Aile baskısıyla türban taktım şimdi çıkartmak istiyorum.... Ailem mi yanlış düşünüyor yoksa ben mi sizce?

Ailem çocukluğumdan beri her konuda üzerimde baskı yapıyor...

Daha 8-9 yaşındayken sırf yarım kollu tişört giydim diye babamdan dayak yedim. Kaç tane kıyafetimi yırttı.

Orta okula giderken türban takmam için zorladı, takmadım dövdü. Orta okul bittikten sonra liseye yollamadı, zorla kuran kursuna gönderildim. Yarım bıraktım gitmedim bende, o lanet yere. Bir yıl evde tünekledim.

Daha sonra amcam gilin ve annemin ısrarıyla babam razı oldu ve okula başladım. Eğitim hakkımı bile elimden alan ailemden nefret ediyorum..

Şuan 18 yaşındayım, lise sona gidiyorum ve hala aile baskısıyla türban takıyorum, bu çok zoruma gidiyor. Şimdi çıkartmak istiyorum fakat babam okuldan alır diye korkuyorum.

Şuan ki durumum beni o kadar aşağılıyor ki size anlatamam.. Kendimi olabildiğince ezik hissediyorum. Neyse çok uzattım. Sizce şuan türbanı çıkartsam kötü bişey mi yapmış olurum? Ben türban takmamanın günah olduğunu düşünmüyorum. Kuranda açık bir ayet bulamadım bununla ilgili ve Islamda da bazı emirler mantığıma uymuyor...

Sizce ailem mi yanlış düşünüyor yoksa ben mi?
Aile baskısıyla türban taktım şimdi çıkartmak istiyorum.... Ailem mi yanlış düşünüyor yoksa ben mi sizce?
Cevapla