Bu ülkeye ait olmadığınızı hissediyor musunuz?

Ben bunu her a hissediyorum. Yoldayken, iş hayatındayken, toplum içindeyken, iş veya sosyal iletişim kurarken, yaşamın her yerinde her anında... Çok ama çok yabancı, öfke dolu hissediyorum. Çünkü toplum aşırı derecede saygısız ve düzgün iş yapan yok. Kimse sistemli, düzen insanı olmak istemiyor iş hayatında. Sosyal hayatta kanunlara asgari düzeyde dahi uymuyor. Toplum içinde nasıl yaşanması gerekiyorsa o şekilde değil, içinden geldiği şekilde bodoslama yaşıyor. Hal böyle olunca kaos çıkıyor ortaya. Her işten eve gelişte yüklü derecede baş ağrısı çekiyorum. Ben azami ölçüde karşımdakilere saygı duyarak işimi yürütürken, insanlar gevrek ağızlarıyla en sabır taşırıcı biçimde resmiyet dışı tutumlara giriyor. Birinin kafasını gözünü patlatmadan şu ülkeden defolup gidebilsem keşke. O kadar yabancıyım, okadar yabancıyım ki adeta yanlış ülkede annem dünyaya getirmiş aslında hiç burada büyümemişim gibi. Halbuki beklediğim şeyler, yaşamda, toplum içinde yaşamak anlamında olması gereken şeyler.

Saygısız, beni ve yaptığım işi sekteye uğratan, bencil, kendi çıkarını düşünen, kendini bir halt sanıp aslında bir hiç olan, kafasızlığı mertebe'li hale getirenler yüzünden bu hale gelenlere katlanamıyorum artık.

Bu ülkeye ait olmadığınızı hissediyor musunuz?
Cevapla