28 yaşına gelmiş kız arkadaşım hala kariyer derdinde, evlilik gibi bir planı yok. Bu normal mi?

Biriyle de konuşmuyor bildim bileli kimseyi istemiyor çıkanı da beğenmiyor kezbiyen vs demeyin olsa bana yavşardı kaç senedir dbdhshsh normal mi hiç mi hayatını biriyle idame ettirmek istemez bir insan? Ben kendimi bildim bileli hep bana destek olan biri istemişimdir.

28 yaşına gelmiş kız arkadaşım hala kariyer derdinde, evlilik gibi bir planı yok. Bu normal mi?
Cevapla