Bu hayatta tek korkum ailemin beni işe yaramaz görmesi daha sonra haklı çıkmaları?

Zaten birini ailesi eziyorsa herkes eziyor demektir dimi? Daha yıllardır yaşadığı yerde bile ona inanılmıyor. Aileme karşi okulu bitiremedim iş bulamadım konusması yapmak zorunda olmak, ya da bana kızılmasını izlemek istemiyorum. Hem kötü olmak istemiyorum onlarla hem de ciddi manada hayatımın sonu gibi bu olaylar. bi kere kaçtım zaten evden, bidaha kaçmam diyordum ama cidden kaçabilirm. Bilmiyorum ama böyle benim hayalim çok farklı değerli olmak istemiyorum böyle yıkık dökük bi evde soğuk bi evde tek bsıma yaşamak istiyorum sadece özgürlük istiyorum başka bişi istemiyorum okul okumaktan da bıktım. başka insanlar da eziyor zaten dolmuscusundan tut hemşiresine kadar insanlar beni eziyor. Asla halledemicem sanırım bi şeyleri. Bi kere kaçmıştım geri döndüm dönmese miydim acaba diye düşünüyorum ama ailem ikna etti. Ve zaten yanına kaçtıgım adama da bişi demeden gittim bidaha kabul de etmez belki beni tek çıkış yolum oydu. Bu siteden bulmuştum onu, başka şehirdeydi yanıma 2 e poşet bişi alıp onun yanına gittim. Bir apart tuttu bana apartın parasının yarısını bile escluk ile çıkaracaktım yarısını o vermişti. Ama ilk zamanlarda bulduğumuz adamların uyuyaldım yanına gitmedim sırf diye bile arama demeleri parasız kalcam apart parasını ödeyemicem diye düşünmeme sebep oldu üstelik okulumu da bırakıp gitmiştim. Geri döndüm. şu an hala bu işi yapmak istiyorum ama güçlü değilim. En ufak şeyde alınıp içime kapanıyorm. O adam elinden gelenin en iyisini yaptı evet ama ben hazır değilmişim belki de. Belki hiç hazır olamıcsm ama istediğim şey o. Ailemden daha güzel geliyor çünkü o hayat. Zor mu bilmiyorum bikaç erkek ve önemseyen insanla beraber halledebilirdim belki. Elimden hiçbir iş gelmiyor ama nası olduysa kaçtım evden. yol bile bulamayan biriyim kimse işe de almaz ama nasıl olduysa ilk defa şehir dısına kaçtım işte.

O güveni verdi adam ama olmadı işte. 3. Günün sonunda dayanamadm. Oda arkadasım kötü bi kızdı, apart da kötüydü normalde canım değerlidir benm ama hak ettiğim şeyin pislik yerler olduğnu düşünmeye basladım. İlk denemem de olmadı ama okul okuyamazsam aileme açıklama yapmak yerine kaçmak istiyorum fakat bidaha öyle bi adam bulabilir miyim bilmiyorum.

Bu hayatta tek korkum ailemin beni işe yaramaz görmesi daha sonra haklı çıkmaları?
Cevapla