Arkadaşlar kendimi bu ülkeye bazen ait hissetmiyorum?

Ben Zaza'yim ve bazen kendimi o kadar çok dışlanmış hissediyorum, bazı yorumları okuyorum , Türkler dışında ki herkesi böcek gibi , aşağılık ırk vb görüyorlar. Tabi ben bunu herkes için söylemiyorum ama böyle yapıp moralimi bozanlar oluyor, sonuçta Çanakkale Savaşı'nda tek Türkler savaşmadı gerçekten anlamıyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Galiba psikolojim bozuk
Arkadaşlar kendimi bu ülkeye bazen ait hissetmiyorum?
Cevapla