapman gerek. Zaten çoğumuz toplumsal olaylardan dolayı farkında olmasak bile bitkin haldeyiz, bu da hem sana hem eşine sirâyet etmiş olabilir. Eşinin sevdiği aktiviteleri onunla yapabilirsin, mesela çoğu erkek oyun oynamayı sever, bilgisayar ya da oyun konsolunuz varsa onun sevdiği birkaç oyunda ona eşlik et, bu bile yüzünün gülmesine neden olabilir. Eğer halısaha maçları gibi sevdiği şeyler varsa bırak gitsin oynasın, stres atsın, senin onun için yaptığın bu ufak jestler bile ona mutluluk katıp ilişkinizi daha da güzel hâle getirebilir
21 Yorumla- +1 yıl
Erkeğin suyuna giden kadınlar feragat etmesinin sebebi çalışkanlığa zorlanmasıdır
Gelecek kaygıları yüzünden hep çalışırlar bu bi zaman sonra hayat felsefesine dönüşür
Bu kadınlar sevildiğini anlamak için hizmet etmeye zorlar
Aynı şekilde sevdiği kişiye hizmet eder
Çoo hizmet ettikleri için ağır gelir bu yüzden huysuz olur erkeklerin suyuna gider
benim annemle babamda öyle annem telefonda teyzelerimle sabah akşam konuşuyor babamda işten gelir gelmez tik tokta dolaşıyor yani ben bu durumu değiştiremiyorum onları düzeltemiyorum kaç kere denedim biz aileyiz ve böyle olmuyor aramızda diyalog yok tek diyalog para konusu oluyor genelde ve bunun önüne ben geçemedim sana tavsiyem. kocanla konuş ve böyle olmaycağını evliliğinizin bu şekilde sağlıksız olacağını anlat eğer hala değişmiyorsa bi kaç gün evden uzaklaş ya da yemek yapma temizlik yapma ona hizmet etme aradaki farkı göreceksin.
41 Yorumla- +1 yıl
Güzel yorum
Ya ben çok üzülüyorum böyle olunca yerim seni ya. Hayatında kocandan başka şeylerle de ilgilen senin de arkadaşların olsun onsuz da vakit geçirebildiğini ona bu konuda ihtiyacın olmadığını göster bak nasıl ilgisini çekeceksin o seninle konuşmaya çalışacak
15 Yorumla
Soran+1 yıl😔😔
- +1 yıl
Öncelikle çözüm amaçlı gösterdiğiniz iyi niyetli olduğunuzdan şüphem yok. Samimi güzel bir yüreğe sahip olduğunuz için takdirde ediyorum. Fakat vermeye çalıştığınız destek önerisi bazı durumlarda işe yarar gibi görünse de yanlış taktik ve geçici bir formül diyelim. Daha etkin olan, kendisini vazgeçilmez yapabilecek ve içinde kendisine karşı var olduğuna inandığı sevgiyi büyük bir aşka dönüştürecek kolay kalıcı çözümü varken. Sizin tamamiyle iyi niyetle öneride bulunduğunuz formül riskli olabilir
- +1 yıl
@diloyer Öncelikle çözüm amaçlı gösterdiğiniz iyi niyetli olduğunuzdan şüphem yok. Samimi güzel bir yüreğe sahip olduğunuz için takdirde ediyorum. Fakat vermeye çalıştığınız destek önerisi bazı durumlarda işe yarar gibi görünse de yanlış taktik ve geçici bir formül diyelim. Daha etkin olan, kendisini vazgeçilmez yapabilecek ve içinde kendisine karşı var olduğuna inandığı sevgiyi büyük bir aşka dönüştürecek kolay kalıcı çözümü varken. Sizin tamamiyle iyi niyetle öneride bulunduğunuz formül riskli olabilir
Kesinlik ile konusmalisin boyle devam eder bu durum yoksa, en kotu dizi izleyin sonra tartismasini yapabilirsiniz konu muhabbet acarsiniz vs baktin olmuyor cayi demleyip gelir misin az senle bir seyler konusacagim dersin bla bla, bazi insanlar sevdikleri insan icin cabalayabilirler cok zor olmamali istek niyet onemli. Konusulmali yani bunlar olmali. Bir taraf konusmak istiyor bir taraf sessiz kalmak daha hosuna gidiyor, nereye kadar ama.
08 Yorumla
Soran+1 yılKonuşamıyorum evden cikiyor
- +1 yıl
Bu durumdan ciddi anlam da bir yerden sonra kisi kendinde aramaya da baslar neden olarak, dikkat edin psikolojik olarak kendinizi yipratmayin. İs yorgunlugu olabilir, kafasi cok doludur cani ona sıkilmıs olabilir.
Ornek; Kripto para borsasinda kaldiracli islem acmistir, yuklu miktarda, likide olmus olabilir yani elde avucta bir sey kalmamis olabilir, ya da coin almistir cok zarar etmistir yukselmesini bekliyordur ama yukselmiyordur. Ayni sekilde borsada da bu secenekleri yapmis olabilir belki sorup ogreniceksiniz ya da telefonunu karistiracaksiniz. Kacmak nereye kadar hic bir sey konusulmaz ise arkadas kalmak daha mantikli.🤷🏻♂️
Soran+1 yılKonuscaz gitme dedim ne konuscaz konuscak bişey yok dedi ve gitti!
Soran+1 yıl😑😑😑
Soran+1 yılBende düşündüm narsist olabilir diye narsist ne yaparki
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Değer vermediği bariz belli zaten. Sıkılmıştır artık evlilikten. Sen sohbet konusu açabilirsin veya telefona bakmasını engelleyecek aktiviteler yapabilirsin. Mısır patlatıp gel bu gece film gecesi yapalım de ya da sahil varsa yürüyüşe çıkalım diyebilirsin.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞunu gördüm... Kadınlara eksik olan şeyin acısını çekmesi zevk veriyor. Yani kocan sana ilgi göstersen bu sefer de nonoş gibi ilgi gösteriyor diyiceksin. 💁♀️💁♀️💁♀️💅 Biz kadınlara iyilik yapmak başlı başına hata. Doğamız da bu var. Sevgi de.. ilgi de konuşma da tek taraflı ve son derece egolu bir şekilde ifade edilmeli yoksa karşı taraf her türlü kötü oluyor.
21 Yorumla
+1 yılYaşlı olsanız hadi anlarım da genç çiftlerin birbiriyle konuşmamasını anlamıyorum heyecan bitmiş sizde sanırım adamın libidosunu yükselt biraz yemeğine falan ilaç aç gerekirse cinsellik aşkı güçlendirir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 684 cevap paylaştı.
+1 yılBelki senin muhabbetin onu sarmıyordur artık. Ilgisini çekecek konular açmaya çalışabilirsin. Ya da bir derdi vardır ve kimseyle konuşmak istemiyordur. Yine de konuşmuyorsa boşanmak da fena değil.
10 Yorumla
+1 yılBoşa gitsin djdjd saka bir yani bu durumdan hoslanmadigini esine belirtmen gerek. Kadin hep ilgi isyer her zaman yasi kac olursa olsun ilgi bekler. Erkekler bunu anlamıyorlar maalesef.
14 Yorumla- +1 yıl
Bir erkek karısına bunu yapıyorsa zaten o erkekden hayır bekleme
Soran+1 yılDefalarca belirttim kendi bildiğini yapıyor
- +1 yıl
Ozaman sevgisini sorgulardim yani
- +1 yıl
Aynen sevmiyorum olabilir
+1 yılAranız ne durumda sorun var mı bilmiyorum ama karakteri öyleyse asla değiştiremezsin ben çok çabaladım neler yapmadimki değişmedi en son hadi sana güle güle dedim önüme baktım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 457 cevap paylaştı. Çok üzülüyorum böyle kadınlara ya
İlla elinden kayıp gidince mi değer vermek lazım
Bu erkekler hiçbir şeye değmez cidden
Bırak kız boş ver sende onla konuşma00 Yorumla
+1 yılBende koca bile yok gel sarılıp ağlayalım senle.
bir şey konuşalim diyerek olmaz. Sen sor sohbete dahil et. Bi kahve yap karşılıklı oturun.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bazı insanlar kelimeleri israf etmeyi sevmez. Bunun değer verip vermemekle ilgisi yok. Alışsan iyi edersin. Bence arada bir dışarıda yemek gezinti gibi etkinlikler yeterli olur.
00 YorumlaBelki de bir şeyler paylaşınca, dinlenildigini, değer verildiyini hiss etmiyor ola bilir. Her zamankiden farklı davranış sergile
01 Yorumla
Soran+1 yılAklında dışarısı var her akşam arkadaslarinin yanına gidiyor yemek yiyip ben ne yapıyım!
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılEşin Belli ki şımarık büyümüş değerini bilmesi için illa bir şeyleri kaybetmesi mi gerekiyor..
Sen de ona soğuk yap Çivi çiviyi söker10 Yorumla Bir adamın eşiyle muhabbeti bitmişse bu olay bitmiştir. Yani evlilik kağıt üzerinde olmuş olur. Yatak muhabbeti olsa bile olmaz
20 Yorumlaİletişimsizlik başlamış, üzgünüm. Önce işler güçler kafam bi milyon yorgunumla başlar.. Sonra değersiz hissettirir ve öyle de görürler. Geçmiş olsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 7b cevap paylaştı. Sanırım genel bir sorun, ama buna çoğunlukla diyalog eksikliği ama her yönde bence. Derin mevzular burada olmuyor.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 631 cevap paylaştı.
+1 yılsende ilgisiz miydin daha öncesinde esine karsi
02 Yorumla
Soran+1 yılHayir
- +1 yıl
kac yillik evlisin peki
- Aile & Toplum konusunda 901 cevap paylaştı.
+1 yılBenim bir karım olsa yedi yirmi dört ilgiye ve sevgiye bogardim ama maalesef siz hak etmiyorsunuz
022 Yorumla
Soran+1 yılBen hak eden kişilerden biriyim
- +1 yıl
Yoo ne alaka? Gayet hak ediyorum yani sen git onun bunun altına yatanlara de onu
- +1 yıl
İkinizinde hak etmediğine eminim bu kadar serseri ve kekonun koştuğunuz için size müstehak her şey
Soran+1 yılOf uza sanki sen hakediyorsunn
- +1 yıl
Ya kes ben hep ilgi ve sevgi ve aldatmadigim için bu haldeyim maalesef ama size iyilik yaramiyor
Soran+1 yılBende senin gibiyim aldatma ilgi sevgi tam evlenilecek ilgi gosterilcek biriyim...
- +1 yıl
O zaman umarım karşına senin gibi biri çıkar mutlu olursun unutma ilk sıraya her zaman karakteri koy
- +1 yıl
İlk sıraya her zaman karakteri koyyoruz da ne oluyo? şerefsizi pici çıkıyor. Engellemekten anam ağladı bıktım. Yazan edenin hepsi abaza ya da niyeti belli. Adam akıllı evlenecek insan mı kaldı sanki olanlari da biz bulamıyoruz ondan sonra böyle ara dur işte
- +1 yıl
Sivilden bul buradan düşünme bence
- +1 yıl
Bende evlenicek insan arıyordum ciddi düşünmek için ama banada karaktersiz tipler. denk geldi
- +1 yıl
Daha dün mü önceki gün mü bu sitede iki tane kızla tartıştım aranızda nikah yoksa ilişki yasak diye kızı görsen ya 15-16 yaşında var yok daha o yaşta utanma arlanma kalmamış yaparım sanane diyor bana. Bende daha önce hiç bir erkeğe dokunmadigim için aptal ve canım oluyormuşum bana öyle diyo
- +1 yıl
Kendi canım kılıf uyduruyor takma kızım onu sen tam evlenilicek kızsın bence üzme kendini böyle boş insanlar icin
- +1 yıl
Üzme değil de zoruma giden şu. Doğru insanlar adam akıllı yolda yürümek için binbir türlü zorluğa katlanirken şeyini açıp oturanlar oluyo da kazanıyorlar ya insanın o ağrına gidiyo.
- +1 yıl
Benimde öyle valla ama bunun ahireti de var unutuyorlar onu
- +1 yıl
Alt tarafı bir organ oysaki ama açınca dakikasında kazanıyorlar bizde böyle şey gibi ortada kalıyoruz işte
- +1 yıl
Sen ortada kalmadin merak etme daha yolun başındasin
- +1 yıl
Ortada kalma derken nasibimi bekliyorum ama çıkmıyor demek istedim.
- +1 yıl
Yolun başında olduğumu biliyorum
- +1 yıl
Nasibini bekleme o karşına çıkar ummadığın anda ya da çıktı belkide
- +1 yıl
Doğru haklısın bilemeyiz tabi 🤷♀️
- +1 yıl
Hayırlısı olsun o zaman
- +1 yıl
Aynen hayırlısı olsun
- Aile & Toplum konusunda 304 cevap paylaştı.
+1 yılSevgidenen bişey bulunmadığında insan eşiyle sohpet etmemesi doğru değil bu insan nasıl anlaşır eşiyle
00 Yorumla
+1 yılYatakda da konuşmaz
Sana saygısı sevgisi birmiş
Başkasıyla konuşuyor07 Yorumla
Soran+1 yılYok konusmuyro kimseyle
- +1 yıl
Bu kadar emin olma aşkım
Sizin yatak olayınız da bitmiştir
Soran+1 yılBitmedi
- +1 yıl
Ayda yılda hafta da belki
Soran+1 yılGizliden ciksana
- +1 yıl
Gel
- +1 yıl
Seni bekliyorum
Aile & Toplum konusunda 337 cevap paylaştı. Kafa yapınız uyuşmuyor olabilir mi görücü usulü ile mi evlendiniz aşk yaşayarak mi hayatında başka biri var mı acaba o da büyük bir etken ya da işle ilgili falan kafasında sorunları var mı öğrenmeye çalış ve yardımcı olmaya çalış sorunları var ise
00 Yorumla
+1 yılEşinin gözüne hitap et tayt mini dekolteli şeyler giyin bakımlarını özen ver ilgisini çekersin
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yıliletişimin olmadığı yer neresi olursa olsun sonu hoş bitmiyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende de var aynisindan. Galiba bizlerle sıkılıyorlar. Çok az erkek var karısıyla erkek arkadaşlarından daha fazla eğlenebilen maalesef. Benimki biraz da odun..
11 Yorumla
Soran+1 yılNe yapıyorsun peki hergun disardami
Gizli Üye(25-29)+1 yılAblacım, kendine yeniden aşık edip bağlaman gerekiyor. İlk zamanınızda nasıl davranıyordun öyle davran, nelerden hoşlanıyorsa onları yap, naz cilve yap, kendine bakım yap.
10 Yorumla
+1 yılGiyin süslen çık evden kafanı dağıt biraz ilgilenme kendisiyle belki biraz akıllanır.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. dişiliğini kullanıp yeniden ilgisini çek. azıcık feminen olun ya
12 Yorumla
+1 yılYani yeni konu yoksa konuşulacak, sessizce yanyana oturmak da güzel.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 7,7b cevap paylaştı. Seni başkasıyla konuşurken görürse o zaman sorarım ona ben
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun. hayati seninle değil telefona bakarak yaşayan bir moronla birliktesin
00 Yorumla
+1 yılMuhabbeti çekilmeyen biri olmamak gerekir sakin naif bi muhabbet olmamalı kafa ütülemek olmamalı
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 980 cevap paylaştı.
+1 yılKonuşma sende. O gelip de isteyene kadar sus bakalım nolcak?
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılSıkılmış biraz, kendi halinde bırak. Kendine vakit ayırsın.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılHer zaman mi böyleydi yoksa son zamanlarda mi böyle yapmaya başladı?
00 Yorumla
+1 yılYani her gün gördüğün kişiyle hep muhabbet edemezsin ki zaten Haluk ve Meltem gibi
00 YorumlaKendisine belirt rahatsizligini. Sen ilgilenmezsen ham yaparlar bak de 👍
00 YorumlaSonrada kadınlara soğudu başkalarıyla konuştu derler. zamanında ilgi göstermeyenler
00 Yorumla
+1 yılBöyle bir evliliğim olsun hiç istemem.
Çünkü bu tarz evlilikte aldatma olduğu zaman kadın suçlu oluyor ya da erkek suçlu oluyor..
İlgi vereceksin, arada sohbet edeceksin karşılıklı. Düşünceli olacaksın sonra ağlıyor bazı insanlar..00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılcanı istedğinde değer verir gibi yapar sadece. belki ytkta bile vermiyodur değer.. serçe misali tık tık tık bitiryodur işi dönüp uyuyodur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKonuşalım demek yerine sohbet konusu açsan bir şeyler anlatsan ne tepki veriyro
01 Yorumla
Soran+1 yılBir iki konuşuyor tamam
Gizli Üye(36-45)+1 yılaranizda kavga vs varsa sende dir dir konusunda biraz yukselmissen.. kadinsi ol cilve yap.. se. ksi ol?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBöyle sorular sorma, aveller hemen boşan gitsin tarzı cevaplar vermiş. Hem kendine hem kocana laf getirir burası. Buradakilerden akıl alınmaz.
00 Yorumla
+1 yılKimi görsem sürekli ama sürekli herkesin elinde bir telefon ya öyle biraz girip bakmak falan degil saatlerce mi girer insan. bağımlılık yapmış eşinizde. Kişilik meselesini de devreye koymak lazım tabii , değer verse böyle yapmazdi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 23 yaşındayım benim eşim de öyle varsa yoksa telefon 😔
119 Yorumla- +1 yıl
Böyle demeyin kızlar bende 24 yaşındayım korkuyorum şimdi benimkide böylemi olır diye düğünüm var eylülde
Cevap sahibi+1 yıl@Ask_Fakiri32 Eşin kaç yaşında?
- +1 yıl
32 o resmi nikah yaptık düğün kaldı imam nikahıyla ikisi böylemş olcak acaba
Cevap sahibi+1 yılAnlaşıyor musunuz peki sana değer veriyor mu? Benim eşim 36 yaşında 2 yıldır evliyiz aramızda ne saygı ne sevgi kaldı ondan kaynaklanıyor çünkü bana hiçbir zaman değer vermedi işten gelirdi telefonu alir odasına çekilirdi çok büyük sıkıntı yani anlayacağın
- +1 yıl
İlgi sürekli karıcım aşkım hayatım der ama bir evin içinde yaşama girmedik tabi daha ama mesela cafede otururken muhabbet kalmazsa tiktok vs açar beraber izletir daha önce evde yanlız oturdugumuz oldu film izledik filan o bitti kahve yapmaya kalktığımda kahve içerken tine telefon aldı tiktok vs face off bakarsak aynı olcak gibi belirti var gibi
- +1 yıl
Bende size katılcam gibi duruyor
- +1 yıl
Hayatım aşkım sürekli der o ayrı ama dediğim gibi kahve içerken ya da konu olmadıgında telefona sarılırken gördüm yeni evlisiniz üstelik sen benden de bir yas kücüksün ilgilenmesi gerek tam çağımız bizim
- +1 yıl
Mesela bana uymuyor bazen giyim tarzı şuyu buyu bazı konularda yaşı büyük diye hoş olmuyor senin kide böyle mi mesela cocuğum olsa dsr giydirmem dedi sen karışma ben bilirim işimi dedim sustu seninki benimkinden de büyük bu hareketleri var mı
Cevap sahibi+1 yılEvlenir evlenmez hemen çocuk yapma sakın ben çocuk yüzünden ayrılamıyordum ama şimdi boşanıyoruz çocuk için çok şans verdim ama olmadı yapamadım kendime zarar veriyordum. Her neyse seni korkutmak istemiyorum ama aynı içinde yaşamadan anlayamıyorsun aynen bir süre sonra saygı bitiyor sonra zaten sevgi azalıyor falan tabi her evlilik böyle değil belki sen gerçekten mutlu olursun ama şimdi ki evliliklerin geneli de hep mutsuz görüyorum...
- +1 yıl
Bende cocuk istemiyorum bir sene kadar koruncağımı söyledim itirazladı tabi anlaşamadıgımız bir kac konu var bu ilişkiye cocuk yapılmaz dedim red ledi oda dediğin gibi evliliği çocuk ile bağlasın istiyor yani cocuk olsun kopamasın kafasında bu yüzden ilk işim resmi nikahtan sınra cocuk diyor gizli korunmam lazım geneli mutsuz bende görüyorum ama dışarsı cok değiştirdi insanı dışardakiler şu bu devir değişti bize gelinxe el üstünde tutmuyorlar Allah yardım etsij cocuk doğdu mu
Cevap sahibi+1 yılEvet oğlum 1 yaşında zaten ailemin evindeyim şimdi. Sana davsiyem hap kullan hemen çocuk yapma ben hemen hamile kaldım da ne oldu? Yaşım ondan küçük diye hep azarladı beni düşüncelerime fikirlerime asla önem vermezdi çocuk gibi görürdü beni sonuç boşanıyoruz işte...
- +1 yıl
bu durum bendede var tartıssak hemen cocuk gibisin diyor yani şöyle onu çekip çeviren kadın şekli almıyor gibiyim hemen cocuksuna getiriyor aslında yaş kücük onlar olgun daha iyi grnc cıtır diyip değrr vermeleri lazım anlamıyorum maşallah Allah bağışlasın bende gizli korunmayı düşünüyorum zaten
Cevap sahibi+1 yılBöyle evliliklerin sonu olmuyor işte kadın deger görmek ilgi görmek istiyor keşke kendi yaşına yakın biriyle evlenseydin
- +1 yıl
Denk gelmedi hadi bir yuva olsun dedim sonunda gelen gecene hayır diyordum görücülere bunu deneyim olmazsa ayrılırım dedim ayrılamadım da arada umursamaz takılıyor sinir oluyorum o hatayı bana ört pas ediyor onuda cocuk gibisine atıyor umursamaz alakasıjız davrsnınca ister istemez kızıyorum kaderim sana benzicek gibi
- +1 yıl
Çocuğa barş sahip cıkıyormu bakıyordur değil mi
Cevap sahibi+1 yılİnşallah kaderin bana benzemez🙏🏻 çocuk var mı yokmu umurunda bile değil onun... Allah onu bildiği gibi yapsın ne diyim
- +1 yıl
Umarım inşallah bu yaştakiler niye böyle acaba
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum 😔
- Aile & Toplum konusunda 17,5b cevap paylaştı.
+1 yılbende öyle biriyim ilerde eşimle konusmak istemessem dert olur mu acaba :D
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden öyle davraniyorsunuz
- +1 yıl
bilmem ne konuşcaz ki? zaten hergün beraberiz
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılArtık hoşuna gitmiyorsun, En belirgin böyle.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMuhabbet etmek istemiyodur çok sıkmışsındir adamı ondan daralmıştır
00 YorumlaOnce bu konudan rahatsiz olduğunu dile getir değişen bisey yoksa ilgisini çekecek seyler yap peşinden surukle ve bir anda bırak
01 Yorumla
Soran+1 yılYapıyorum yinede her akşam arkadaşlarının yanına gidiyor
+1 yılEşin potansiyel bir mal geçmiş olsun kardeşim.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇokmu ailevi konuları irdeliyorsun veya cokmu sikayetcisin ve sonrası trip atıp yatakta kusuyorsan adam sesiz kalir tabi.
00 Yorumla
+1 yılKendine bakım yap tarz değiştir yatakta fantezi uygula ölmüş balığı uyandır eşin bu aralar farklı şeyler arıyor olabilir kaptırırsın bak
00 Yorumla
+1 yılBence sen değil o senin üstüne düşsün bir ikincisi her konuyu konuşup tuketyiniz mi yoksa baştan beri oylemi ve cinsellik ile ilgili konusurmuydunuz
00 Yorumla
+1 yılİlgisini çekmediğin için seninle ilgilenmiyor ilgisini çek
04 Yorumla
Soran+1 yılAklında dışarısı var her akşam arkadaslarinin yanına gidiyor yemek yiyip ben ne yapıyım!
- +1 yıl
Çekici ol o zaman
- +1 yıl
Oda senin bileceğin iş yapma o zaman yemek aç kalsın
+1 yılBir hata yapmışsındır onu söyletmeye çalış hosnutsuzluk yapmaz bos yere
01 Yorumla
Soran+1 yılYapmadım tam evlenilecek kadınım herkeste öyle der hiçbir kusurum yok
+1 yılOndan sana hayır gelmez konuşmak isteyen hava nasıl der saçmalar gene konuşur
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılne yapsan deger vermez hic zorlama ayninsini ablam annem yasadi hergün yemek yapar güzel yemekler ablamda süslenirdk cocuk ypacm bana dwger versin diye ne yapsa vermedi olmayinca olmuyor
00 Yorumla- Devamını Gör (79)
Devamını Gör(124)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer