Aile & Toplum Nasıl bir kaynana kayınbaba olacağını düşünüyorsun? ölümmmeleğiii Takip Et Master Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Oğlum isminin yanına bir kız ismi yazmış bebek arabası çizmiş çok kıskandım. 🤦♀️🤭 Nasıl bir kaynana kayınbaba olacağını düşünüyorsun? Cevapla Bebek Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Eğer o günleri görebilirsem , iyi olurdum tabi 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl İnşallah görürüz o günleri
Γιατί Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Hayallerinde yoksun, bak sen şu el kızının yaptığını çocuğu simdiden senden ayırıyor. Kaynanalık yapma zamanın gelmiş eve çağır arkadaşını de. 0 6 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl 🥺🥺🥺 niye öyle dedin Yorumla Γιατί +1 yıl Eee baksana isminin yaninda elif var. Hani nerde bunun anası? Kız oğlanın aklını celmiş bile pabucun dama atılmış coktan. Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Ben doğurdum ben büyüttüm el kızı benden ağır bastı 😁 Yorumla Γιατί +1 yıl Yaaaa bunlar daha iyi günlerin. Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl fitne fucur seni 😒😒 Yorumla Γιατί +1 yıl Alakam yok, zamanla yasayıp goreceksin sende her kaynana gibi. Yorumla
_Justimagineit_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl Ay çok tatlı yaa 🥰😁😆😆😆 1 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl 6,5 yaşında daha çok kıskandım 🫣🫣🫣 Yorumla
_infinitum Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı. Ama çok tatlı yaaa 😍 şimdiden belli harika eş adayı🙏 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Çok teşekkür ederim ben biraz kıskandım 🫣 Yorumla
pufferfish028 Takip Et Bilge Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl daha çok var ama bence ben onları da kendi kızım ve oğlum gibi göreceğim 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Benim içinde daha çok var ama oğlumu birazcık kıskandım 🫣 Yorumla pufferfish028 +1 yıl Ben bile kıskandım 🙄 Yorumla
Firu_Zen Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Çok matrak kafa dengi bi kaynana olurum. Ama ben evlenme diyorum oğluma😆 0 0 Yorumla
Ksproff Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı. Bebek arabasına binip gezecekler işte sütte icerler 😁 0 4 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl İyi düşünmek lazım dimi😁 Yorumla Ksproff +1 yıl Ayrica 2 arac var orada Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl 2 bebek arabası korkutma beni 😱 Yorumla Ksproff +1 yıl Bence birinde kendi var birinde elif ve bayir asagi kayip geziyorlar Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl aşık olmuş herhalde sfgsgs 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Deme öyle 🥺🥺🥺 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% +1 yıl Çok anlayışlı bir kayınbaba olurum ben. 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Ben geline karşı öyle olacağıma artık emin değilim 😁 Yorumla
metropoltilkisiii Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Dur bi daha baba olmadık 0 16 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Ben anne oldum büyüttüm bile senin yaş doğruysa erken daha hele bi dur Yorumla metropoltilkisiii +1 yıl 26 erken mi? Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Valla çok erken bence şu an ki aklım olsa 35 ten önce evlenmezdim 😁 Yorumla metropoltilkisiii +1 yıl 35te evlenseydin kaynana olmayi dusunemezdin belkide. Her sey zamaninda guzeldir. Yorumla metropoltilkisiii +1 yıl Bizim buralarda yani antepte geç evlenen fazla olmaz. Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl 12 gün sonra 35 olacağım düşünürüm hatta en güzel yaşta kaynana olur mis gibi torun bakmak yerine ayaklarımı uzatır yaşlıyım la ben der yatardım Yorumla metropoltilkisiii +1 yıl Insan oglu bence hep olmayanı ister. Eger 35te evlenseydin belkide keske 25te evlenseydim diyecektin yani demem o ki ne eksikse onda gozu kalıyor insanın Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Gaziantep liyim bende biliyorum bizim orada evlilikler erken oluyor ikiz kardeşim 25 yaşında evlendiğinde evde kaldım diye ağlıyordu 😁 Yorumla metropoltilkisiii +1 yıl Biliyorum benim oldugum yerde olduğunu Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl şu an orada değilim ben memleketten çıkalım 23 sene oldu Yorumla metropoltilkisiii +1 yıl Aaa ben seni antepte biliyordum su an neredesin? Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl İzmir de yaşıyorum 23 senedir ne gittim ne gördüm memleketi Yorumla metropoltilkisiii +1 yıl Ailen? Annen baban Yorumla metropoltilkisiii +1 yıl Ne diyecegimi bilemedim yorumunu silecegim kimse gormesin diye yazdigini hakkinda biraz ozel oldugunu dusundugum icin. Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Site de ki hemen hemen herkes ikisinden de nefret ettiğimi bilir sıkıntı yok Yorumla metropoltilkisiii +1 yıl Anladım Yorumla
köylüüüü Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl 😄😄😄😄Kime çektiyse 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Babası da 24 yaşında evlendi kesin babasına çekti 😁 Yorumla köylüüüü +1 yıl 😂😂 Yorumla
merru Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. İyi olacağımı düşünüyorum 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Umarım öyle olur Yorumla merru +1 yıl Umarım, ama once o zamanlar gelsin daha çok var Yorumla
uusluu Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Önce bi baba olayım da 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Umut var mı doktor bet? Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl *bey? Yorumla
Bayexitus35 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Ne güzel Allah şimdiden hayırlı etsin 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla Bayexitus35 +1 yıl Rica ederim Yorumla
masörbirbey Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl bemce iyi 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Umarım öyle olur Yorumla masörbirbey +1 yıl sen Yorumla
eross18 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 82% +1 yıl Maşallah ya 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Çok teşekkür ederim Yorumla
obirgezgin2 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Adil biri olurum 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Umarım Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Eğer o günleri görebilirsem , iyi olurdum tabi
İnşallah görürüz o günleri
Hayallerinde yoksun, bak sen şu el kızının yaptığını çocuğu simdiden senden ayırıyor. Kaynanalık yapma zamanın gelmiş eve çağır arkadaşını de.
🥺🥺🥺 niye öyle dedin
Eee baksana isminin yaninda elif var. Hani nerde bunun anası?
Kız oğlanın aklını celmiş bile pabucun dama atılmış coktan.
Ben doğurdum ben büyüttüm el kızı benden ağır bastı 😁
Yaaaa bunlar daha iyi günlerin.
fitne fucur seni 😒😒
Alakam yok, zamanla yasayıp goreceksin sende her kaynana gibi.
Ay çok tatlı yaa 🥰😁😆😆😆
6,5 yaşında daha çok kıskandım 🫣🫣🫣
Ama çok tatlı yaaa 😍 şimdiden belli harika eş adayı🙏
Çok teşekkür ederim ben biraz kıskandım 🫣
daha çok var ama bence ben onları da kendi kızım ve oğlum gibi göreceğim
Benim içinde daha çok var ama oğlumu birazcık kıskandım 🫣
Ben bile kıskandım 🙄
Çok matrak kafa dengi bi kaynana olurum. Ama ben evlenme diyorum oğluma😆
Bebek arabasına binip gezecekler işte sütte icerler 😁
İyi düşünmek lazım dimi😁
Ayrica 2 arac var orada
2 bebek arabası korkutma beni 😱
Bence birinde kendi var birinde elif ve bayir asagi kayip geziyorlar
aşık olmuş herhalde sfgsgs
Deme öyle 🥺🥺🥺
Çok anlayışlı bir kayınbaba olurum ben.
Ben geline karşı öyle olacağıma artık emin değilim 😁
Dur bi daha baba olmadık
Ben anne oldum büyüttüm bile senin yaş doğruysa erken daha hele bi dur
26 erken mi?
Valla çok erken bence şu an ki aklım olsa 35 ten önce evlenmezdim 😁
35te evlenseydin kaynana olmayi dusunemezdin belkide. Her sey zamaninda guzeldir.
Bizim buralarda yani antepte geç evlenen fazla olmaz.
12 gün sonra 35 olacağım düşünürüm hatta en güzel yaşta kaynana olur mis gibi torun bakmak yerine ayaklarımı uzatır yaşlıyım la ben der yatardım
Insan oglu bence hep olmayanı ister. Eger 35te evlenseydin belkide keske 25te evlenseydim diyecektin yani demem o ki ne eksikse onda gozu kalıyor insanın
Gaziantep liyim bende biliyorum bizim orada evlilikler erken oluyor ikiz kardeşim 25 yaşında evlendiğinde evde kaldım diye ağlıyordu 😁
Biliyorum benim oldugum yerde olduğunu
şu an orada değilim ben memleketten çıkalım 23 sene oldu
Aaa ben seni antepte biliyordum su an neredesin?
İzmir de yaşıyorum 23 senedir ne gittim ne gördüm memleketi
Ailen? Annen baban
Ne diyecegimi bilemedim yorumunu silecegim kimse gormesin diye yazdigini hakkinda biraz ozel oldugunu dusundugum icin.
Site de ki hemen hemen herkes ikisinden de nefret ettiğimi bilir sıkıntı yok
Anladım
😄😄😄😄Kime çektiyse
Babası da 24 yaşında evlendi kesin babasına çekti 😁
😂😂
İyi olacağımı düşünüyorum
Umarım öyle olur
Umarım, ama once o zamanlar gelsin daha çok var
Önce bi baba olayım da
Umut var mı doktor bet?
*bey?
Ne güzel Allah şimdiden hayırlı etsin
Teşekkür ederim
Rica ederim
bemce iyi
Umarım öyle olur
sen
Maşallah ya
Çok teşekkür ederim
Adil biri olurum
Umarım