Zaten birini ailesi eziyorsa herkes eziyor demektir dimi? Daha yıllardır yaşadığı yerde bile ona inanılmıyor. Aileme karşi okulu bitiremedim iş bulamadım konusması yapmak zorunda olmak, ya da bana kızılmasını izlemek istemiyorum. Hem kötü olmak istemiyorum onlarla hem de ciddi manada hayatımın sonu gibi bu olaylar. bi kere kaçtım zaten evden, bidaha kaçmam diyordum ama cidden kaçabilirm. Bilmiyorum ama böyle benim hayalim çok farklı değerli olmak istemiyorum böyle yıkık dökük bi evde soğuk bi evde tek bsıma yaşamak istiyorum sadece özgürlük istiyorum başka bişi istemiyorum okul okumaktan da bıktım. başka insanlar da eziyor zaten dolmuscusundan tut hemşiresine kadar insanlar beni eziyor. Asla halledemicem sanırım bi şeyleri. Bi kere kaçmıştım geri döndüm dönmese miydim acaba diye düşünüyorum ama ailem ikna etti. Ve zaten yanına kaçtıgım adama da bişi demeden gittim bidaha kabul de etmez belki beni tek çıkış yolum oydu. Bu siteden bulmuştum onu, başka şehirdeydi yanıma 2 e poşet bişi alıp onun yanına gittim. Bir apart tuttu bana apartın parasının yarısını bile escluk ile çıkaracaktım yarısını o vermişti. Ama ilk zamanlarda bulduğumuz adamların uyuyaldım yanına gitmedim sırf diye bile arama demeleri parasız kalcam apart parasını ödeyemicem diye düşünmeme sebep oldu üstelik okulumu da bırakıp gitmiştim. Geri döndüm. şu an hala bu işi yapmak istiyorum ama güçlü değilim. En ufak şeyde alınıp içime kapanıyorm. O adam elinden gelenin en iyisini yaptı evet ama ben hazır değilmişim belki de. Belki hiç hazır olamıcsm ama istediğim şey o. Ailemden daha güzel geliyor çünkü o hayat. Zor mu bilmiyorum bikaç erkek ve önemseyen insanla beraber halledebilirdim belki. Elimden hiçbir iş gelmiyor ama nası olduysa kaçtım evden. yol bile bulamayan biriyim kimse işe de almaz ama nasıl olduysa ilk defa şehir dısına kaçtım işte.
O güveni verdi adam ama olmadı işte. 3. Günün sonunda dayanamadm. Oda arkadasım kötü bi kızdı, apart da kötüydü normalde canım değerlidir benm ama hak ettiğim şeyin pislik yerler olduğnu düşünmeye basladım. İlk denemem de olmadı ama okul okuyamazsam aileme açıklama yapmak yerine kaçmak istiyorum fakat bidaha öyle bi adam bulabilir miyim bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Basarmaktan baska caren yok
Ama çok korkuyorum insan görmek istemiyorum bir asgari maaşlı işte bile çalışmak istemiyorum aslında ama nası yapıcam bilmiyorum. Tek basıma escluk yaparak yaşayabileceğime inandırmıstı o adam beni ama cidden bir gelirin yoksa kaç ay sadece vererek yasanır ki? Of zekam da yok üni nin son dönemi ama ben mezun olsam nolur ki iş yerinde bile eziyorlar stajda. ben kendimi tanıdm ama rahat evimden anılarımdan kopamıyorum. Beni zorlarlarsa durumum bu birikmiş haldeyim ama tek basıma en fazla sokağa kaçabilirm artık bi dahakş sefere o adama yazamam utanırım. Bakire değlm ailem muhafakar evlenemem de. Çok beceriksizim çok zor geldim bu günlere kadar. Mezun olsam da okadar insan varken neden beni işe alsın birileri ben konuşmayı bile bilmiyorum sınavdan çıkıp yaptığımı unutuyorum stajdan çıkıp stajı unutuyorum gerçekten tüm dersleri geçtim bu dönem sadece stajlar kaldı geçemem dediğim en zor dersleri bile geçtim. Ama bendeki bu salma isteği çok ağır basıyor okula gitmek yerine gidip gezmek istiyorum insan yüzü görmek istemiyorum beni motive eden hiçbir şe yok kimsem yok. Sabahları kalkma sorununu bile çözemedim daha :( çok güçsüzüm. Escluk kolaysa onu bile yapamam ben :( napcam bilmiyorum en fazla bu hazirana kadar vaktim var bu hayatta. Gezip tozsam mı ama havalar da soğuk geçen dönem bu okula diye çıkıp gezme işini kontrollü şekilde yapmıştım aykırı bişiler yapıyor olmak özgür hissetirmişti. Ama bu dönem yaparsam iyice salacak psikolojideyim halbuki geçen dönem daha zordu ve belirsizdi he rşey geçen dönem de kazdım kazdım son yerde bırakasım var diyordum bu dönem de aynı şeyi diyorum. Aykırı bişiler yapma isteğim var farklı bir hayat kurmak istiyorum artık. Erkekleri de sevmiyorum ama psikolojine ve bedenime sıcmak istiyorum bıktım çünkü değersizsem rol yapmaya gerek yok öyle yasayayım oyalandıgım kadar oyalanıyorum şu rahat hayatım sıcacık evim of ya.
Sonuna kadar okudum. Gücsüz birinin aglamasi degil aslinda bu güclü ama karar vermekte zorlanan birini gördüm sende. En dogrusu yasadigin ülkeyi degistir sonra zihniyetini sonra amacini ve gelirini
sen onların eserisin. başarılı olmak istiyorsan onların gereksiz eleştirilerine kulak asmayacaksın
Konuşalım istersen
#Hükümdar
Ne konusalım ve bu hesap kimin
Hesap benim genel olarak yardımcı için konuşalım demiştim
ya haklılarsa
Haklılar zaten, o anı yaşamak istemiyorum sadce. Bu güne kadar hayatımı bile yaşamadan derece felan yaparak susturdum bi şekilde. Ama onlar hep küçük gördüğünü belli etti. üni bitecek ama bitirebilecek miyim bilmiyorum. O anı yapamadım diye konuştgum anın stresi kafamda canlanan senaryo ile her gün saçım beyazlıyor. Hayat zaten zor sokakta yaşasam bukadar acım olmazdı günlük sorunlarım olurdu belki nereye tuvaleti mi yapacam gibi. Of ya. Sana vurmadan okulu bitir denildi bana. Hiç de vurmamıslardı. :( ben böyle bi ailede neden anılarıma güveneyim? Akıllarında vurmak varmış zaten vurmuş gibiler...