Canıma kıymama az kaldı? Sanırım ailem haklı benden bir halt olmaz :'( ?

19 yaşındayım 2 yıldır barajı geçemediğim için üniversiteyi kazanamıyorum ilk sene staj yüzünden kazanamadım ikinci sene dershane ve özel derse rağmen kazanamadım :'( ailemin etmediği hakaret kalmadı sende hiç haysiyet şeref yok mu yüz karası utanıyorum senden senden bir halt olmaz işe gideceksin çalışacaksın bana destek olup para getireceksin dedi dun biraz cevap verdim diklendim üzerime yurudu annem girdi araya :'( benden 4 yaş küçük kardeşim var onunla çok ilgilenirler benden daha zeki dersleri iyi ya ablan gibi olma sen diyorlar sen yuzumuzu guldur diolar beni ayırıyorlar kenara katlanamıyorum artık burama kadar geldi. Arkadaşlarım 2 yıllıkları tutturdular ama 4 yıllık istedikleri için onlarda ben gibi 3. seneye kaldılar bu sene hazırlanacaklar onların ailesi neden 3. seneye kaldılar diye azarlamıyo çocuklarını.. Ayrıca zorla da çalıştırmıyorlar biri yine dershaneye gidiyo diğeri evde hazırlanacak. Hep çocuklarına gaz veriyorlar sen yaparsın diye ailem bir günden bir güne bana hiç gaz vermedi hep yerin dibine sokacak şeyler söylediler.. ben okumak ve bunlardan kurtulmak istiyorum ama yapamıyorum kazanamıyorum üniversiteyi :'( babam sürekli çalışacaksın okutmam artık ölene kadar çalış dedi 19 yaşına geldin insan eve bir katkıda bulunur böyle yan gelip yatmakla olmaz diye diye kafamın etini yiyo lafları çok koyuyo biraz gaddar kendisi.. Bende ise hala tık yok bilinç altıma o kadar işlemiş ki yapamazsın lafı yapamayacağımı bildiğim için çalışmıyorum :'( hemde arkadaşlarıma göre daha avantajlıyım onların okul puanı duştu 40 puandan 20 puana benim ise hala 40 puanım var galiba ailem haklı benden bir halt olmaz... :'(
Canıma kıymama az kaldı? Sanırım ailem haklı benden bir halt olmaz :'( ?
Cevapla