Arkadaşımın eşi konuşmamızı istemiyor, neden olabilir?

Merhaba 3-4 ay once çok yakin arkadasimizla aramizda baya büyük bir tartışma cikti agza alinmayacaklar sozler soyledik iki tarafta ama ben bu gunlerde cok fazla ruyamda goruyordum vicdanim hic rahat degil diye gittim aradim amacim konusmak degil sadece helallik istiyorum dedim eşi de yazmiş neden aradin falan çok kotu hissettim arkadaşım da çok üzgündü o da hic aklindan çıkmıyormuş sizce eşi neden böyle davraniyor ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yardimci olacak yok mu 🙏
Arkadaşımın eşi konuşmamızı istemiyor, neden olabilir?
Cevapla