AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Aynı durum bende de var.
Tek çözümü sosyal hayatın içinde aktif olmak
O da belli bir yaştan sonra daha zahmetli ve zor oluyor
Sen istersen evlilikte olur niye olmasın ki senin önceliğin o olmamış oluruna bırak olur :))
yakışıklı+fit, kalın ve büyük şeyli birini bul, hayatını yaşa kanka
Salla gitsin. Onu mu kafaya takıyorsun.
her şey yerinde bir o kaldı. Yaşıma uygun birisi.
Aceleye gerek yok. Boşanmak için evlenmeyeceksinya. O da olur. Dert ettiğin şeye bak.
Yaş 29 yani artık birileri olsun ya
Kendinden en fazla kaç yaş büyük biriyle evlenirsin?
1 2
O zaman neden sorun ediyorsun ki, Bence kafaya takmaman gerekiyor. Aradığın kişi elbet karşına çıkar.
Şu erkeklerin 29dan sonra kadın doguramaz gibi gerici kafası sinir ediyor. Yukarda var öyle bir tane. 23 yaşındaki kızla evlenecekmiş. 23 yaşındaki kızdan 50k maaş isterler asgari ücretli olmasın 23 yaşında olsun dogursun eee başka?
Ne alakası var. Öyle düşünen insanlarda mı var mış?
Nerede yaşıyor bunlar mağarada mı?🤣
İleri yaştaki kadınların çocukları daha sağlıklı oluyor.
Gericiler işte. Benim ailem sulalem hep 40 50 yaşında istemeden çocuk yapıtlar. İnsanlar çocuk olmasın diye o işi yapmiyorlardi sırf doğurganlığın yaşla alakasını ilk kez burada gördüm. Hangi kadın 29unda çocuk doğurmuyor anlamıyorum. Kadın kisirdir o başka ama bunlar sağlıklı 30 yaş kadına bile kısır muamelesi yapıyor
Bu çok gereksiz bi konu buna kafayı takmaman gerekiyor.
Her insanın değini düşsen kafayı yersin.
Bundan sorna zor dostum
Niye
Evlendin evlenecen 31 olursun zaten 40 yaşında doğurganlık gidiyor enerjin bitmiş durumda zaten çocuk buyetemezsin çok zor bu yaştan sonra neden evlensin senle yaşlandın ayrıca gider 23 24 yaşında biriyle evlenir
Evleneceğim kişide Max benden 2 yaş büyük olur. 42 yaşındaki adamda çocuk büyütecek kaldıracak kafada olmuyor. Aynı yaşlarda olacağımız için fikir çakişması olmaz. O sıkılirken ben enerjik olmam. Eğer 24 yaşında olup 35 yaşında biriyle evlenseydim asıl erkek sıkıcı kadın enerjik olurdu. Ve erkeğin donuklugu kadını hayata küstürürdü. Uzmanlar herkes diyor büyük yaşta erkekle evlenmeyin yasitinizla evlenin. 23 24 yaşındaki biride ayrıca işi gücü yok atanamamiş ya da asgari ücretle çalışıyor olur. Siz 23 yaşında 50 bin üstü kazanan kadın arıyorsunuz. Hem paralı olsun hemde genç. Kusura bakma öyle olmuyor. Ya yaşı büyük alacaksın ya da işsiz eve para getiremeyen küçük biriyle evlenip ona bakacaksın. Para getiren iyi geliri olan arıyorsunuz hepiniz mecbursunuz yaşitinizla evlenmeye. 23 yaşında eline bakacak mecburen.
Hakkında hayırlısı diyeyim
Öyle zaten. bir şey isterken tutarlı olun.
Tutarliyim ben kendi adıma evlenmem kimse ile bu kanunlar böyle iken ne olursa olsun
Genel olarak 23 24 yaşındakiyle evlenir yazmışsın. Erkek hem çalışan hem asgari ücret almayan hemde 23 24 yaşındaki birini istiyor yazmışsın 23 yaşındaki daha kendine bakamiyor eve ortak para getirecek? O kız para mara vermez gider ergen işlere gömer azıcık parasınıda sonra da 23 yaşındaki kızla evlendim dersiniz 1 aya boşanırsiniz. Bu kafada yazdığın için yazıyorum bunu sana.
Erkeğin seni nasıl gördüğüne bağlı para getiren olarak görürse evlenir tavseye etmem çocuk dogursun diye düşünürse evlemez yaşın geçmiş işin zor Allah yardımcın olsin
Abicim 36 yaşında doğuran bir sürü ünlü kadın var. Sulalemde hep kazara 45 50 yaşında istemeden çocuk sahibi olanlar var. Siz nerde gördünüz 29 yaşında çocuk doğuramayan kadın merak ediyorum? Evlenince hepiniz 2 3 çocuk istemesini biliyorsunuz bu çocuklari kadın 23 yaşında evlenipte 30 kadar kuluçka makinası gibi tamamlamayacak. Önce şunu bir kafaniza sokun kadın 23 ünde evlendiyse 40ta 50 de bile doğurur. Senin kafana göre kadini sevdiğinden değil vücudunu seviyor. Çocuk dogursun diye işsiz kadından 2 3 çocuk isteyecek ee var mı onlara tek başına bakabilecek maddi güç hem kadına hem çocuklara bakarsınız madem çünkü o 23 24 yaşındaki kadın beş kuruş vermez size calismazda. Gider nafaka alır çalışmadığı için. İyi de yapar. Sizin gibi genç olsun 50k+ kazansın diyenlere müstahak hayal dünyasında yaşıyorsunuz. 23 24 yaşındaki kız altın çağında evlenmez. Sizde 30 yaşınızda bu kız sizi oyalar 40 yaşınıza gelirsiniz bu sefer evlenecek kız yine olmaz. Yine 25liklerle takılır yine evlenemezsiniz. Böyle böyle zaman geçer tek başınıza yalnız soğuk yaşar gidersiniz 80 yaşınızda bir başınıza kalırsınız.
Ben ne olursa olsin evlenmem hiç bir kadın ile bu kanunlarla mantıksız geliyor umarım kafana göre birini bukursjn
Nasip kısmet bu işler evlenirsin inşallah
İnşallah
Evlenirsin acele etme
Keşke okumasaydim
Öyle deme Acelesi yok 5 yıla kadar evleneceksin merak etme senin maddi durumun iyi olsun para kazanmaya başla erkekler kapına dizelecek bu yorumumu ilerde hatırlarsın
29 yaşındayim 40 yaşında birini de istemiyorum ama
30 yaşında biri çıkar karşına merak etme😊
Umarım çıkar
Çıkar tabi pozitif düşün iyi düşün iyi olsun demişler bu arada ne mezunusun
Genetik mühendisiyim
Güzel bölüm iş imkanı çok mu bari
Öyle sağlık bölümü gibi kapıları dayayıp gel vatandaş demiyor ama bölümü güzel bitirip işinde iyi olur gelistirirsen olur. Öğretmenlik gibi değil yani
Anladım başarılar
Sağ ol sana da
Hangi şehirdesin
29 çok büyük bir yaş değiş
Zamanla o da olur
Zamanı geldi artık.
Panik havasındasın ama
Panik değilim sadece çok sıkıldım yalnız olmaktan onca sene sadece okudum çalıştım sevgilim bile olmadı hiç. Hep yalnizdim
Neden olmadı ki?
Okudum okul hayatımda notlarım hep yüksek tutmaya çalıştım 3.5 ustuydu hep. Sonra iyi bir iş için çok cabaladim. İşte böyle hiç olmadı. O yaşlarda sevgili yapsaydım iyi bir işim olmazdı ama evlenmiş olurdum en azından
Sadece ötelemissin ama aşırı umutsuz gözüküyorsun. İşi eline almıssın kalmış sana evlilik için biri
Çünkü hiç düzgün biri çıkmıyor. Ya Küçük çıkıyor ya da çok büyük asla yaşıtlarım denk gelmiyor
Ortalamayı tutturamadım diyorsun yani elbette tutar bu arada yazsana mesaj sohbet edelim
Nasip
Bizde aynı durumdayız be canını sıkma
Okumayip 20lerde evlense miydim
Geçmişte takılı kalma artık önümüze bakalım