Neden bu kadar zor bir dünyaya çocuk getireyim?

sırf ekonomik değil, savaştır, göç ve ırkların karışımı, arabın afganın zencinin çevrede bolca bulunduğu bir dünyaya neden çok seveceğim bir canlı getireyim. "getirme" diyecek olanlara, sorunun genel bir soru olduğunu vurgulayayım şimdiden. özetle: seveceğiniz bir canlıyı böyle bir dünyaya getirme motivasyonunu nasıl buluyorsunuz? yani çocuk isteyenlere sorum.

Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
önemli bir kıyaslamamız da şu olsun: cahil toplumların nüfusu yüksekken gelişmiş toplumların nüfusu çok düşük, giderek de azalıyor. demek ki "zeka" pek çocuk yapmaktan yana değil.
Neden bu kadar zor bir dünyaya çocuk getireyim?
Cevapla