Kızlara çok üzülüyorum sizce haksız mıyım?

Çoğu zaman erkekler tarafından yalandan vaatlerle kandırılıyorlar ve manipüle ediliyorlar ayrıca kullanıyorlar obje gibi maalesef ve kızların olaylara duygusal yaklaşması buna açık kapı bırakıyor çok üzülüyorum kızlara 😢
Kızlara çok üzülüyorum sizce haksız mıyım?
Cevapla