Muhafazakar ailemden nefret ediyorum artık hayatım boyunca bunu mu çekeceğim?

Ya gerçekten bıktım ben artık. Düşüncelerimiz hiç uyuşmuyorum tartışmıyorum bile. Ama kıyafet konusunda tartışmaktan bıktım. V yakaya izin yok, diz üstünde bir şeye izin yok, sıfır kola izin yok. Tatile gidicez dizimin hemen üzerine biker tayt ve uzun tişört aldım. Anneme gösterdim tartıştık sesime babam geldi ne edepsizliğim ne hayasızlığım bir şeyim kalmadı. Neden diğer insanların ailesi böyle değil de benimkiler böyle neden ya ne neden? Ben inanmak zorunda mıyım onların dinine göre yaşamak zorunda mıyım biktim artık. Üni başladığında istediğim her şeyi giyicem ruhları duymayacak. Ben paramı buna helal etmiyorum diyor çalışıcam kendi paramla alicam her şeyi. Çok yoruldum hayatım boyunca onlardan gizli gizli mi özgürce yaşamak zorundayım? Arkadaş grubumda erkek var diye 2 gün önce pikniğe göndermedi millet tatile gidiyor kızlı erkekli. Benim ne eksiğim ya onlar niye böyle değil neden ben neden
Muhafazakar ailemden nefret ediyorum artık hayatım boyunca bunu mu çekeceğim?
Cevapla